Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopealla laihtumisella kilot tulevat aina takaisin

Vierailija
19.08.2014 |

Monet seisovat tämän väitteen takana. Dieettiä noudattamalla ei voi saavuttaa pysyviä tuloksia vaan hitaalla elämäntapamuutoksella, joka saattaa viedä vuosia edes muutaman kilon pudotukseen. Itse olen laihduttanut 69->54 muutama kilo kerrallaan nopeasti rykäisemällä ja kiloakaan ei ole tullu takaisin normaalia ruokavaliota noudattamalla, herkkuja syön päivittäin. Eli nopeallakin laihtumisella voi saada pysyviä tuloksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin vuosia sitten 17 kiloa neljässä kuukaudessa eikä kiloja ole tullut yhtäkään takaisin. Toki myös muutin ruokailutottumuksiani siten, että annokset edelleen ovat pienempiä kuin ennen laihduttamista. Tottahan ne kilot takaisin tulee jos palaa entisiin syömistapoihinsa.

Vierailija
2/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran aikaisemmin laihduttanut lyhyellä aikavälillä 25 kg ja tulivat nopeasti takaisin ja vielä rapiat päälle. Nyt olen laihduttanut 7 kuukaudessa 30 kiloa ja pelkään että tulevat takaisin jos en jatkuvasti mieti mitä suuhuni laitan. En ole niinkään dietillä laihtunut vaan masennuksen, tupakoinnin ja "rahattomuuden" seurauksena. Tiedän että tupakoinnilla on mulle suuri merkitys ja pelkään että kun lopetan sen niin alkaa ruoka taas maistua liian hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Mäkin olen monet kerrat laihduttanut 10 kiloa reilussa kuukaudessa eikä ne kilot ole tulleet takaisin kuin vuosien saatossa.

Mä tiedän sen, että oikea elämäntapa auttaisi painon pysymään samassa, mutta olen nyt 38 v. enkä tähän mennessä ole sitä oppinut, en pysty olemaan ilman herkkuja, joten ainoaksi keinoksi olla sopivan painoinen jää tuo nopea laihdutus.

Vierailija
4/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutustapa ratkaisee sen, tuleeko kilot takaisin. Oma paino tippui nopeasti, koska ylimääräinen oli kertynyt liiallisesta roskaruoasta ja ahmimisesta. Kun nuo kaksi jäivät pois tippui paino ja pysynyt samassa senkin jälkeen.

Vierailija
5/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu jos syö vähemmän niitä ruokia mistä tykkää. Eikä lähde mitään ihme pirtelöitä rustailemaan joita pitää juoda niin että nenästä pitää pitää kiinni.

Vierailija
6/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, varmaan yksilöllistä tämäkin, itse olen kerran elämäni aikana laihduttanut, viitisen vuotta sitten, kahdessa kuukaudessa yli 15kg pois, ja poissa ovat pysyneetkin.

Vierailija
7/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Itse aion repäistä nyt ennen joulua. Minimikaloreilla. JES! 

(Tein saman vuosia sitten, ja kilot pysyivät kauan poissa)

Vierailija
8/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nopea laihdutuskin voi olla pysyvää, jos osaa säätää syömisensä siihen tavoitepainoon sopivaksi, eikä jatkaa sillä linjalla (ts. samoilla kaloreilla) millä oli ennen laihdutusta. Tämä saattaa kuitenkin olla vaikeaa nopean dieetin jälkeen, kun on vain dieetattu eikä mietitty mitä sen jälkeen, joten siksi kai useimmiten suositellaan ns. elämäntapamuutosta, koska tavat vaativat aikaa muuttuakseen. Onnittelut ap hyvästä tuloksesta :)

Vierailija
9/11 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt dieetillä jossa yön 1500 kcal päivässä ja kun olen päässyt tavoitepainooni niin lasken kalorien kulutukseni painon, pituuden ja aktiivisuuden mukaan ja katson että miten minun pitää alkaa tästä edes syödä! Se on mun suunitelma :)

Vierailija
10/11 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap onnistuit? Mä olen nyt tiputtanut nelisen kiloa, mutta nyt jumahti paino, joten jotainhan tässä väärin teen... Olen normaalipainon ylärajoilla, 5-8 kiloa tarkoitus tiputtaa, jotta olisin entisissä mitoissani.

Vierailija
11/11 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillinen laihdutus on yleensä aina paras ratkaisu.

Liian nopea laihdutus ja ihmekuuri vievät kropasta reilusti myös lihasta, eikä vain sitä rasvaa.. ja kun/jos palataan entiseen ja aletaan syödä enemmän, näännytetty kroppa varastoi itseensä about kaiken energian mitä se saa, RASVANA. Eli vaikka lopputulos olisi sama paino tai jopa vähemmän kuin aloittaessa, kropan koostumus on muuttunut: enemmän rasvaa, vähemmän lihaksia. Ja lihakset nimenomaan tuovat kroppaan sen paljon puhutun kiinteyden..