ahmin päivän kalorit aamupalalla
Kommentit (71)
Hyi helvetti. Muutut pian muodottomaksi läskikasaksi. Kannattaa pitää kiinni tuosta nykyisestä painostasi, laihtumaan tuskin pystyt.
Ei tuossa ole mitään järkeä. Nyt lopeta laihdutus ja hakeudu hoitoon. T. Samassa tilanteessa ollut, jolle kehittyi elinikäinen sydänvika
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:40"]Hyi helvetti. Muutut pian muodottomaksi läskikasaksi. Kannattaa pitää kiinni tuosta nykyisestä painostasi, laihtumaan tuskin pystyt.
[/quote]
En siis syö huomenna mitään.
-ap
MItä syöt päivän mittaan? Ongelmasi johtuu esim. siitä, että illalla et syö mitään ja tämä kostautuu aamulla ahmimisena. Kokeile jakaa sapuskasi pitkin päivää tasaisesti niin ei tule liian nälkä ja vältyt ahmimiskohtauksilta. Ja kannattaisiko alkaa miettimään tietyn kilomäärän saavuttamisen sijasta omaa terveyttä ja hyvinvointia?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:51"]MItä syöt päivän mittaan? Ongelmasi johtuu esim. siitä, että illalla et syö mitään ja tämä kostautuu aamulla ahmimisena. Kokeile jakaa sapuskasi pitkin päivää tasaisesti niin ei tule liian nälkä ja vältyt ahmimiskohtauksilta. Ja kannattaisiko alkaa miettimään tietyn kilomäärän saavuttamisen sijasta omaa terveyttä ja hyvinvointia?
[/quote]
Olen aina ollut luonnollisesti päivä- ja aamupainoitteinen syöjä, iltaisin ei ole yhtään nälkä. Oikeastaan en tunne nälkää ollenkaan. Aamuahmiminen ei ole mitenkään toistuvaa, tämä oli poikkeustapaus. Ehkä illalla voisi kuitenkin tosiaan yrittää syödä edes vähän jotain.
-ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:51"]MItä syöt päivän mittaan? Ongelmasi johtuu esim. siitä, että illalla et syö mitään ja tämä kostautuu aamulla ahmimisena. Kokeile jakaa sapuskasi pitkin päivää tasaisesti niin ei tule liian nälkä ja vältyt ahmimiskohtauksilta. Ja kannattaisiko alkaa miettimään tietyn kilomäärän saavuttamisen sijasta omaa terveyttä ja hyvinvointia?
[/quote]
Olen aina ollut luonnollisesti päivä- ja aamupainoitteinen syöjä, iltaisin ei ole yhtään nälkä. Oikeastaan en tunne nälkää ollenkaan. Aamuahmiminen ei ole mitenkään toistuvaa, tämä oli poikkeustapaus. Ehkä illalla voisi kuitenkin tosiaan yrittää syödä edes vähän jotain.
-ap
[/quote]
No opettele uusi tapa syödä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:51"]MItä syöt päivän mittaan? Ongelmasi johtuu esim. siitä, että illalla et syö mitään ja tämä kostautuu aamulla ahmimisena. Kokeile jakaa sapuskasi pitkin päivää tasaisesti niin ei tule liian nälkä ja vältyt ahmimiskohtauksilta. Ja kannattaisiko alkaa miettimään tietyn kilomäärän saavuttamisen sijasta omaa terveyttä ja hyvinvointia?
[/quote]
-ap
[/quote]
Ja niin tosiaan, ne päovän syömiset unihdin luetella.
Aamupala 200-250 kcal
Lounas jätetään väliin
Välipala 200 kcal
Päivällinen 300 kcal
Ei muuta.
-ap
Jahas, taas yksi huomionhakuinen syömisvammainen palstalla. Hakeudu ap jonnekin toiselle palstalle, jossa on kaltaisiasi mt-potilaita.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:05"]Jahas, taas yksi huomionhakuinen syömisvammainen palstalla. Hakeudu ap jonnekin toiselle palstalle, jossa on kaltaisiasi mt-potilaita.
[/quote]
Täytyy kyllä myöntää, että olen nyt huomionhakuinen. En tunne pärjääväni yksin.
-ap
Aiotko syödä tänään vielä jotain?
Ap:n kaltaiset pitäisi lähettää jonnekin nälänhätä-alueelle muutamaksi kuukaudeksi, se olisi toimiva terapia.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:10"]Aiotko syödä tänään vielä jotain?
[/quote]
Teetä ja jäävuorisalaattia, miesystävä tahtoo, että syön vielä jotain. Hänelle ei varmasti ole helppoa katsoa pelleilyäni. Tunnen syyllisyyttä
-ap
Tuskinpa miehesi tahtoo pulleaa naista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:26"]Tuskinpa miehesi tahtoo pulleaa naista.
[/quote]
....niin. Siksi en syökään.
-ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:10"]Aiotko syödä tänään vielä jotain?
[/quote]
Teetä ja jäävuorisalaattia, miesystävä tahtoo, että syön vielä jotain. Hänelle ei varmasti ole helppoa katsoa pelleilyäni. Tunnen syyllisyyttä
-ap
[/quote]
Ei sun pitäisi syödä yhtään mitään enään tänäänvellet halua lihoa
Itse söin aamuapalaks 3leipää ja 2donitsia
t 160/45
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:31"]Et kyllä kauaa paina 46 kiloa jos vetelet tuollaisia aamupaloja! Mulla aamupala oli kuppi teetä ja painan sentään 93 kg...
[/quote]
Kannattais varmaan sitä syömistä kokeilla sunkin..
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:31"]Et kyllä kauaa paina 46 kiloa jos vetelet tuollaisia aamupaloja! Mulla aamupala oli kuppi teetä ja painan sentään 93 kg...
[/quote]
En vetele tällaisia määriä joka päivä, en todellakaan. Usein syön vain mainitsemani perusaamiaisen eli puuroa, rahkaa ja hedelmää. Sen jälkeen päivällä syön vähän jjotain ja ruuaksi salaattia. Iltaisin en syö mitään. Mutta silti varmasti lihon, olet oikeassa.
-ap