Nainen, kuskaisitko miestäsi motonettiin ja autokaupoille jos hänellä ei olisi ajokorttia?
Toisin päin tätä kuviota näkee koko ajan, eli mies toimii naisensa henkilökohtaisena kuskina kun naisella ei ole mielenkiintoa kortin ajamiseen. Kuinka moni nainen lähtisi ilmaiseksi taksiksi kun mies haluaisi käydä vähän rautakaupoilla, kalastusliikkeissä jne?
Kommentit (13)
Tunnen kaksi paria, joista vain naisella on kortti ja he kyllä kuskaavat miestään🤣
Tietysti. Puolisoni on kumppanini, ei mikään vihollinen tai kilpailija.
Mikä girl power juttu tää nyt taas on?🤣
Tietenkin. Jos hän kerran on mieheni.
VMP taas. Mikä tän aloituksen tarkoitus on?
Motonetissä käuyn itsekin eli miksen kuskaisi. Rautakaupassakin tulee käytyä säännöllisesti, ukko mukaan vaan.
Mutta mitä se kortiton autokaupassa tekee? Jos vastaus on ostaa mulle uuden auton niin kamoon beibe, mentiin jo XD
No jos mulla olisi auto, niin tietysti.
Tottakai kuskaisin! Mutta miksi mies haluaisi mennä autokaupoille jos sillä ei ole korttia.
- Niin, ehkä se ostaisi mulle kiiltävämmän pelin ;D
Totta kai. Pidän sitä kuuliaisen vaimon tehtävänä.
En ottaisi miestä, jolla ei olisi ajokorttia. Kuuluuhan se nyt ihan perustaitoihin.
Miksi mies menisi autokaupoille jos ei ajokorttia?
Joillakin on kummallinen käsitys parisuhteesta. Jos tosiaan puolison näkee vihollisena, jolle pitää saada aikaan mahdollisiman paljon vahinkoa, niin suosittelen pariterapiaa tai suoraan eroa.
Totta kai veisin. Siinä samalla voisi hoitaa myös. esim. ruokakauppareissun.