Isotissiset, mistä ostatte liivit?
Turhauttavaa! Kappahlista sai joskus hyviä, nykyisin laatu huono. Jostain nettikaupasta tilasin mutta liivit nostivat tissit korviin ja koon etsiminen oli haku-ammuntaa.
Vaatimukset:
-ei pitsiä
-ei toppauksia
-kuppi tarpeeksi iso, ei sellainen "tarjolla tänään"-tyyppinen josta nisä pursuaa ulos kun hyppää kerran tasajalkaa
Kommentit (26)
Liiviliikkeestä. Sitten myös tilaan esim figleavesista kun on hyväksi koettu merkki ja malli. Hinnat huomattavasti edullisempia kuin suomessa. Kappahlista oikeasti isotissinen ei todellakaan löydä istuvia ja laadukkaita liivejä.
Hohhoijaa, utareliivejä löytyy maataloustarvikemyymälöistä.
Changessa ei ollut mulle mitään, koko 85G. Ostan Saksasta tavarataloista ja Tukholmasta parista liiviliikkeestä. Turussa on hyvä liiviliike Near You Kauppiaskdulla. Just me-merkkiset liivit ainakin on kuvailemasi kaltaiset.
Lumingerie-nettisivulta. Siellä on aika hyvät ohjeet miten mittaat oikean koon jos on täysin hakuammuntaa. Mutta jos sulla on vanhoja liivejä niin vedä ne päälle ja siellä nettisivulla on myös ohje mistä tiedät kuinka paljon se koko on väärä niin antaa edes suuntaa.
Siellä on nimittäin todella laajavalikoima, pitsisiä ja ei pitsisiä, topattuja ja toppaamattomia, balconettea ja plungea ja sellaista oikein kunnolla peittävää kokokuppista. Tai voithan käydä jossain alan liikkeessä mittaamassa ja sitten tilata jatkossa tuolta.
- 85K
Ulla Popkenilta olen omani ostanut. Kahdet ei-pitsiset ja yhdet pitsiset. Kerään rahaa kolmansiin tissiliiveihin.
Change on mun lemppari. :) koko heidän mitoituksen mukaan hurjat 80G, tosin heillä ne koot vissiin on vähän pienemmät ku muualla. Mulla on sieltä sekä sellasia huomaamattomia t-paitaliivejä, että sitten vähä romanttisempia päivänvalon, tai no pikemminkin kynttilänvalon, kestäviä. Ja heillä ne koot pitää tosi hyvin eri liivien välillä, eli kun vaan tietää sen oman koon, niin voi melkein sovittamattakin ostaa uusia.
Figleaves'stä. Paketti yleensä kolmessa päivässä kotiin, palautusoikeus 30 vrk, tuhansia tuotteita tarjolla. Jo 10 vuotta tilannut kaikki rintsikat ja uikkarit tuolta. Ehdottomasti suoaittelen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:47"]Change on mun lemppari. :) koko heidän mitoituksen mukaan hurjat 80G, tosin heillä ne koot vissiin on vähän pienemmät ku muualla. Mulla on sieltä sekä sellasia huomaamattomia t-paitaliivejä, että sitten vähä romanttisempia päivänvalon, tai no pikemminkin kynttilänvalon, kestäviä. Ja heillä ne koot pitää tosi hyvin eri liivien välillä, eli kun vaan tietää sen oman koon, niin voi melkein sovittamattakin ostaa uusia.
[/quote]
Tarkotin siis, että kupin koko pienempi, eli joutuu ottamaan isomman, eli siis kuppikoko niiden mitoituksen mukaan isompi kuin muualla, sillä liivit ovat pienempiä. Sekavaa,mutta noin se mun käsityksen mukaan menee :D
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:27"]Hohhoijaa, utareliivejä löytyy maataloustarvikemyymälöistä.
[/quote] jaahas mistä lähtien ihmiset on ollu lehmiä?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:27"]Hohhoijaa, utareliivejä löytyy maataloustarvikemyymälöistä.
[/quote] jaahas mistä lähtien ihmiset on ollu lehmiä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:27"]Hohhoijaa, utareliivejä löytyy maataloustarvikemyymälöistä.
[/quote]
Kakkosnelonen hiljaa!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:50"]
Kakkosnelonen hiljaa!
[/quote]Lankku?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:18"]
Itse oon ostanu Change-liikkeestä just sellaisia hyviä rintsikoita ilman mitään ylimääräistä pitsiä yms. Mulla kuppikoko 75F.
[/quote]
Oikeasti isotissinen ei löydä changesta mitään. Heillä on jotenkin omalaatuinen mitoitus, kun J-kuppinen oli mulle ihan liian pieni.
Olen joskus tilannut Bravissimo.comista. Kuppikokoja kyllä riittää, mutta heidänkin mitoituksena on omalaatuinen, kun kuppi on ilmeisesti yhtä iso 70- kuin 90-ympärysmittaisessa, eli pienillä menee pahasti selkäpuolelle.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:29"]Changessa ei ollut mulle mitään, koko 85G. Ostan Saksasta tavarataloista ja Tukholmasta parista liiviliikkeestä. Turussa on hyvä liiviliike Near You Kauppiaskdulla. Just me-merkkiset liivit ainakin on kuvailemasi kaltaiset.
[/quote]
Minkä nimiset liikkeet Tukholmassa?
Change (koko 70G) tai ellos (koko 70 e, just ja just peittää). Elloksella vähän parempi laatu.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:32"]Funky Lady.
[/quote]
ja Stockmann
Liiviliikkeestä.
Isotissisten naisten liivit ruukaa olla aika arvokkaan, pienempikuppiset saavat samaan hintaan kahdet, jos ei kolmetkin :(
Jotenkin mulla alkoi seisomaan, kun luin tätä ketjua :)
Itse oon ostanu Change-liikkeestä just sellaisia hyviä rintsikoita ilman mitään ylimääräistä pitsiä yms. Mulla kuppikoko 75F.