Muutto ulkomaille edessä, Suomi kyllästyttää
Olen päättänyt aloittaa uuden elämän ulkomailla. Kävin parikytä vuotta sitten matkailemassa eräässä maassa ja päätin, että Suomessa en asu loppuelämääni. Nyt on muutto edessä ja uusi elämä aluillaan. Löysin heti avioeroni jälkee nettideittien kautta uuden puolison, jonka kanssa pistetään ravintola pystyyn. Onnitteluja otetaan vastaan! Aion myös maksaa elatusmaksut alakouluikäisestä lapsestani, joten siitä ei ole mitään sanomista kenelläkään. Olen kunniallinen vanhempi.
Ihanaa kevättä kaikille! Vietǎn itse sen Turkissa.
T. Irmeli
Kommentit (21)
Hienoa kun on yritteliäisyyttä, rohkeutta ja uskallusta elää omannäköistä elämäâ! Go, Irmeli 👍! Ikävä tulee.
Tarkennan, että PYRIN auttamaan lapsen toista vanhempaa taloudellisesti. Eihän sitä aina tiedä, miten bisnekset alkaa sujumaan. Voi tulla vaikka tsunami. T. Irmeli
Elämänkokemus on opettanut että ulkomaille muuttamisesta etukäteen meuhkaavat ovat niitä jotka eivät todellisuudessa koskaan tule sitä tekemään.
T: pitkään ulkomailla asunut
Vierailija kirjoitti:
Ok. Onnea!
Kiitos! Kaljatölkit täällä jo sihahtelee auki!
Se rakas on se turkkilainen "näyttelijä" joka laittaa joka toiselle vanhalle ja nuorelle suomalaisnaiselle rakkausviestejä whatsapissa, instassa ja sähköpostissa!
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan, että PYRIN auttamaan lapsen toista vanhempaa taloudellisesti. Eihän sitä aina tiedä, miten bisnekset alkaa sujumaan. Voi tulla vaikka tsunami. T. Irmeli
Älä huoli, saa se elarit Kelastakin. Kyllä lapsista aina huolehditaan 🤗 Meinaatteko kebeb-kuppilaa pitää, vai Suomi-baaria?
Vierailija kirjoitti:
Se rakas on se turkkilainen "näyttelijä" joka laittaa joka toiselle vanhalle ja nuorelle suomalaisnaiselle rakkausviestejä whatsapissa, instassa ja sähköpostissa!
Paikan päältä kyllä löytyy uusia, jos vanha osoittautuu sudeksi ja sekundaksi 🙂. Valkoinen nainen on siellä kovaa kamaa. T. Irmeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, saa se elarit Kelastakin. Kyllä lapsista aina huolehditaan 🤗 Meinaatteko kebeb-kuppilaa pitää, vai Suomi-baaria?
Kai tuo nuorikkoni haluaa kebsuakin vääntää. Mutta pääasia on että kaljatölkit sihatelevat ja Kari Tapio soi.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus on opettanut että ulkomaille muuttamisesta etukäteen meuhkaavat ovat niitä jotka eivät todellisuudessa koskaan tule sitä tekemään.
jaa. poikkeus vahvistaa säännön.
t. suomen rajojen eteläpuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsella niin väliä. Tärkeintä, että olet löytänyt rakkauden.
HIENOA! 🥹 💗💞💕 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIENOA! 🥹 💗💞💕 🤗
Kiitos! On minulla hyvä suhde lapseen, vaikka en ikinä näekään häntä. Laatuaika ja lâsnäolo tapahtuvat kuitenkin mielessäni. Siiinä olen hyvä!
Kyllä hyvä seksielämä, kivat maisemat ja kaljatölkkien sihahtelu on kuitenkin tärkeämpää. Lapsikin tajuaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIENOA! 🥹 💗💞💕 🤗
Kiitos! On minulla hyvä suhde lapseen, vaikka en ikinä näekään häntä. Laatuaika ja lâsnäolo tapahtuvat kuitenkin mielessäni. Siiinä olen hyvä!
Kyllä hyvä seksielämä, kivat maisemat ja kaljatölkkien sihahtelu on kuitenkin tärkeämpää. Lapsikin tajuaa sen.
Iso juttu oli se, että suomimiehet on ylipainoisia. Itse kelpuutan vain normaalipainoisen nuoremman miehen. Ulkomailta sellaisia onneksi löytyy. Suosittelen muillekin naisille! T. Irmeli
Sulla on tasapainoiset arvot Irmeli. :)
Vierailija kirjoitti:
80 prossaa suominaisista tekisi saman, jos niille annettais mahdollisuus 😞.
Kuulostaa niin ihanalta, unelmaelämältä palmujen alla 🏝🏖🍻 Mä oon NIIN kade!
Vierailija kirjoitti:
Pari tuttua puhuivat jo nuoruudesa, että joku päivä ulkomaille. Sitten Suomi liittyi Eu:hun, ja sieltä töitä saivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prossaa suominaisista tekisi saman, jos niille annettais mahdollisuus 😞.
Itse en voisi lasta jättää, kun ei ole sellaista. Eikä miestäkään. Suomalaisen miehen voisin ottaa, jos tulee hyvä vastaan. Lapsia ei kylläkään tule, koska olen n.50v. Jos muuttaisin ulkomaille, en Turkkiin.
Kohtuuhyvä baitti. Ehkä jopa 4/5.