Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Colonsteril vai moviprep, kokem...uksia?

Vierailija
18.08.2014 |

Torstaina edessa colonoskopia ja jännittää ihan hirveästi. Netin täydeltä oon lukenut kauhutarinoita näistä tyhjennyslitkuista, mutta kumpikohan mahtaisi olla vähemmän hirveä? millä sitä saa nieleskeltyä... ja kumpaa käyn huomenna ostamassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join jonkun litkun, jota otettiin vain lasillinen ja sitten sai juoda lisäksi kirkkaita nesteitä. Nimeä en muista, sori.

Kun aine alkoi vaikuttaa, olo oli kamala. Tuntui, kuin olisi ollut tulppa ylävatsalla, mutta sitten kun maha rupesi "purkautumaan," niin helpotti.

Ja itse tutkimus oli tosi siedettävä, kun oli osaava lääkäri. Sain myös esilääkityksen.

Vierailija
2/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta vain Colonsterilistä. Sitä oli kamala juoda kun voin muutenkin pahoin enkä saanut kaikkea juotua. Tyhjennys onnistui kuitenkin. Tyhjennys oli pahempi kuin itse skopia, tosin mitään ei löytynyt, joten ehkä siksi melko kivutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviprep parempi, pienempi määrä juotavaa  eikä yhtä pshs kun colonsteril. Paras vaihtoehto phosforal (en muista miten kirjoitetaan) sen kun sekoittaa pommakkiin niin menee hyvin.

-hoitaja-

Vierailija
4/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä, ohjeissa puhutaan vain mehuista ym, saako hiilihapollisia juomia juoda? joku pommac-hörppy pahanmakuisen litkun päällehän vie maun aika hyvin? tai sit röyhtäyttää maun takasin suuhun...

Vierailija
5/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne tyhjennysjuomat jääkaappiin. Kylmää juomaa on helpompi kulautella desi kerrallaan.

Vierailija
6/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne pahanmakuisia ovat, mutta ota urhea asenne, niin kyllä selviät siitä. Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu phosporal on ainakin sellainen litku mitä juodaan vain kaksi pientä putelia ja loput mitä vain "kirkkaita nesteitä". Limuakin voi juoda. Kannattaa ehkä kuitenkin katsoa ettei tyhjentelyyn juo niitä lempparijuomia. Nimim. Juissi-mehuja en juo kirveelläkään enää.

Vierailija
8/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phosphoral on ehdottomasti helpoin. Pahanmakuista ainetta juodaan vain pieni lasillinen, sit juodaan vain kirkkaita nesteitäoman maun mukaan. Tuolla aineella tyhjennys on ihan helppo.