Miltä teidän tuntuu päässä kun raivostutte?
Minulla tuntuu kuuma leimahdus, jos tosissaan suutun. Tuntuuko muilla sama, tai jotain erityistä?
Kommentit (6)
En tiedä, kun keskityn huutamiseen tai kiroamiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:21"]
Jos kunnolla hermostun niin tuntuu kun joku vetäis punaisen verhon silmien eteen ja näkö hämärtyy, pahimillani olen myös äärimmäisen väkivaltainen...
[/quote]
tuo on just mielessä, että toimiiko itsehillintä sillä hetkellä tarpeeksi hyvin. No on ainakin tähän mennessä, se on kuitenkin silmänräpäyksen lyhyt hetki, se sokea raivo.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:21"]
Jos kunnolla hermostun niin tuntuu kun joku vetäis punaisen verhon silmien eteen ja näkö hämärtyy, pahimillani olen myös äärimmäisen väkivaltainen...
[/quote]
tuo on just mielessä, että toimiiko itsehillintä sillä hetkellä tarpeeksi hyvin. No on ainakin tähän mennessä, se on kuitenkin silmänräpäyksen lyhyt hetki, se sokea raivo.
[/quote]Ei ole aina toiminut, tosin noissa tilanteissa on aina toinen osapuoli ottanut fyysisen kontaktin ensin eli lähinnä baaritappeluita. Normaaleissa parisuhde riidoissa tuota tunnetta (ei onneksi) tule.
Paine kasvaa päässä. Koskaan en käsiksi ole käynyt kehenkään.
Mulla on viime aikoina tullut sellainen kuuma puristava paineen tunne, kuin vanne kiristäisi päätä. Jälkeenpäin päätä joskus särkee. Epäilyttää, pitäiskö verenpaine tsekata. Jos siellä vaikka verisuoni katkeaa...
Onneksi suutun harvoin.