voi elämä!! nettimies tivaa onko kullinsa pieni!
kuuli että mun ex on musta kuubalainen ja kyseli onko sillä iso... naureskelin vaan ettei se nyt ihan pidä paikkaa et mustilla olis isompaa...no nyt jo toiseen kertaan tivaili ja tivaili ja loppujen lopuksi sanoin että no kyllä sillä aika iso on. Keskivertoa isompi mutta ei mikään jättihalko :) No nyt kyseli että onko hänellä pieni. (täysin normaali kokoinen) sanoin ettei mitenkään pieni, aivan normaali kokoinen penis..tai mun kokemuksella voin sanoa että hyvän kokoinen, ei mulla kauheasti ole kokemusta eri munista xD nyt ukkeli hiljeni vaan....vastasi ok.. siis oikeesti?! ikää on 37
Kommentit (8)
siis mitä tossa nyt olis pitänyt sanoa? tai korjata tilanetta?
on vaan huolissaan miehuudestaan.
muista kehua vaan nätisti :)
Voi hitto että ärsyttää miehissä tuommonen piirre. Munki useat miesystävät on ollu epävarmoja mulkkunsa koosta ja siitä on pitäny sitte jankata. Ihan sama mitä niille vastaa niin tuntuu olevan väärin... nykyään käsken omaa ukkoa lopettaan tuommosen typerän pelleilyn, jos se alkaa kyseleen niitä iänikuisia "onko mulla liian pieni..." -juttujaan. On se sitä vähentänytkin onneksi paljon.
Meillä on päinvastoin, tosin mulla ei ole nettimiestä, vaan aviomies. Mä aina sanon sen kalua isoksi, koska mun mielestä se on. Mies aina sanoo, että eiku se on pikkupippeli. Mies ei ole koskaan kysellyt mun mielipidettä se koosta. Sanon aina ton itse, koska mulle koolla on väliä...
siis oikeasti, on tivannut ja olen aina kiertänyt vastaamasta..Kyllä sillä exällä aika iso vehje on niin en nyt tiennyt olisko pitänyt valehdella.. Mulla on tosi pienet rinnat, varmaan pienimmät mitä on nähnyt mutta en koe tarpeelliseksi kysyä onko nähnyt suurempia..oon ihan ok asian kanssa :)
Kysyin miksi kyselee onko peniksensä pieni, ajatteleeko niin? Mutta ei vastannut mitään joten kysyin onko kaikki hyvin, vastasi että on hyvin ja lähtee nyt suihkuun ja töihin :O aikamoista...ap