Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kylppärissänne peruslämpö päällä?

Vierailija
18.08.2014 |

Meillä rivitaloyhtiössä ei ole ja ihmetyttää suuresti. Eihän tila kuivukaan suihkun jälkeen kun lattia on kylmä. Pyysin isännöitsijää laittamaan päälle mutta ei reagoinut. Muita asukkaits ei ilmeisesti sitten haittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:42"]Mulla kylppärissä lattialämmitys mutta en pidä päällä. Sitten on pyyhekuivain aina suorastaan kuuma. Saako sitä säädettyä?????? 

[/quote]

Olisipa edes sellainen seinässä. Meillä vainlattualämpö jonka käytössä säästetään. Ap

Vierailija
2/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On peruslämpö tottakai, hometta tulee jos ei pidä peruslämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslämpö aina. En halua hometta..

Vierailija
4/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:42"]

Mulla kylppärissä lattialämmitys mutta en pidä päällä. Sitten on pyyhekuivain aina suorastaan kuuma. Saako sitä säädettyä?????? 

[/quote]

Kai sinä nyt talvisin pidät sitä lattialämmitystä päällä?

Vierailija
5/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylpyhuone pysyy suht samanlämpöisenä kuin muutkin huoneet ilman lattialämpöä (yli +15) ja ilmanvaihto toimii niin ei todellakaan tule mitään homeita, vaikka lattialämpö ei olisi päällä. Mukavuusvarustehan tuo on pitkälti. 

Varsinkin sähköisen lattialämmityksen huudattaminen kesällä on ihan turhaa energianhaaskausta.

Vierailija
6/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Pienestä se sinäkin kitiset.

Tule meille talvipakkasilla suihkuun ja saunomaan. Lattia saunassa pakkasen puolella reilusti. Jopa ylälauteilla ollut saunaterva jäätyi kun olimme kotoa poissa kolme päivää. Samoin kiuluun jäänyt vesi oli täysin jäätynyt tuona aikana. Suihkussa käynti kovilla pakkasilla on hyvin extreme kokemus, eikä sille kukaan aio tehdä mitään. Asumme vuokralla tässä asunnossa.

Sauna on jälkikäteen rakennettu ja lattian alla ei ole eristeitä ja maahankin on matkaa muutaman kymmenen senttiä. Ilma siis kiertää kyllä saunan lattian alla todella hyvin, mutta valitettavasti se myös sitten viilentää saunan ja kylppärin aika rapsakkaaksi.

Vierailija
7/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:57"]

Mulla kylppärissä lattialämmitys mutta en pidä päällä. Sitten on pyyhekuivain aina suorastaan kuuma. Saako sitä säädettyä?????? 

[/quote]

[/quote]

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia käyttääkö lattialämmitystä vaiko ei?

Vierailija
8/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina päällä. Kesät ja talvet.

Vierailija
9/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia käyttääkö lattialämmitystä vaiko ei?

[/quote]

Täysin järjetöntä olla pitämättä jos semmoinen on. Jos on niin pihi ja pelkää sen viemää sähköä, niin on syytä myös syödä kylmää ruokaa, sen lämmittäminenkin vie sähköä.

Vierailija
10/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivarissa sitä ei ainakaan edes saa pois päältä eli on. 

Vierailija
11/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:04"]Voi elämä. Pienestä se sinäkin kitiset.

Tule meille talvipakkasilla suihkuun ja saunomaan. Lattia saunassa pakkasen puolella reilusti. Jopa ylälauteilla ollut saunaterva jäätyi kun olimme kotoa poissa kolme päivää. Samoin kiuluun jäänyt vesi oli täysin jäätynyt tuona aikana. Suihkussa käynti kovilla pakkasilla on hyvin extreme kokemus, eikä sille kukaan aio tehdä mitään. Asumme vuokralla tässä asunnossa.

Sauna on jälkikäteen rakennettu ja lattian alla ei ole eristeitä ja maahankin on matkaa muutaman kymmenen senttiä. Ilma siis kiertää kyllä saunan lattian alla todella hyvin, mutta valitettavasti se myös sitten viilentää saunan ja kylppärin aika rapsakkaaksi.

[/quote]

Olen asunut vanhassa talossa jossa kylmä betobilattia suihkus/saunassa. Siitä ei ole kyse. Lähinnä mietityttää että ehdoin tahdoin halutaan homehduttaa asunnot. Ilmanvaihto hoidetaan itse säätimellä joten jos pitää nollilla ja kylppärin oven kiinni niinhomeessa on pian. Mutta itse olen "vain" vuokralainen.

Vierailija
12/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kyllä koko kesän. Eikä saa täysin pois päältä laitettuakaan.

Vierailija
13/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset