Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotteko/maisteletteko viskejä?

Vierailija
18.08.2014 |

Itse muutaman vuoden ajan silloin tällöin ottanut single malttia illalla sen 2-4 cl maistelun ja huvin vuoksi. Mukavan rentoa ajanvietettä (eikä tuosta määrästä känniin pääse tekemälläkään) ja samalla voi lukea tietoja tislaamosta vaikka viskikirjasta.

Tällä hetkellä löytyy kotoa Laphroaigia, Ardbegiä, Taliskeria, Highland Parkia, Bunnaa, Lagavulinia ja monta muuta. Vuodessa tulee ostettua enemmän mitä juotua.

Jos netistä haluaa tilata pulloja kotiovelle (ei muuten tarvitse huolehtia tulleista tai muista EU:n sisällä) niin Flaviar.com on helppo paikka tilata vaihtuvista tarjouksista. 3 pulloa kun tilaa niin postejakaan ei kerry. 10 euroa ekaan tilaukseen saa jos rekisteröityy tästä linkistä: http://flaviar.com/i/MjAwNTQ0ZkwqUzUj

Viskinjuojat, mitäs juotte? Makuarvioita ym. tulemaan! Itse voisin vaikka tällä viikolla jonkun arvion laittaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään viskeistä ja juon niitä ajoittain. Nyt on kaapissa mm. Caol Ila'a, se on AIvan ihanaa :)

Vierailija
2/5 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo, mutta vain irkkuviskejä. Powers on suosikki, valitettavasti sitä ei saa Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten tosi hyvää toi Flaviaristakin löytyvä Talisker Storm. Taliskerit yleensäkin ovat kovia mukavan pippurisuutensa ansiosta. Uppoaa meikäläiseen.

Ihan sitten Alkosta saa Taliskerin kymppiä, joka on varmasti oiva ostos niin aloittelijalle kuin enemmänkin maistelleelle halvahkon hintansa (~50€/0,7l) takia.

Vierailija
4/5 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilainen viski on alkuperäinen, ja iirin kielestä tulee viskin nimikin. Irlantilainen on kolmasti tislattua, skotti kahdesti ja amerikkalainen kerran. Joten se on parasta!

Vierailija
5/5 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, mutta Äiki juo!!!

Olen mä joskus maistellut, enkä muista mistä pidin ihan ok, jotain irkkua muistelisin... kun isä opetti niistä, vaan ei oppi mennyt perille :)