Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veijo Baltzar

Vierailija
03.08.2021 |

Ihmetyttää miten kukaan nuori nainen voi joutua noin vastenmielisen näköisen, vanhan miehen lumoihin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijo oli saanut Haloselta sun muilta vasemmistolaisvaikuttajilta prenikat rintaansa. Eli arvostusta piisasi. Osasi sallistaa tällä painoarvolla sopivan rikkinäisistä tausoista tulleita tyttöjä, joilla oli taiteeseen liittyviä haaveita.

Samoja asetelmia on havaittavissa muuallakin, ei tämä nyt niin "ihmeellinen juttu" ole.

Muistuttaa itse asiassa aika paljon Harvey Weinsteinin tapaa värvätä tähtösiä Hollywood-elokuviin...

Vierailija
22/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltzar vangittiin 21. marraskuuta 2019 Helsingin käräjäoikeudessa todennäköisin syin törkeästä ihmiskaupasta, pahoinpitelystä ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Rikosnimikkeisiin lisättiin esitutkinnan aikana ihmiskauppa, raiskaus ja törkeä raiskaus, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja laiton uhkaus.

Tuon perusteella ei ole mitään syytä etsiä uhrien käytökselle "motiiveja". He ovat rikoksen uhreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtasi vielä joku aika sitten pyöriä muina miehinä ostoksilla Helsingin keskustassa parikymppisen tytön kanssa. Eli ei pidä minään koko juttua. Luulisi, että pitäisi vähän matalampaa profiilia. Mutta hänhän on sanonut, että ei ole tehnyt mitään pahaa ja on itse se uhri tässä jutussa. Tyypillistä narsistin/psykopaatin puhetta. Vika ei ole koskaan itsessä, vaikka jäisi mistä rikoksesta kiinni. Eihän Jammu Siltavuorikaan ollut mielestään tehnyt mitään pahaa vaan tytöt itse olivat halunneet väkisten tuppautua hänen seuraansa ja auton kyytiin. Veijohan sanoi, että koko juttu on vain vainoamista siksi koska hän on romani eli mielestään on rasismin uhri.

Vierailija
24/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feija kunnon pelimies 😂

Vierailija
25/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan