Joutuuko 2 x rokotettu karanteeniin? Saako rokottamaton rahaa karanteeniajalta?
Vai onko tästä vielä edes tullut tietoa? Ei ainakaan meidän työpaikalta ole tullut tietoa. Se varmaan tulee sitten kun kaikki halukkaat ovat voineet saada myös se toisen rokotuksen?
Ja eikös jos töistä joutuisi karanteeniin altistumisen vuoksi niin sen karanteeniajan rahan maksa Kela eikä työnantaja? Sillä rokotushan on yksityistä terveystietoa, niin eihän työnantaja voi sitä tietoa saada.
Osaako joku sanoa? Vai selviääkö tämä asia sitten myöhemmin kun kaikki halukkaat ovat saaneet toisen piikin?
Kommentit (3)
Ainakin mun työpaikalta joutui kaikki, myös kahdesti rokotetut ja osa on jo sairastanut. Kaikki testattiin ja rokotetuilta ja sairastaneiltaki löytyi tartuntoja ja nyt heillä perhe ja tuttavat karanteeniin. Kolmas karanteeni mulle. Pysykää etätöissä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun työpaikalta joutui kaikki, myös kahdesti rokotetut ja osa on jo sairastanut. Kaikki testattiin ja rokotetuilta ja sairastaneiltaki löytyi tartuntoja ja nyt heillä perhe ja tuttavat karanteeniin. Kolmas karanteeni mulle. Pysykää etätöissä!!!
Kaupan kassalla töissä ollessa etätyöt eivät ole mahdollisia :) Pitäisiköhän harkita jotain muunlaista työtä, jossa etätyötkin olisivat mahdollisia 🤔 Aika puuduttavaa liukuhihnahommaahan tämä tekemäni työ on. Se hyvä puoli, että töitä kuitenkin on eli ne eivät hetkeen lopu.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007984073.html
Ei joudu, tai sitten joutuu. Riippuu seikoista.