Äänekkäät seksiäänet
Voiko taloyhtiö antaa varoituksen äänekkäistä seksiäänistä? Minulla on uusi miesystävä ja seksiä harrastaessamme pidän todella kovaa ääntä. En voi itselleni mitään. Viime yönäkin naapuri lähti kotoaan ovet paukkuen kesken sessioidemme.
Kommentit (12)
Työnnä pikkarit suuhusi niin toimii äänenvaimentimena.
Ymmärrän sen, että on häiritsevää kuunnella seinän takana, mutta voiko siitä tehdä valituksen ?
Vierailija kirjoitti:
Työnnä pikkarit suuhusi niin toimii äänenvaimentimena.
Häiritsisi rentoutumista. Jotta saan, pitää olla rento.
No voi tehdä valituksen, mutta ainakin tiettyyn määrittelemättömään desibeliin saakka ne on normaaleja elämiseen kuuluvia ääniä.....mutta ei taida olla vielä ennakkotapausta käräjillä mikä on normaali ääni seksissä. Meillä mies osti minulle suupallon kun vielä asuimme kerrostalossa, juuri saman asian vuoksi. Enempi hän oli huolissaan siitä että koko rapun ei tarvitse tietää milloin sekstailemme, kuin siitä että tulisi valitus äänistä.
Vierailija kirjoitti:
No voi tehdä valituksen, mutta ainakin tiettyyn määrittelemättömään desibeliin saakka ne on normaaleja elämiseen kuuluvia ääniä.....mutta ei taida olla vielä ennakkotapausta käräjillä mikä on normaali ääni seksissä. Meillä mies osti minulle suupallon kun vielä asuimme kerrostalossa, juuri saman asian vuoksi. Enempi hän oli huolissaan siitä että koko rapun ei tarvitse tietää milloin sekstailemme, kuin siitä että tulisi valitus äänistä.
Suupallo? Onko amerikkalaisen jalkapallon kokoinen
Joskus se vaan on äänekästä.
Litinäkin voi olla kuuluvaa,
Vaimo ainakin joskus voihkii.
Onneksi on hiljainen vaimo niin ei tarvi miettiä moisia. Juuri ja juuri hengityksen kuulee. Muuta ääntä ei päästele
Millaisia ovat äänettömät seksiäänet?
Voihkijat ovat vihoviimeisiä. Ettäs kehtaavat.
Alkuperäiseen kysymykseen, ei voi antaa varoitusta tai häätää. Eikä katso edes kellonaikaa jos seksin ääniä kuuluu. Ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö naapureita voisi ottaa huomioon.
Aina sitä mieluummin seksiä kuuntelee kuin riitelyä tai raivoavaa kakaraa.
Let's face it: aika harva kerta on sellainen, ettei hiljaa pystyisi olemaan, ja jos ei pysty olemaan hiljaa, niin että tarvitsisi ainakaan kurkku suorana huutaa.
Voi sitä ääntä hillitäkin. Huuda tyynyyn.
Meidän pitkän tähtäimen suunnitelmamme oli se, että muutimme maaseudulle. Tänne mahtuu ääntä, emmekä häiritse naapureita.
Lasten v-mäistä kuulla seksiääniä ja yöllä pitää saada naapureiden nukkua.
Uusi miesystäni on iso, kestävä ja taitava. Minä taas normaalia herkempi. Meneekö äänekäs seksi normaalin elämisen piikkiin?