Kelasin jos avautuis varatulle daamille
tunteistaan. Pakit taitaa tulla, vaan samalla loppuu tilanteen kelaaminen.?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:03"]ap vastaa tässä ketjussa aika paljon itselleen. kai se on hauskaa sitten.
[/quote]
Mistä tiedät? Ootko mode?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:39"]
Naisille aina sanotaan että pitäisi olla solidaarinen muita naisia kohtaan, eikä yrittää esim. viedä niiden miestä. Miehillä ei ilmeisesti mitään tällaista moraalia ole?
[/quote]
Mulla tuli jostai syystä tällänen ajatus: Miehet on helpommin vietävissä naiskauneudella ja ovat lapsellisen innoissaan jos saavat huomiota. + Mustasukkaisella naisella on ihan hirveää katsoa vierestä ja pelätä (perheenkin puolesta)
Naisesta tulee taas mieleen, että osaisi vastustaa kiusauksen kypsästi ja ymmärtää mikä on tärkeää, uusi muna vai rakas aviomies. :)
Jotenkin tuntuu että nyt tulee miinuksia mutta näin ajattelin.
Itse sain joskus tällaisen avautumisen tekstarina eikä siinä ollut lähettäjän nimiä. Muutaman päivän kelaamisen jälkeen vasta keksin kuka oli kyseessä, enkä siis reagoinut mitenkään. Tuntui oikeasti aika ahdistavalta ja epäilin kaikkia miespuolisia joiden kanssa olin tekemisissä.
Jos on pakko avautua face-to-face on ainoa järkevä tapa. Toisen reaktioista voi päätellä paljon.
Jos avaudut ja saat vastakaikua, muista muutaman vuoden päästä olla ymmärtäväinen, kun joku muu avautuu ja nainen lähtee...
Tehty on. Teleks Tuulilasin nurkkaan lähti. Katellaan nyt. Niin, viesteistä 1, 5 ja 14 ja tämä on mun.
Avaudu, jos luulet, että saat itse siitä jotain 'hyötyä'. Ainakin sitten tiedät missä mennään ja voit mennä elämässä eteenpäin.
ap vastaa tässä ketjussa aika paljon itselleen. kai se on hauskaa sitten.