Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelasin jos avautuis varatulle daamille

Vierailija
18.08.2014 |

tunteistaan. Pakit taitaa tulla, vaan samalla loppuu tilanteen kelaaminen.?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa tässä ketjussa aika paljon itselleen. kai se on hauskaa sitten.

Vierailija
22/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:03"]ap vastaa tässä ketjussa aika paljon itselleen. kai se on hauskaa sitten.

[/quote]

Mistä tiedät? Ootko mode?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:39"]

Naisille aina sanotaan että pitäisi olla solidaarinen muita naisia kohtaan, eikä yrittää esim. viedä niiden miestä. Miehillä ei ilmeisesti mitään tällaista moraalia ole?

[/quote]

Mulla tuli jostai syystä tällänen ajatus: Miehet on helpommin vietävissä naiskauneudella ja ovat lapsellisen innoissaan jos saavat huomiota. + Mustasukkaisella naisella on ihan hirveää katsoa vierestä ja pelätä (perheenkin puolesta)

Naisesta tulee taas mieleen, että osaisi vastustaa kiusauksen kypsästi ja ymmärtää mikä on tärkeää, uusi muna vai rakas aviomies. :)

Jotenkin tuntuu että nyt tulee miinuksia mutta näin ajattelin.

Vierailija
24/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus tällaisen avautumisen tekstarina eikä siinä ollut lähettäjän nimiä. Muutaman päivän kelaamisen jälkeen vasta keksin kuka oli kyseessä, enkä siis reagoinut mitenkään. Tuntui oikeasti aika ahdistavalta ja epäilin kaikkia miespuolisia joiden kanssa olin tekemisissä.

Jos on pakko avautua face-to-face on ainoa järkevä tapa. Toisen reaktioista voi päätellä paljon.

Vierailija
25/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaudut ja saat vastakaikua, muista muutaman vuoden päästä olla ymmärtäväinen, kun joku muu avautuu ja nainen lähtee...

Vierailija
26/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty on. Teleks Tuulilasin nurkkaan lähti. Katellaan nyt. Niin, viesteistä 1, 5 ja 14 ja tämä on mun.

Vierailija
27/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu, jos luulet, että saat itse siitä jotain 'hyötyä'. Ainakin sitten tiedät missä mennään ja voit mennä elämässä eteenpäin.

Vierailija
28/28 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän