Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkaus: Antavatko laukkuja haalivat bloggaajat mitään hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
18.08.2014 |

Tuli tuosta eräästä toisesta ketjusta mieleen, että kun on näitä bloggaajia jotka ostelee 1000-3000 euron luksuslaukkuja ja paljon muuta luksuskamaa harva se VIIKKO tai vähintään kerran kuussa, ja esittelevät niitä kaikille netissä ja instagrammeissa, niin uskotteko että nämä antavat rahaa hyväntekeväisyyteen, tai hintavampia parempia vaatteita tai asusteita keräykseen joita eivät enää pidä? Vai yrittävätkö vaan myydä niitäkin voitolla ja ostaa niillä rahoilla lisää luksuskamaa?

Veikkaukseni on se että antavat vain jotain sellaisia rääsyjä vaatekeräykseen joita moni meistä käyttäisi enää korkeintaan jalkineidensa kiillotukseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä riipaise hieman jos ostatte jotain kallista? Minä myönnän että 1090 euron laukun vihdoin ostettuani, tuntui siltä että olenko ansainnut sen ja että jos jotain pahaa tapahtuu. Olin kyllä lahjoittanut lastenklinikalle jonkin verran rahaa muutama viikko aiemmin : )

Vierailija
42/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:39"]

En ymmärrä tuota lapsellista hokemaa, että anna hyväntekeväisyyteen rahaa, jos ostat laukkuja :D Miks pitäis antaa?

[/quote]

Opit sitten kun kasvat aikuisiksi, opit epäitsekkääksi, ja tajuat että vanha blogisi oli pinnallista ja noloa kökköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiseksi

Vierailija
44/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisivat hyväntekeväisyyteen, niin kyllä ne kirjoittaisivat siitä niin huomiotaherättävästi, että kaikki blogien lukijat kyllä sen saisivat tietää. Oletteko huomanneet mainintoja blogeissa?

Vierailija
45/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:14"]

Eikö teitä riipaise hieman jos ostatte jotain kallista? Minä myönnän että 1090 euron laukun vihdoin ostettuani, tuntui siltä että olenko ansainnut sen ja että jos jotain pahaa tapahtuu. Olin kyllä lahjoittanut lastenklinikalle jonkin verran rahaa muutama viikko aiemmin : )

[/quote]

Ostin taannoin 150 000€ auton eikä riipaissut yhtään.

Vierailija
46/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan ja uskomattoman itsekästä väkeä täällä! Oikeasti! Ei ihme että puhutaan yleisesti miten suomalaiset vieroksuvat toisten auttamista kaikissa muodoissa, ja kahmivat vaan kaiken mahdollisen saatavan röyhkeästi itselleen. Vaikka olisivat rikkaita niin köyhiltä pitää varastaa.

Vierailija
47/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:16"]

Jos antaisivat hyväntekeväisyyteen, niin kyllä ne kirjoittaisivat siitä niin huomiotaherättävästi, että kaikki blogien lukijat kyllä sen saisivat tietää. Oletteko huomanneet mainintoja blogeissa?

[/quote]

TOTTA! :) Antaisivat hyväntekeväisyyskohteen tilinumeroita, tai muuta tietoa blogeissaan.

Korkeintaan mainitsevat rintasyöpäpäivän, mutta omasta mielestään ovat etuoikeutettuja ostamaan itselleen pinkin luksuslaukun juuri tuona päivänä! Se on suomalaisten tyyli!

Vierailija
48/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Sitten heräsit ja itkit kurjuuttasi.

Vierailija
49/49 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Sitten heräsit ja itkit kurjuuttasi.

[/quote]

Sitähän sinä toivot, niih. Toki vaihdossa meni vanha auto että jotain 70 000€ piti vaan rahaa liikutella.

Katsos jos sinulla on tili tyhjä niin ei se tarkoita että kaikilla olisi.

Uuden BMW:n ostin. Hieno auto!