Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 5000 euroa, jee!

Vierailija
18.08.2014 |

Kerrankin raha-asiat balanssissa. Olen onnellinen.

En tiedä, onko jollekin vähän, mutta mulle hyvä summa rahaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on velkaa? ;) 

Vierailija
2/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pieneltä summalta. En tiedä miksi, mutta euroon siirtymisen jälkeen kaikki raha tuntuu jotenkin vähäiseltä. Kaikki isot menot, vuokrat, kodin laitteet ja isoimmat laskut, tuntuvat olevan 500-1000 euroa. Saatikka sitten talojen ostaminen ja remontit. Huh. Autoa en edes harkitse omilla säästöilläni (20 000). Joku 300 000 olisi sellainen raha, että olisin vähän aikaa rauhallisin mielin koko perheen menojen suhteen, eikä silläkään mitään asuntoa + monen vuoden kuluja meille saisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2000 euroa, oon niin helpottunut kun pärjään helposti koko talven tuolla opintotuen lisäksi :)

Vierailija
4/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä summilla kyse on nimenomaan "pärjäämisestä". Että "pärjää" vähän aikaa eteenpäin. En haluaisi jäädä "pärjäämisen" kierteeseen. :( Olisin kevein mielin vasta sitten, kun pääsisin koko pärjäämis-sanasta eroon eikä aina tarvitsisi miettiä, mihin asti nämä ja nämä rahat riittävät. Jokin "pärjäämättömyyden" ja tyhjään tipahtamisen uhkahan siinä käsitteessähän on koko ajan läsnä. En tykkää. Syö mieltä.

Vierailija
5/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä 50000 ja silti en hihku onnesta.

Vierailija
6/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tavoittelen pysyvää

20 000€ pesämunaa. Asun yksin, ja se summa riittäisi pahan päivän varaksi ihan hyvin. Toki enemmänki voisi olla, mutta asetan aina tavoitteen jonka voin saavuttaa!

Vierailija
7/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mahdollisuutta säästää, eikä ole koskaan ollut, mutta jos olisi, niin en kyllä tuollaisia rahoja tililä makuuttaisi, luottokortti on sitten olemassa yllättävien menojen maksamiseen jos pitää niin nopeasti maksaa että ei ehdi irrottaa rahoja mistään rahastosta tms. Inflaatiohan syö rahat jos ne on vaan tilillä homehtumassa.

Vierailija
8/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ilonpilaajia taas liikenteessä. Jollekin tuo viidentuhannen euron haaliminen voi olla tosi pitkäjänteisen ja aikaavievän projektin lopputulos ja täällä sitten toiset viisastelee, että peanuts, hahhaa. Voisitte mennä lesottamaan johonkin toiseen ketjuun. 

Ap, onnittelut! Hieno homma.

Vierailija
9/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 13:27"]Näillä summilla kyse on nimenomaan "pärjäämisestä". Että "pärjää" vähän aikaa eteenpäin. En haluaisi jäädä "pärjäämisen" kierteeseen. :( Olisin kevein mielin vasta sitten, kun pääsisin koko pärjäämis-sanasta eroon eikä aina tarvitsisi miettiä, mihin asti nämä ja nämä rahat riittävät. Jokin "pärjäämättömyyden" ja tyhjään tipahtamisen uhkahan siinä käsitteessähän on koko ajan läsnä. En tykkää. Syö mieltä.

[/quote]Mitäs nyt taas. Minulla on tilillä aina sen verran että pärjään ja se riittää mainiosti. Ja kyse on siitä että riittää normaalielämään.

Vierailija
10/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kans viime perjantaina 5000 tilillä, kun palkka tuli. Olen pienipalkkainen, joten olin ikionnellinen tuosta viidestä tonnista.

Vierailija
11/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ilonpilaajat, oletteko tiedostaneet sitä, ettei se raha tuo täydellistä turvallisuudentunnetta koskaan. Noista teidänkin jutuista paistaa se, että aina pitäisi olla enemmän tai vähintään just sen verran kuin nyt on, että pärjää. Ja moni teistä on oikeasti aikanaan pärjännyt hyvin paljon vähemmälläkin.

Vierailija
12/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 13:20"]

Mulla 2000 euroa, oon niin helpottunut kun pärjään helposti koko talven tuolla opintotuen lisäksi :)

[/quote]

mulla sama! :) 2500e säästössä ja opintotuki tulossa :) vielä lomarahatkin yms tulee syyskuun lopussa niin selviää hyvin koulun alun :)

Vierailija
13/13 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on 185 000 e...