Onko muita Mestarin faneja?
Leikkasin itselleni jo samanlaisen tukan kuin Mestarilla on, ja olen nauttinut säännöllisesti viskiä saadakseni samanlaisen äänen kuin Mestarilla on.
Kommentit (30)
Kyllä minua huvittaa toi persujen kaksinaismoraali..ollaan niin isoja poikia leijonaristit kaulassa, mutta sivari kyllä kelpaa. Ja naureskelevat ituhipeille, mutta nyt kasvissyöjä onkin ok. No, sehän on taattua persumeininkiä, että musta selitetään valkoiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua huvittaa toi persujen kaksinaismoraali..ollaan niin isoja poikia leijonaristit kaulassa, mutta sivari kyllä kelpaa. Ja naureskelevat ituhipeille, mutta nyt kasvissyöjä onkin ok. No, sehän on taattua persumeininkiä, että musta selitetään valkoiseksi..
Äänestäisit sinäkin kristillisiä - Jeesus rakastaa kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon tieteeseen, en satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon tieteeseen, en satuihin.
Jumala loi taivaan ja maan, Jumala loi tieteenkin - Sinutkin.
Mistä tämä "Mestari"-titteli on peräisin? Persuustako?
Mestari silli, ooh. En tiennyt että se on ehdolla presidentiksi. Hyvä valinta mestari silli ei sano koskaan pahasti. Ei sano mitään jos tarkkoja ollaan. Ihan paras presidentiksi ja sattumalta minä osaan lukea sillin ajatuksia.
Ollaan poikien kanssa jo harjoiteltu tahdissa marssia ja Mestarin kannatushuutoja. Myös marssilaulut kajahtaa jo komeasti: Suomi, Finnland, über alles, über alles in der Welt.
Tällaista maailmaa Orpon hallitus ja persut haluavat.
Toukokuun 2. päivänä vuonna 1933, pian sen jälkeen kun kansallissosialistinen puolue oli noussut valtaan, n ats it miehittivät ammattiliittojen toimipisteet kaikkialla maassa. Ammattiyhdistysliikkeen varat takavarikoitiin, johtajat pidätettiin ja monet vietiin keskitysleireille. Ammattiliitot ja työläisjärjestöt julistettiin laittomiksi. Työnantajien oikeuksia päättää palkoista ja työehdoista lisättiin. Lakko-oikeutta ei ollut.
Palkat laskivat vuosien 1933 ja 1938 välillä noin 25 prosenttia. Työläisten edut ja oikeudet olivat huonot. Työntekijällä ei ollut myöskään oikeutta kieltäytyä määrätyistä töistä, ja työpaikan vaihtoon vaadittiin työnantajan suostumus.
Mikä mestari? Ronaldoako sä fanitat?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan poikien kanssa jo harjoiteltu tahdissa marssia ja Mestarin kannatushuutoja. Myös marssilaulut kajahtaa jo komeasti: Suomi, Finnland, über alles, über alles in der Welt.
Kyllä! Sama kaiku on askelten...
Vielä on Mestarin faneja paikalla mutta koulu alkaa puolen tunnin kuluttua, sitten vain välituntien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on Mestarin faneja paikalla mutta koulu alkaa puolen tunnin kuluttua, sitten vain välituntien aikana.
Koulusta voi myös jäädä kotiin tumputtamaan ja fanittamaan Mestaria vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulusta voi myös jäädä kotiin tumputtamaan ja fanittamaan Mestaria vauvapalstalla.
Minä ainakin ajattelin käyttää koko päivän perussuomalaisten Tiktokien selaamiseen.
Kulttilaiset on niin noloja. Äänestävät "mestaria".
Vierailija kirjoitti:
Kulttilaiset on niin noloja. Äänestävät "mestaria".
Hän on sinulle "Mestari".
Muuten voisinkin olla fani ja äänestää, onhan mies fiksu ja osaava. Mutta kannattajakuntansa on näin tyhmää kuin täällä jankkaajat, just tyyliin aloittajan mestari- höpinät. Hirveän vastenmielistä sakkia myös sisu-porukka. Huomaa että ei kovin korkeaa koulutusta.
Mestarin voitto on jo käytännössä varma, joten nyt naatitaan!