Jos mies kertoo harrastavansa maastopyöräilyä, frisbeegolfia tai sup-lautailua, lopetan keskustelun heti
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien omaperäisyys on ollut minkäänlainen etu parimarkkinoilla?
Ei kukaan halua omaperäistä, persoonallista miestä vaan sellaisen kuin kaikki muut ihaillut miehet ovat.
No juuri tämä. Monesti omaperäisyys ja massasta poikkeaminen koetaan vain outona. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Mulla on ihan sama, jos mies ilmoittaa harrastavansa hevospoolohevosten jalostusta, valtameripurjehdusta tai keskieurooppalaisten linnojen (erityisesti tudor-kauden) restaurointia. Kuivun totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyöräilen T-paita ja farkut asusteina 25 vuotta vanhalla Nopsalla, olenko turn-off?
Minulle tuo olisi plussaa! Itse ajan vanhalla Tunturilla.
"Hienoilla" pyörillä ajamisessa minua ärsyttää se, että aina pitäisi paahtaa tuhatta ja sataa ja olla kaikenlaisia "varusteita". Itse tykkään rauhallisemmasta ja leppoisammasta ajamisesta, enkä halua että pyöräily on mitään hi-tech välineurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan frisbeegolf on mitä ilmeisimmin raitistuneiden alkoholistien ja toipuvien huumeaddiktien kansallislaji. Yhteisöllistä kivaa tekemistä joka ei kuitenkaan kysy kuntoa. Harrastavat kuulemani mukaan todella yleisesti tätä joten itsekin nykyään huomaan ajattelevani heti että fribaa harrastava on entinen päihderiippuvainen.
Minä asun frisbeegolfradan lähistöllä ja sieltä saa usein kerättyä oluttölkkejä, joten arviosi on väärä.
Vastasin itsekin ettei kaikki fribaajat ole edes raitistuneita. Ottiko joku herneet kun kommentti on hävinnyt 🤣
Innokkaimmat fribaajat on lapsia ja teinejä. Ei heistä nyt kauheesti alkkiksia löydy, etenkään kun kännääminen ei oo enää muodikasta edes teineillä. Moni harrastaa myös perheen kanssa. Aika nolo yleistys ap:lta. Varmaan innostuu jostain lätkäjätkästä tai peilipumppaajasta (yöks).
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? Eikös nuo ole niin yleisiä nykyään, että joka toinen harrastaa jotain noista? Olisivatko pleikan pelaaminen, oluenmaistelu tai tikanheitto parempia?
Darts on hyvä harrastus. "Treenit" kestää pubissa 10 tunnin ja 20 tuopin verran joka ilta.
Minä syön, pieren ja raavin muniani, tuo viimeksi mainittu on harrastus, joten vientiä riittänee.
Minä olisin iloinen, että miehellä on mieluista harrastukset ja kuntokin nousee kohisten. Täydet pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin iloinen, että miehellä on mieluista harrastukset ja kuntokin nousee kohisten. Täydet pisteet.
Jep! Mitä ihmettä tää aloitus...
T. nainen
Minusta on itsestäänselvyys, että mies sekä minä harrastamme juuri sitä mistä nautimme. Olen iloinen miehen puolesta kun hän nauttii elämästään. Niin minäkin.
Mä tykkäisin pyöräilevästä miehestä ja tuo lautailukin kuulostaa ihan mukavalta. Frisbeegolf ei itseä kiinnosta, mutta ei se nyt varsinaisesti mikään turn off ole.
Oikeesti? Mulle on harrastukset yleensä olleet plussaa eikä miinusta deittimarkkinoilla, mutta kukin tavallaan. Luonteella oli enemmän merkitystä, kun minä olin sinkku, mutta siitä on toki aikaa.
... lopetan keskustelun heti ja hyppään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan frisbeegolf on mitä ilmeisimmin raitistuneiden alkoholistien ja toipuvien huumeaddiktien kansallislaji. Yhteisöllistä kivaa tekemistä joka ei kuitenkaan kysy kuntoa. Harrastavat kuulemani mukaan todella yleisesti tätä joten itsekin nykyään huomaan ajattelevani heti että fribaa harrastava on entinen päihderiippuvainen.
Minä asun frisbeegolfradan lähistöllä ja sieltä saa usein kerättyä oluttölkkejä, joten arviosi on väärä.
Vastasin itsekin ettei kaikki fribaajat ole edes raitistuneita. Ottiko joku herneet kun kommentti on hävinnyt 🤣
Itse frisbeegolf heittelijänä voin sanoa, että kaikenlaista kaduntallaajaa siellä radoilla kulkee. On lapsia, nuorisoa, perheitä, eniten on miehiä, pullojen keräilijöitä, hyvä ja huono kuntoisia, vandalisoijien käden jälkiäkin näkee radoilla ja kaikista vähiten naisia näkee radoilla.
Mikäköhän siinä on, kun naiset eivät vaikuta innostuvan frisbeegolffista?
Pyöräilijöillä on lähes kaikilla joku aivovaurio (ei syy eikä seuraus), suppailu on ehkä typerin laji mitä ihmiskunta on hörhöilyssään keksinyt, frisbeegolf on vaan pirun tylsää puuhastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily kaikkinensa on ehdottomasti iso Red flag.
Tämä. Hirveää välineurheilua ja sitten vielä spandexit…
Aika monessa muussakin lajissa tarvii varustetta jos jonkinlaista.
Mutta onhan se toki parempi että sohvaperunat etsivät seuraa toisista sohvankuluttajista.
Nuohan on naisten top3 harrastukset tinderissä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse frisbeegolf heittelijänä voin sanoa, että kaikenlaista kaduntallaajaa siellä radoilla kulkee. On lapsia, nuorisoa, perheitä, eniten on miehiä, pullojen keräilijöitä, hyvä ja huono kuntoisia, vandalisoijien käden jälkiäkin näkee radoilla ja kaikista vähiten naisia näkee radoilla.
Mikäköhän siinä on, kun naiset eivät vaikuta innostuvan frisbeegolffista?
Olen nainen ja käydään miehen kanssa kiertämässä. Naisia näkee todella vähän. Itse olen innostunut koska tykkään kaikenlaisesta liikunnasta ja kyseinen laji ei vaadi ihmeempiä investointeja eikä tarvitse varailla aikoja jne.
Av-mammat valittaa, kun mies on lihava ja kattoo vain telkkaria/pelaa pleikkaria ja kittaa olutta päivät pitkät. Mutta valitetaan myös, jos harrastaa..(?) Olenko ainut, kun en näe noissa lajeissa nyt mitään kauheaa?
Huono provo 0/5.