Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän ekaluokkalainen on ujo ja jättäytyy helposti sivuun :(.

Vierailija
18.08.2014 |

Ollaan kovasti tsempattu tyttöä tutustumaan luokkalaisiin, mutta tänä aamuna häneltä pääsi melkein itku kun sanoi pelkäävänsä alottaa juttelua. Tutussa porukassa tyttö on oikein reipas. Pitäiskö opettajalle laittaa viestiä ujoudesta että piirre otetaan huomioon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen open pitäisi tehdä? 

Vierailija
2/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ekaluokkalainen tyttö, meni tänään kouluun ensimmäistä kertaa itkemättä! Vähänkö voittaja fiilis äitillä!!! Kyllä se arkuuskin varisee pikku hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erittäin sosiaalinen tyttö, mutta luokalla 5 tyttöä jotka ttuntevat toisensa eskarista . Omani se kuudes:(on kyllä yrittänyt tutustua mutta ei:(

Vierailija
4/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika meni aikoinaan eka luokalle ja ei tuntenut ketään koska muutimme kesällä. Pian oli pyydetty poikaa muitten joukkoon.

Vierailija
5/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:21"]Mitä sen open pitäisi tehdä? 

[/quote]

Kyl mä tiedän ettei open tehtäviin kuulu kavereiden hankkiminen. Mutta kyllähän se varmaan pyrkii huomioimaan eri luonteenpiirteet.

Vierailija
6/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan todella ujo lapsi. Ei se opettaja ois paljoa voinut tehdä.. eihän se voi pakottaa kaveeraan kenenkään kanssa eikä kannatakaan. Alkavat vaan vihaan tyttöä.

Vierailija
7/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wno ei se voi olla koko ajan välkällä pitämässä kädestä. Opetustilanteet ja ryhmäyttäminen tietty eri juttu. Ja itselläni ujo lapsi joka meni outoon kouluun. 

2

Vierailija
8/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt aluksi opettaja voi tehdä paljonkin. Kannattaa ottaa yhteyttä. Alussa on helpompi vaikuttaa sosiaalisiin suhteisiin kuin sitten myöhemmin. Meillä poika kun meni ekalle, ei tuntenut luokaltaan ketään ja oli eka viikot vaikea päästä porukoihin. Ei kiusattu eikä syrjitty, mutta muut pojat oli ryhmäytyneet samassa eskarissa ja juoksivat vinhaa vauhtia pelaamaan ym. välkillä tutulla porukalla. Poika ei ehtinyt välkillä mukaan, ei löytänyt edes luokkalaisiaan aina isosta pihapiiristä. Sanoin opettajalle ja hän aivan ihanasti sanoi, että voi muutamana päivänä välkillä käydä ohjaamassa pojan luokkalaisten pelien ja touhujen mukaan. Näin hän teki ja poika sai heti kavereita ja pääsi porukkaan. Nyt on jo neljännellä ja kavereita riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme