Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä tuota itsemurhaan kannustamista

Vierailija
03.08.2021 |

Miksi ihmiset sanoo niin? T. Ammattivalittaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ei tee muuta kuin valittaa niin miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on kannustanut ja ketä? Ihmeellisiå puheenaiheita täällä.

Vierailija
4/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ei tee muuta kuin valittaa niin miksi ei?

Onhan mulla muutakin elämää. Tuntuu vaan, että kun saa yhteiskunnalta rahaa, niin katsotaan taakaksi. Ap

Vierailija
5/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihmiset saa jotain mielihyvää tai kiksejä siittä että pääsee korostaan omaa paremmuuttaan tai ihmiset on sairaita kun nauttii pahan tuottamisesta

Vierailija
6/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa mun aamuisessa ketjussa, joku sanoi, tai vissiin useampikin, että tapa itsesi. Ap

Vierailija
7/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on niin vaikeaa ja se on sitä monta vuotta eikä ole mitään haluja muuttaa tilannetta niin miksi sitä tilannetta ei voisi ratkaista poistumalla elävien kirjoista?

Vierailija
8/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on niin vaikeaa ja se on sitä monta vuotta eikä ole mitään haluja muuttaa tilannetta niin miksi sitä tilannetta ei voisi ratkaista poistumalla elävien kirjoista?

No kun mä en aio poistua elävien kirjoista. Ap

Vierailija
9/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä trollataan niin paljon itsemurhalla. Ihminen, joka on oikeasti niin epätoivoisessa tilanteessa ei jaksa tehdä aiheesta avauksia keskustelpalstalle. Kaikki tietävät, mistä apua oikeasti kannattaa hakea.

Pelkkää trollausta ja huomiohakuisuutta, joten tavallaan ymmärrän näihin kyllästyneitä, jotka lyövät asian vitsiksi. Itse en ole (toistaiseksi) niin kyllästynyt näihin huomiohuoraajiin.

Vierailija
10/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi itsemurhia yritetään ehkäistä! Maailmassa on liikaa ihmisiä. Vähentäminen on inhimillisintä aloittaa niistä, jotka itse haluavat kuolla.

Vierailija
11/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä miksi itsemurhia yritetään ehkäistä! Maailmassa on liikaa ihmisiä. Vähentäminen on inhimillisintä aloittaa niistä, jotka itse haluavat kuolla.

No antakaa sitten minulle ase!!

Vierailija
12/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa mun aamuisessa ketjussa, joku sanoi, tai vissiin useampikin, että tapa itsesi. Ap

Ok. No toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos (enkä nyt tarkoita luotia... ).

Ihmiset nyt sano täällä välillä mitä sylki suuhun tuo eikä niille sanomisille kannata paljon painoarvoa antaa! Täällä on paljon keskenkasvuisia tyyppejä ja trolleja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi