Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa venäläisen (tyttö)lapsen koulussa tai pk:ssa?

Vierailija
18.08.2014 |

siis alakoulussa tai pk:ssa? Itse kiinnittänyt huomiota, että heillä on yleensä kauniit vaatteet ja hiukset tosi usein letillä :) Hyvin hoidetuilta näyttävät

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tunnistaa...

Vierailija
2/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Jos nimi ei paljasta niin ei sitä välttämättä huomaa mistään. Kuopuksellakin on kaverina yksi Maria, jonka alkuperä paljastui vasta, kun joutuivat samaan pienryhmään ja ope mainitsi, ettei hänen äidinkielensä olekaan suomi. Itse en puheessa erottanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä yleistämistä taas. Kaikki ovat erilaisia ja jokainen on yksilö.

Vierailija
4/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei huomaa mistään. Vasta nimi tai vanhempien tapaaminen paljastaa. 

Vierailija
5/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kauniimmat ulkoiluvaatteet.

Vierailija
6/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietenkin eikä tarvitsekaan tunnistaa. Mietin vain, ovatko muut huomannut saman. Mummoni on venäläinen ja hänkin aina teki minulle lapsena tiukan letin :)ap

Vierailija
7/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirommat kasvonpiirteet kuin suomalaislapsilla.

Vierailija
8/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:50"]Sirommat kasvonpiirteet kuin suomalaislapsilla.

[/quote]

Mulla ainakin on pyöreät lapsenkasvot jotka olen perinyt äitini puolelta. :D näytän sen takia edelleen 15-vuotiaalta. :)

Vierailija
9/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:38"]Niin tietenkin eikä tarvitsekaan tunnistaa. Mietin vain, ovatko muut huomannut saman. Mummoni on venäläinen ja hänkin aina teki minulle lapsena tiukan letin :)ap

[/quote]

Ei ole lasteni pk:ssa venäläisten äitien lapsilla tiukkoja lettejä, vaan hiukset auki.

Minulla oli lapsena ainoana tiukka letti, aina, äiti ei ole venäläinen.

Vierailija
10/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukäyttöön sopimattomista kengistä ja siitä, ettei ole säähän sopivia liikuntavarusteita (kun olisivat rumia).

Alakoululainen voi tulla korkkareilla kouluun!

Vierailija
11/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:11"]Koulukäyttöön sopimattomista kengistä ja siitä, ettei ole säähän sopivia liikuntavarusteita (kun olisivat rumia).

Alakoululainen voi tulla korkkareilla kouluun!

[/quote]

Venäläisten lapset saavat olla lapsia pitempään kuin suomalaisten.

Vierailija
12/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaista vanhemmista. 

Vierailija
13/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heillä on tiukempi kuri ja heitä paapotaan enemmän ja saavat tosiaan olla pidempään pieniä kuin suomalaislapset. Ovat usein kohteliaita

Vierailija
14/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni huomasin, että monet venäläiset eivät vielä kuuden iässäkään osanneet pukea, kun vanhemmat tekivät kaiken puolesta.

Vierailija
15/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:21"]

Työssäni huomasin, että monet venäläiset eivät vielä kuuden iässäkään osanneet pukea, kun vanhemmat tekivät kaiken puolesta.

[/quote]

He tosiaan saavat paljon rakkautta ja huolenpitoa ja heitä hemmotellaan paljon :) Ja isoäidit auttavat tosi paljon aikuisia lapsiaan ja hoitavat lapsenlapsiaan, ovat paljon mukana arjessa (varsinkin tyttären)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi