Huokaus, mies on nimennyt asunnossamme hengailevan hämähäkin Jormaksi, ja sitä ei saa viedä ulos
Eikä sen jumalattuman kokoista seittiä saa hävittää keittiön katon nurkasta. Tosin banaanikärpäset ovat kyllä kadonneet sen tulon jälkeen...
Kommentit (64)
Meillä asuu eteisessä kuusijalkainen hämähäkki, mitä lie kahdelle tapahtunut. En anna miehen imuroida sitä. Hyvin napsii kärpäisiä ja sisään kulkeutuneita hyttysiä.
Meillä on kaksi kärpästä sisällä ja ne ovat Jorma ja Jorma2.0. Nimeäisiköhän mies lapsetkin samalla tavalla, jos päättäisi yksin?
Voi eikö taaskaa mies tee niin kuin naine haluaa
Mulle on ihan sama vaikka hämähäkki maksaisi vuokraa, en haluaisi sellaista hengailemaan kotiini.
Ymmärrän huolesi, mutta onhan tuo mieheltä aika söpöä.
Ihana. Mä nimeän aina Ristoksi tai Eskoksi. Anna sen hämpsyn olla. Se on kotinne hyödyllisin asukas. Jormalle terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
voi, miten viiltävän terävää ivaa..
Meillä Jorma siirrettäisiin ulos.
Erittäin kunnioitettavaa, terkkuja Jormalle!
Sun miehesi taitaa olla aika hyvä tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi kärpästä sisällä ja ne ovat Jorma ja Jorma2.0. Nimeäisiköhän mies lapsetkin samalla tavalla, jos päättäisi yksin?
:DDD mielikuva <3
Nuo on oikeasti mahtavia banaanikärpäs-magneetteja! Meillä ukko vartavasten haki kellarista sellaisen keittiöön toivoen että se majoittuu sinne. Onneksi teki seitin. V*tuttavat kärpäset katosivat lähes kokonaan ja hämis on pullukka kuin mikä :D se tuli ihan ruipelona ja nyt on keskiosastaan ympyrän mallinen. Hän on tosin kuulemma naispuolinen ja nimeltään Agnes.
Ihanaa! Miehesi on hyvä mies. Jorma on hyvä tyyppi myös. Teillä kolmella on hyvä symbioosi .
Vierailija kirjoitti:
Taasko mies tekee vain kuten itse haluaa.
Asiaa!
Mä oon ajatellut, että (monet) hämähäkit on vähän niinku minimaailman kotikissoja/-susia, jotka just pitää huolta riistanhoidosta siinä mittakaavassa.
Kiva lukea että tää ajatus on varsin yleisesti hyväksytty.
Jormalle olisi tarvetta täällä. Hedelmäkärpästen invaasio on käynnissä ja hämähäkki on mukava kämppis.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on oikeasti mahtavia banaanikärpäs-magneetteja! Meillä ukko vartavasten haki kellarista sellaisen keittiöön toivoen että se majoittuu sinne. Onneksi teki seitin. V*tuttavat kärpäset katosivat lähes kokonaan ja hämis on pullukka kuin mikä :D se tuli ihan ruipelona ja nyt on keskiosastaan ympyrän mallinen. Hän on tosin kuulemma naispuolinen ja nimeltään Agnes.
Kuulostaa siltä, että kohta teillä voi olla iso alivuokralaisperhe.
Ulkona on kylmä. Anna Jortikan elää rauhassa.