Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen vauvan kanssa voi käydä luennoilla?

Vierailija
03.08.2021 |

Ja miten paljon hitaampi opiskelutahti? Kokemuksia tai sivusta seuraajien havaintoja?

Jos oletetaan että keskiverto vauva, ei koliikkia tms

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä luennolle imettämään, ei edes amkissa.

Vierailija
122/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva voi mennä luentosaliin, sitten kun on kasvanut niin isoksi, että suorottaa kurssia itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vanhempainvapaalla ja opiskelen. Kotona on siis lapset 6 kk ja 2v. Luennoille menen kuitenkin ilman lapsia, ja lapsia hoitaa kotona palkattu lastenvahti, muuten sitten teen tehtäviä, esseitä ja luen kotosalla silloin kun lapset nukkuu.

Vierailija
124/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omalle luennolleni tulisi huutava vauva häiritsemään niin kyllä pyytäisin luennoitsijaa poistamaan sen huoneesta enkä varmasti olisi ainoa. Luennot ovat oppimista varten.

Luennoitsijat tuskin suostuvat kiusaajien tahtoon.

Vierailija
125/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut niin tällaisen asenteen ihmisiltä aika harvoin kannattaa ottaa neuvoja vastaan. Aika harvoin ylimieliset ja kaikkitietävät ihmiset kovin viisaita ovat, aidot hyvät neuvot tulevat nöyremmistä osoitteista.[/quote]

Kukaan ei ole kaikkitietävä.

Mutta jos aiot tuoda vauvan, mummon, koiran tai minkä tahansa sinne luennolle kuulumattoman niin on sinun huomioitava ne, jotka oikeasti sitä luentoa kuuntelevat.

Jos se ei yhdellekään muulle sovi, pysy itsekin poissa.

Vierailija
126/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen ei nukkunut paljoa, joten en minäkään. En jaksanut opiskella vauvavuotena. Kun toinen lapsi syntyi, meno oli niin hurjaa ja sairastelin myös paljon, joten ei ollut voimia opiskella. Kannattaa ehkä vähän kuulostella omia voimiakin. Jos pystyt opiskelemaan, ota jotain etäkursseja tai kursseja joita käyt vain tenttimässä. Tai hanki lastenhoitaja, jolloin saat siitä luennostakin jonkun hyödyn. Vauva voi reagoida luentosalin ääniin ihan eri tavalla kuin kotona reagoisi puheeseen tms.

Vierailija
127/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, mutta tuli mieleen;

Eräs äiti toi kerran taaperonsa ( siis jo isomman kuin vauvan) eräälle harrastekurssille, jossa askarreltiin.

Oli paljon pientä "sälää", teräviä saksia yms.

Eikä siinä mitään, mutta kun tämä äiti itse keskittyi siihen näpertelyyn ja lapsi kerran jos toisenkin käveli ympäriinsä niin olipa onneksi joku, joka huomasi esim. kun lapsi meinasi napata sakset.

Lisäksi oli tosiaan sitä materiaalia, joka suht äkkiä livahtaa pieneen suuhun.

Välillä lapsi istui tuolilla, siinä kohtaa äiti laittoi jonkun Frööbelin palikoiden videon meuhkaamaan.

Eikä nyt ollut pelkästään mikään aikuisten kurssi, mutta mitä pienemmän ottaa mukaansa niin pitäähän sitä nyt edes valvoa !

Vierailija
128/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omalle luennolleni tulisi huutava vauva häiritsemään niin kyllä pyytäisin luennoitsijaa poistamaan sen huoneesta enkä varmasti olisi ainoa. Luennot ovat oppimista varten.

Luennoitsijat tuskin suostuvat kiusaajien tahtoon.

Toivottavasti luennoitsijat eivät suostu kiusaajien tahtoon ja anna tuoda vauvoja rääkymään luennoilleen. Kiusaaja ei anna muile opiskelurauhaa

Vierailija
129/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
130/131 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö ottaa katumuspillerin tai hankkia päivähoitopaikan?

Vierailija
131/131 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille erikseen sanottu, että vauvan voi tuoda luennolle. Kaikille täysin ok kuvio. Mietin lähinnä miten pienen voi sinne viedä. Voit toki kertoa toisenlaisen mielipiteesi, mutta en sitä kuuntele. Ap

Wtf! Mitä sitte täällä kyselet!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi