Miten aloittaa kiinteät 32-vuotiaan miehen kanssa kesän jälkeen?
Kaipaan siis vinkkejä, kun nyt on varmaan sopiva aika aloittaa kiinteät.
Lomakin alkaa olla ohi ja pitäisi mies viedä päiviksi hoitoonkin (mä en sitten halua sitä moraalisaarnaa, että 32-vuotias ei missään nimessä ole valmis vielä hoitoon, kun potee niin jumalatonta ikävää.), joten kiinteiden aloittaminen tässä vaiheessa on vähän pakkorako.
Millä kannattaisi aloittaa? Vain asiallisia vastauksia kiitos ;D
Kommentit (27)
Jatkokysymys vielä, joka oikeastaan alkoi vasta äsken askarruttaa minua. Miten toimitte siinä tilanteessa, kun mies pyytää päästä kavereitten kanssa tunniksi ulos ja pahimmassa tapauksessa kaverit katselee anelevasti vieressä, mitä vastaat?
Pidättekö muuten löysemmät kotiintuloajat loma-aikaan, vai olenko minä ainoa? Ja johtuukohan nämä kaikki muutkin ongelmat minun kesähöveliydestäni?
Kotiintuloajat meillä menee niin, että kesällä niitä ei ole, kunhan ilmoittaa missä menee ja kenen kanssa (tiedän sitten olla huolissani ja myös sen, kenen kaverin vaimon puoleen kääntyä, jollen saa yhteyttä). Talvisaikaan miehen tulee olla kotona viimeistään kymmenen uutisiin mennessä arkisin ja pe-la sovelletaan kesäsääntöjä. Näissä mies on kyllä nykyään kaikin puolin mallikas, alussa sääntöihin tottuminen tökki.
ap
Mutta minä uskon miehentahtiseen kiinteiden aloittamiseen. Kun mies itse ilmaisee kiinnostustaan kiinteisiin, niin annan jotain sormiruokaa, vaikka sitten makkaraa tai muuta helposti alas menevää.
Sitten kaupassa voi muistuttaa, mitä kotona sovittiin. Tai, jos käyttäytyy hyvin kaupassa, saa sitten kotona istua koneella tunnin pidempään tms. Tai käy kaupassa sillä aikaa kun mies on hoidossa, mutta varo, ettei hoitajat saa tietää ettet heti haekaan kun töistä pääset...
Miehen kavereiden vaimojen kanssa voisi sopia kaikille jotkin yhteiset kotiintuloajat, ettei toiset saa olla liesussa myöhempään kuin toiset.
17: joo, pitääpäs tehdä vaikka sellainen sähköpostilista muiden vaimojen kanssa salaa, että sovitaan noista pelisäännöistä eikä miehet voi sanoo, että kun muutkin saa olla pidempään.
Kiitos vastauksista kaikille, lisää otetaan vielä vastaan, jos teille viisaille kanssasisarille tulee ajatuksia :)
Hirveä huuto ja siivo siitä tulee. Ei auta, vaikka makkaraa pilkkoo sekaan - se vain poimii ne makkarat soseesta ja sose saa kyytiä. Koko ajan saisi olla pyykkäämässä, jos tuo meidän pikkumies soseita söisi... Tiedän, että olen tässä asiassa lepsu, mutta en minäkään täydellinen ole.
10/16
Se toimi hyvin, viikon päästä siirryttiin pitakebabista kebab-lautaseen, josta pikku hiljaa korvasin kebab-lihan määrää esim. broileilla tai kalalla. Olen antanut miehen alusta asti pitää haarukkaa kädessä, jotta hän " saa osallistua" ja tarkkaillut ruokahalua, ettei tule tyrkytettyä liikaa.
Ekoilla kerroilla annoin juomaksi kaljaa, mutta aloin laimentaa annoksia maidolla ja nyt menee jo piimäkin.
Noi uhmakohtaukset mua kyllä jännittää kamalasti, häpeän silmät päästäni jos joudun lähtemään kaupasta kirkuva mies kainalossa. Muut äidit katsoo aina niin tuomitsevasti. Ihan kun ei kenelläkään muulla olis kiukku-uhmaa joskus kaupassa.
Onko teillä mitään ehdotuksia näihin tilanteisiin, kun pyydätte miestä käymään kaupassa yksin, ja tuomaan vaikkapa maitoa. Miten voisin harhauttaa niin, ettei ostaisi muuta samalla vai pitääkö alistua käymään itse aina vaan siellä kaupassa?
Tai auta armias, kun kaverit kysyy, pääseekö meidän 32 vee taapero niiden kanssa pihalle leikkiin? Jotenkin tuntuu, että näin kesän jälkeen tämä kurinpito on niin kovin vaikeaa. Lieka löystyy, kun lomalla ollaan.
ap