Mies ei huomioi lapsiaan tarpeeksi -> lapset vihaavat minua
Miehen lasten ollessa kylässä meillä mies kiehnää oikein korostuneesti minussa. Jos ehdotan heille tekemistä (leffa, lautapeli-ilta, saunailta, piknik) mies ei suostu tekemään mitään ilman minua. Jos menen sisareni luo yökylään vierailujen ajaksi, mies tekstailee minulle jatkuvasti. On ihan avoimesti kertonut ettei viihdy lastensa seurassa sillä hän väsyy liikaa.
Niin, ja lapset tosiaan pitävät minua syyllisenä tähän. Nuorimmainen on selkeästi alkanut kalastella huomiota minulta, jotta isä huomioisi hänet siinä "ohessa". Keskimmäinen ei puhu minulle, vanhin ei halua tulla enää ollenkaan.
Nyt vinkkejä miten korjaa(mme) tämän tilanteen!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:31"]Ymmärrän miestä ihan hyvin. En minäkään jaksa lasten seuraa juuri lainkaan. Jatkuva vaatiminen, huomion tarve ja banaali, pinnallinen vuorovaikutus uuvuttavat toden teolla.
[/quote]
Onko sinulla lapsia?
[/quote]
Ei ole lapsia, luojan kiitos. En näe lasten hankkimisessa mitään etuja.
[/quote] Saitpas tähänkin ketjuun mainostettua vela-elämää ;) Jei!
[/quote]
Suosittelen tosiaan lapsettomuutta kaikille, jotka eivät ole kiinnostuneita lasten seurasta ja perhe-elämästä. Etkö sitten itse suosittelisi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:28"]Puhu sille miehelle ettei kuulosta eikä vaikuta kivalta tuollainen toiminta lasten kannalta. Vai onko se siinäkin niin kummallinen ettei puhumaan pysty.
[/quote]
Ollaan puhuttu. Ja tekee kyllä mitä ehdotan mutta ihan vääristä syistä. Lähtee lasten kanssa ulos jotta minä saisin omaa aikaa jne. Ei siksi että haluaisi tutustua lapsiinsa ja viettää heidän kanssaan aikaa. Kun minä en ole paikalla niin mies selaa nettiä/kirjoittelee kirjeitä minulle ja lapset saavat touhata keskenään. Keskimmäinen lapsi sanoi minulle kerran että olisi kiva pelata näitä pelejä ihan vaan isän kanssa (=ilman minua), en osannut vastata muuta kuin että tiedän.
Ap
[/quote]
Kirjoittelee kirjeitä sinulle??
Himmee tyyppi.
Nyt taitaa ap puhua paskaa. Ai kun mies ei näe sinua hetkeen niin se kirjoittaa kirjeitä. Ihan sairas äijähän tuo olisi.
Miehesi ei kestänyt perhe-elämää ja siksi jätti vaimonsa. Nyt kohtelee sinua samoin kuin edellistään ja jättää kaiken vastuun sinulle. Onneksi pidät lapsista, muuten olisi kyllä vaikeaa! Mutta niin, millä tuon miehen saisi välittämään omista lapsistaan? Tai edes jaksamaan heitä? En osaa sanoa. Mutta jos itse haluat muutosta niin älä ota sitä vastuuta. Ei ole sinun tehtäväsi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:31"]Ymmärrän miestä ihan hyvin. En minäkään jaksa lasten seuraa juuri lainkaan. Jatkuva vaatiminen, huomion tarve ja banaali, pinnallinen vuorovaikutus uuvuttavat toden teolla.
[/quote]
Onko sinulla lapsia?
[/quote]
Ei ole lapsia, luojan kiitos. En näe lasten hankkimisessa mitään etuja.
[/quote] Saitpas tähänkin ketjuun mainostettua vela-elämää ;) Jei!