Pienten ja isojen tissien etuja ja haittoja
Pienet:
+ eivät haittaa liikuntaa
+ roikkuvat harvemmin kuin isot
+ Ei niskäsärkyjä
- Harva mies pitää pienistä rinnoista ENEMMÄN kuin suurista
- Itsetunto voi olla alhainen johtuen rintojen koosta
Isot
+ Varmat katseenvangitsijat
+ Mies tykkää isoista
+ Ovat eroottiset
- Voivat roikkua
- Niskäsäryt
- Imetys hankalampaa
Mitäs olette mieltä? Omaa kuppikokoa en paljasta ;)))
Kommentoikaa listaani
Kommentit (26)
Vierailija:
Ne hikoaa alapuolelta!!!YÄK!
Terv: isotissinen
ja mulle tulee sit vielä sellaista hikinäppyä ihoon.
Mä alan olla aika epätoivoinen kun inhottaa nää hikiset näppyiset hinkit.
Näin ainakin minulle kävi, rinnat aika lailla samanlaiset ennen ja jälkeen imetyksen.
Miksi pienet rinnat eivät voisi olla eroottiset? Minun (ja erityisesti mieheni) mielestä ne todellakin voivat. Sehän riippuu enemmän muodosta kuin koosta. Isot rinnat, jotka roikkuvat ja muistuttavat lähinnä tyhjiä säkkejä, eivät mielestäni ole kovin eroottiset.
t. 75 B tai 80 A
Kahdesti olen elämässäni sen kokenut:(
Olen hyvin " poikamainen" kropaltani, eli ei ei ole kurveja eikä rintoja. Kaksi pitkää seurustelusuhdetta on kariutunut, koska miehet olivat piilohomoja. Toinen kertoi itse, toisen homobaari seikkailusta kuulin ja hän tunnusti.
Molemmat olivat pahoillaan, ja sain " ilokseni" kuulla, että minun kanssani pystyivät lähes tyydyttvään suhteeseen, koska näkivät minut " poikana" . Isorintainen kurvikas nainen ei olisi antanut heille mahdollisuuttaa kuvitella olevansa miehen kanssa sängyssä... Selvisi siinä sekin sitten, miksi toinen tahtoi ihan fanaattisesti aina anaalipanoja:(
Vierailija kirjoitti:
itselläni on e kuppia koko ja tissit ovat edellä mainittujen asioitten lisäksi aina tiellä.
Yölläkin pitää tissit siirtää oikeille paikoillen kun kääntää kylkeä. Muuten nen jäävät epämukavasti vinoo ja ovat aamulla kipeät.
Jos haluais nukkua hyvin täytyy olla liivit päällä.
Lisäksi työssäni ne ovat tiellä.Olen miesten vaate myyjä ja kun täytyy ottaa siakkaasta vyötärön tms. mitta niin jos asiakas on lihava ja vielä mulla nämä hinkit niin aika vaikea päästä mittaamaan ilman että rutistaa tissit asiakasta vasten ja sen on minusta noloa. :(
Oletko testannut tissityynyjä?
http://www.fashion-stylist.net/blog/wp-content/uploads/image/The-Intimi…
mä en oikeasti ymmärrä kuka haluaa vapaaehtoisesti isot tissit