Miksi lapselle kelpaa hyvin uusi sadetakki ja kumisaappaat, mutta ei missään tapauksessa housut?
Pienelle koululaiselle eilen katsottiin uusia syysvaatteita. Sadetakkia valkkasi mielellään samoin saappaita, ja kummastakin löytyi mieluisat. Mutta kun uskalsi edes ehdottaa, että olisi katsottu uusia sade/kurahousuja, niin itkupotku alkoi heti. Ja ei hätää, ulkohousuilla pärjätään, mutta jos joku osaa selittää, miksi samaa materiaali oleva sadetakki kyllä kelpaa, mutta housut ei, vaikka äidilläkin on vastaavanlaiset aikuisten housut pyöräilyä varten.
Kommentit (4)
Sinä voit aikuisena valita, milloin puet kurahousut jalkaasi ja lapsi ei. Kurahousut ovat inhottavat päällä. Käyn paljon sienestämässä ja mieluummin puen päälleni pitkän sadetakin kuin pukisin "järkevät" kurahousut märkään metsään,
Vierailija kirjoitti:
Ah. Kurahousut. Taas alkoi tämä provosesonki.
Kurahousut ovat niin ihanat, ajattelen niitä joka päivä.
Siis ei minulla ole mitään erityistä vaatimusta, että lapsella ne pitäisi olla, ja kuten sanoin, ulkohousuilla mennään, mutta yllätyin voimakkaasta reaktiosta, kun itse ajattelen, että ne on ihan normaalia vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit aikuisena valita, milloin puet kurahousut jalkaasi ja lapsi ei. Kurahousut ovat inhottavat päällä. Käyn paljon sienestämässä ja mieluummin puen päälleni pitkän sadetakin kuin pukisin "järkevät" kurahousut märkään metsään,
Pyöräillessä en ole huomannut, että olisi inhottavat, mutta minä tosin ajankin aika rauhallista vauhtia, joten ei mikään kova hiki siinä pääse tulemaan.
Ah. Kurahousut. Taas alkoi tämä provosesonki.
Kurahousut ovat niin ihanat, ajattelen niitä joka päivä.