Tänä kesänä olen tienannut 63 000 euroa mustikoita ja vattuja keräämällä
Monesti olen 12h päivässä keräilemässä. Aion tienata 100 000 e, kun lasketaan syksyn sienet mukaan :)
Kommentit (23)
Joo niin varmaan. :D Olisit keksinyt provoosi vähän realistisemman summan.
Vaikea uskoa kun sato on ennätyshuono, mustikat ovat pippurin kokoisia ja aurinkoisilla paikoilla varvut jopa ruskeiksi palaneita ja marjattomia.
Edes thaimaalaiset tuskin pystyvät normaalivuotenakaan noin suuriin ansioihin, tuskin edes puoleen tuosta summasta.
Jep jep. Mustikoita myydään hintaan 35 euroa viiden kilon laatikko. Kukaan, ei siis kukaan kykene poimimaan tuon ilmoittamasi summan edestä mustikoita.
Osta nyt hiano auto ja odota, että joku pistää paremmaksi. Luulevat kato rikkaaksi. Hi hi hi hii.
Mä tienaan 100 000 e joka kuukausi kesät talvet parittamalla naapureita. Tää on hyvää bisnestä. Ja hei hyst ei verottajalle sanaakaan. Pidetään tää niinku meidän salaisuutena.
Höpöhöpö.
Mun isä poimii marjoja myyntiin, tekee pitkää päivää ja koko kesän ansiot 3000e.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa kun sato on ennätyshuono, mustikat ovat pippurin kokoisia ja aurinkoisilla paikoilla varvut jopa ruskeiksi palaneita ja marjattomia.
Edes thaimaalaiset tuskin pystyvät normaalivuotenakaan noin suuriin ansioihin, tuskin edes puoleen tuosta summasta.
Mistä sä löydät, ap, marjoja?
Täällä on vadelmat niin pieniä ja surkeita, ettei niitä saa edes ehjänä irti. Ja mustikat, jopa pensasmustikat, pikkuruisia.
Hienoa Ap, hetkkutateilla voit nostaa tienestit huippuunsa syksyn aikana! Ehkä jopa 150 000 menee rikki!
Ymmärrän marjan poimimisen ja mainostuksen ilmaisista marjoista, jos marjaan mennään jalan tai pyörällä. Autolla ajelu marjan perässä on kaikkea muuta kuin ilmaista.
Niin minäkin!