Mistä saisi vielä muovipillejä PK-seudulla?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ostin viimeksi ihan kaupasta.
Mikä kauppa? Oma lähikauppani ei enää myy
Citymarketissa oli meillä ja aika monessa muussakin kaupassa on, siellä samassa hyllyssä missä muutkin muoviset pakastupussit sun muut .
Sinellissä oli myös.
Kaupat myy kyllä varastonsa tyhjäksi.
Tokmannin paperipilli värikäs 2 e kestää smoothielasissa iltaan asti ehjänä.
Hyvä kysymys, olen itse joskus ostanut metallisia pillejä ja käyttänyt niitä, helppo pestä tiskikoneessa. Olleen ihan toimiva kun usein havahtunut aikanaan siihen, että pillit unohtunut ostaa. Nyt ne on olleen aina käytössä kun tarvinnut.
Me hamstrattiin lopun elämän tarpeet muovipillejä jostain verkkokaupasta. Hassua kieltää jossain Suomessa, kun täällä ne ei päädy mereen ja luontoon toisin kuin ylikansoitetuissa maissa jossa paskotaan omat juomavedetkin.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa oli meillä ja aika monessa muussakin kaupassa on, siellä samassa hyllyssä missä muutkin muoviset pakastupussit sun muut .
Milloin oli vielä? Ja missä cittarissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, olen itse joskus ostanut metallisia pillejä ja käyttänyt niitä, helppo pestä tiskikoneessa. Olleen ihan toimiva kun usein havahtunut aikanaan siihen, että pillit unohtunut ostaa. Nyt ne on olleen aina käytössä kun tarvinnut.
Metallipillit ovat vaarallisia
haluan myös että pillin voi taittaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi ne ovat vaarallisia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois paljo maksat?
Kerro hintasi, ja millaisista pilleistä on kyse. Myös kappalemäärä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi ne ovat vaarallisia?
Esimerkiksi tämän takia:
https://www.nytimes.com/2019/07/11/world/europe/metal-straws-death.html
ap
En ikinä antaisi metallipilliä lapselle
ap
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antaisi metallipilliä lapselle
ap
Itsellä ei ole lapsia, niin en usko olevan erityisen vaarallisia aikuisten keskuudessa selvinpäin.
Mutta hyvä pointti! Lapsille ostaisin paperipillit.
Onko perheessä vaikeastikin vammaisia, vai miksi pitää olla pillejä?
Vierailija kirjoitti:
Joudun aloittamaan oikomishoidon piakkoin, ja on suositeltavaa nauttia juomat pillillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun aloittamaan oikomishoidon piakkoin, ja on suositeltavaa nauttia juomat pillillä.
ap
Oikomishoidon aikana siis
ap
Muutenkin hammaslääkärit suosittelevat limujen ja energiajuomien nauttimista pillillä ihan "normaalitilassakin".
Parempi hampaille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin hammaslääkärit suosittelevat limujen ja energiajuomien nauttimista pillillä ihan "normaalitilassakin".
Parempi hampaille.
ap
Miksi sellaisia pitää ylipäätään edes juoda?
Ostin viimeksi ihan kaupasta.