Ennustajat verkossa
Moikka,
Onko joku käyttänyt näitä verkossa toimivia ennustajia?
Entä puhelimella toimivia?
Mulla on yksi ennustaja, jonka luona olen käynyt vuosia, mutta hän ei nyt koronan takia ota ketään vastaan ja kaipaan tosissani vastauksia.
Googlettelemalla löysin muutaman.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Itse soitan useasti kuukaudessa puhelinennustajalle. Mutta saako tänne nimiä kirjoittaa? Voisin suositella useampaakin. Jos et ole koskaan ennen soittanut, niin voin kyllä suositella. Mietit vaan etukäteen ne asiat joihin haluat vastauksen saada. Säästät aikaa eikö tule turhia jaaritteluja. Sinne kun soittaa niin voi etukäteen kuunnella ennustajien esittelyjä. Kun en uskalla tosiaan nimiä laittaa niin etsipä kuukkelilla enkeliviesti.
Hinta per minuutti?
Huomasin niillä sellaisen tarjouksen että uudet saa 15 minuttia ilmaiseksi
Miksi käydä ennustajalla vuosia? Luotettavin ennustaja kykenee sanomaan jotain konkreettista menneisyydestäsi. Tosi asia on se, että kukaan ei voi sanoa, että asia tapahtuu juuri sinulle. Voit olla henkilö, joka kuulee sen asian tapahtuvan esim. ystävällesi.
Selvännäkijä on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käydä ennustajalla vuosia? Luotettavin ennustaja kykenee sanomaan jotain konkreettista menneisyydestäsi. Tosi asia on se, että kukaan ei voi sanoa, että asia tapahtuu juuri sinulle. Voit olla henkilö, joka kuulee sen asian tapahtuvan esim. ystävällesi.
Selvännäkijä on asia erikseen.
Oon eri mieltä sun kanssas. Luotettava ja taitava ennustaja ja selvännäkijä voi kertoa juuri ne asiat, jotka tapahtuu juuri sulle. Mutta jokainen meistä saa uskoa mitä haluaa ja miten haluaa. Itse soitan useasti vuoden aikana esimerkiksi ennustaja24 näkijöille ja aina olen saanut vastinetta soitolleni.
Pystynkuollut ajatus että pitäisi käydä jossain ennustajalla.
Miksi ette vain elä elämäänne?!
Onko tuo joku henkinen sairaus että pitäisi joltakin ennustajalta jotain kysellä.
Mulla ei kyllä koskaan ole ollut mitään mielenkiintoa tai tarvetta moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku henkinen sairaus että pitäisi joltakin ennustajalta jotain kysellä.
Mulla ei kyllä koskaan ole ollut mitään mielenkiintoa tai tarvetta moiseen.
Kukaan ei tainnut kysyä sun mielipidettä asiasta. Jos sua ei kiinnosta aihe, niin miksi yleensäkään kommentoit? Vai koetko jotain suunnatonta tyydytystä yritykselläsi provosoida/trollata?
Mua asia kiinnostaa ja soittelen mielelläni ennustajille. Sinä et valitettavasti koskaan tule ymmärtämään sitä, mitä heiltä saan.
Ja asiasta kiinnostuneille suosittelen tuota jo aiemmin mainittua palvelua. Marena on loistava!
Miulla se on vain halu saada keskustella asioista jonkun kaa jolla asiaan näkemystä. Pittääkö sitä aina ajatella että ihmine ois henkisesti sairas jos haluaa uskoa henkisiin asioihi? Oon ollu hirmu tyytyväine että joku on miun juttuja jaksanu kuunnella ja kommentoija ja antaa omia vinkkili siihe et mite miun kannattas asioihi suhtautuu. Tuos aiemmin joku kirjoittikii siit www.ennustaja24.fi palvelusta. Suosittelen kaikkia kokkeilee jos ei oo ennen tullu soiteltuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä koskaan ole ollut mitään mielenkiintoa tai tarvetta moiseen.Kukaan ei tainnut kysyä sun mielipidettä asiasta. Jos sua ei kiinnosta aihe, niin miksi yleensäkään kommentoit? Vai koetko jotain suunnatonta tyydytystä yritykselläsi provosoida/trollata?
Mua asia kiinnostaa ja soittelen mielelläni ennustajille. Sinä et valitettavasti koskaan tule ymmärtämään sitä, mitä heiltä saan.
Ja asiasta kiinnostuneille suosittelen tuota jo aiemmin mainittua palvelua. Marena on loistava!
Et ole vaan ymmärtänyt itse mistä on kyse. Harmi.
Mä olen käynyt Naomi M.n luona jo vuosien ajan ja aion käydä jatkossakin. Jos jonkun mielestä siinä on jotain kummallista että käy selvännäkijällä, niin ei voi mitään. Mulle on tuonu niin paljon apua ja auttanut mua siinäkin, että mulla on nykyinen työpaikka. Jos en olis menny hälle, olisin menny siihen mitä ensteks meinasin, mistä koko toiminta nyt loppu.
Naomi on koko ajan ottanu vastaan, vaikka tää maailmantilanne mikä on. Oon mä hälle pari kertaa soittanutki fasessa, nyt viimeks kun olin kipeenä. Nyt meen uutenavuonna niihin hänen pitämiin valvojaisiin, missä olin viime vuonnakin.
Miksi te uskotte puhelin ennustaja? Rahat vain vievät teiltä. Minä olen näkijä ja kerron ilmaiseksi, kelle haluan. Välttäkää rahasta ennustajia, ne eivät näe mitään vaan huijaavat teitä
Minä tilaisin vuosi sitten tulkinnan, minkä sain kirjallisina . Ja luin sen juuri ja suurin osa on käynyt niinkuin hän kertoi. Ikisinkulle ennustettu miehen ilmaantuminen elämään oli uskomattomim, mutta sieltä se tuli niinkuin hän kertoi.
Jos täällä voi suosituksia antaa, niin käykää katsomassa taikaelina.online. Sain hänen yhteystiedot ystävältäni ja molemmat ollaan oltu tyytyväisiä.
Itse soitan useasti kuukaudessa puhelinennustajalle. Mutta saako tänne nimiä kirjoittaa? Voisin suositella useampaakin. Jos et ole koskaan ennen soittanut, niin voin kyllä suositella. Mietit vaan etukäteen ne asiat joihin haluat vastauksen saada. Säästät aikaa eikö tule turhia jaaritteluja. Sinne kun soittaa niin voi etukäteen kuunnella ennustajien esittelyjä. Kun en uskalla tosiaan nimiä laittaa niin etsipä kuukkelilla enkeliviesti.