Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt joskus kaksoisolentoasi?

Vierailija
02.08.2021 |

Sanotaan, että jokaisella ihmisellä on jossain kaksoisolento. Oletko itse törmännyt koskaan tai tiedätkö sellaisen jossain olevan? Enkä tarkoita nyt identtisiä kaksosia, sukulaisia tms., vaan täysin sattumalta samannäköisiä.

Omassa kotikaupungissani on eräs "pikkujulkkis", jonka kanssa olemme kovin samannäköisiä. Tämä nainen osallistui aikoinaan johonkin laulukilpailuun ja yhtäkkiä tuntemattomat ihmiset huutelivat minulle kannustuksia kadulla. En ole henkilökohtaisesti tätä naista koskaan tavannut, kuvia olen toki nähnyt.

Veljeni asuu toisella puolen Suomea ja ko. kaupungissa minulla on kaksoisolento. Veljeni näkee tätä henkilöä sattumalta usein esim. töihin mennessään ja hätkähtää aina kovin luullessaan näkevänsä siskonsa. Olisi aika jännää nähdä itsekin kyseinen henkilö...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassa on voinut olla samantyyppisen näköisiä. Mulle kommentoitiin, että näytänpä samalta kuin eräs kollega. Myös muilla on ollut saman oloisia. Jopa vanhemmista nykyään erityylisistä osa on nuoruuden kuvissaan ollut aika samanoloisia, eli aikana jolloin heidät on palkattu.

Vierailija
22/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa olen. Alan ihmiset myös moikkaavat, kun näkevät ja tulevat juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran metrossa näin ihan itseni näköisen naisen. Oli minua ehkä hiukan hoikempi. Katsoin häntä kyllä pitkään. Hän ei huomannut minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi