Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt joskus kaksoisolentoasi?

Vierailija
02.08.2021 |

Sanotaan, että jokaisella ihmisellä on jossain kaksoisolento. Oletko itse törmännyt koskaan tai tiedätkö sellaisen jossain olevan? Enkä tarkoita nyt identtisiä kaksosia, sukulaisia tms., vaan täysin sattumalta samannäköisiä.

Omassa kotikaupungissani on eräs "pikkujulkkis", jonka kanssa olemme kovin samannäköisiä. Tämä nainen osallistui aikoinaan johonkin laulukilpailuun ja yhtäkkiä tuntemattomat ihmiset huutelivat minulle kannustuksia kadulla. En ole henkilökohtaisesti tätä naista koskaan tavannut, kuvia olen toki nähnyt.

Veljeni asuu toisella puolen Suomea ja ko. kaupungissa minulla on kaksoisolento. Veljeni näkee tätä henkilöä sattumalta usein esim. töihin mennessään ja hätkähtää aina kovin luullessaan näkevänsä siskonsa. Olisi aika jännää nähdä itsekin kyseinen henkilö...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En livenä, mutta internetissä. Pitkään tuijotin kyseistä kuvaa miettien missä ja milloin se on oikein otettu, kunnes tajusin ettei se ole minusta. Oli satunnainen kuva, joten tuskin kukaan olisi tiennyt kuka kuvassa oikeasti on, mutta on jäänyt hieman häiritsemään.

Vierailija
2/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joku toinen kuulemma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta en itse, muut kyllä ja kaikenlaista ollaan tultu kommentoimaan eikä aina niin hyvällä, jopa sukulaisensa parikin kertaa totesi minun ylpistyneen. Vaan kun en tuntenut sitä ihmistä jonka sukulainen olin!

Vierailija
4/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan joo. Asuin nuorena jonkin aikaa pienellä paikkakunnalla, missä törmäsin itseäni pari vuotta vanhempaan tyttöön, joka oli huomattavan samannäköinen kuin minä: kasvot, hiukset, pituus, ruumiinrakenne. Sain yllätyksekseni kuulla, että hänen sukunimensä oli sama kuin äitini tyttönimi, ja äidilläni on sukujuuria sillä seudulla, joten mahdollisesti olemmekin sukua. En ole (tietääkseni) nähnyt tuota tyttöä myöhemmin, joten en tiedä, olemmeko enää aikuisena kaksoisolentoja.

Vierailija
5/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut, mutta ehkä mulla on kaksoisolento. Tuntemattomat ihmiset tervehtivät aina silloin tällöin kuin tuttavaansa. Kerran Tukholmassa kaksi naista oli hyvin hämmentyneitä, kun riensivät tervehtimään mua sydämellisesti, ja minä en tunnistanut heitä.

Vierailija
6/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä,olen.

Kukkiihan se perunakin...

Vierailija
7/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta olen nähnyt erään toisen henkilön kaksoisolennon monta kertaa. Aina hirveä arpominen, onko kadulla vastaan tuleva se oikea henkilö vai kaksoisolento ja tervehtiäkö vai ei. :D

Vierailija
8/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut, mutta joku kerran huuteli perääni, että "Kaisa, Kaisa! ". Siellä ei ollut ketään muita, niin katsahdin huutelijaa, ja taisin sanoa, että en ole Kaisa. Hän sanoi, että olet aivan saman näköinen kuin Kaisa.

Vierailija
9/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kertoi kerran, että kaupungilla oli tullut tutun näköinen nainen vastaan. Hän oli tervehtinyt sitä ja tajusi, että se olikin peili.

Vierailija
10/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ensimmäisen kerran sen Rokotuskeskuksen Mika Rämetin, katsoin onpa jotain tuttua. Hiukset ihan erilaiset, ja olen nainen.

Vierailija
11/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Pohjanmaalla näin naisia jotka olivat keskenään kuin sisaret: vaaleita, puoliptkät hiukset tai polkka, himpan ylipainoisia, suurisilmäisiä. Pukeutuneet farkunsiniseen, pinkkiin ja valkoiseen. Suomalaisen näköisiä.

Itse olen erinäköinen, eli ei, omaa kaksoisolentoa en nähnyt.

Vierailija
12/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdessä kaupassa. Jäin hämmentyneenä tuijottamaan. Lisäksi äitini kävi samassa kaupassa ja oli luullut tätä ihmistä minuksi.

Vierailija
13/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mua luultiin useamman kerran Samuli Edelmaniksi. Kerran sitten en edes korjannut virhettä vaan annoin nimmarin :D

Vierailija
14/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse mutta mies ja lapset olivat nähneet kaupassa aivan näköiseni naisen. 

Vierailija
15/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran televisiossa.

Vierailija
16/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole ja toivottavasti en tule näkemäänkään. Minä todella toivon, että minulla ei ole kaksoisolentoa sillä riittää että maailmassa on yksikin näin ruma ihminen kuin minä olen. Se olisi jo liikaa, jos näin rumia ihmisiä olisi olemassa 2 tai jopa enemmän.

Vierailija
17/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin opiskelemaan aivan toiselle puolelle Suomea ja yhtä opiskelukaveria luuli useampi ihminen mun siskoksi.

Vierailija
18/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaisitteko oikeasti itsenne näköisen ihmisen kadulla omaksi kaksoisolennoksenne? Itse olen aika usein miettinyt peilin ääressä, että olenko todellakin tuon näköinen. Ja jo tästä voi päätellä, että en harrasta juurikaan selfieitä.

Vierailija
19/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse nähnyt, mutta jotkut aineidenkäyttäjät luulevat minua toiseksi henkilöksi.

Vierailija
20/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla Hakaniemen metron liukuportaissa linjojen puolella tuli vastakkaisesta suunnasta ylös kaksoisolentoni. Huomasimme toisemme ja hämmennyksen vallassa alkoi tuijottaminen...harmi ettei ollut aikaa jäädä tarkistamaan sen lähempää:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme