NÄKIJÄ - auttaisitko?
Tulenko raskaaksi vai joudunko leikkaukseen n kuukauden sisällä?
Kommentit (42)
T: toinen näkijä.
(Anteeksi kun sotken tätä ketjua)
kuitenkin, tätä kautta saatte perheeseenne muutamankin lapsen, jotka vuosien varrella tulevat teille läheisiksi. luopumisen suruakin koette, tie on rankka jolle olette lähdössä. teillä molemmilla on kuitenkin suuri sydän, ja se on henkimaailmassa tiedossa. tämä tulee olemaan elämäntehtävänne, näistä lapsista tulee elinikäisiä " lapsianne" jotka eivät teitä unohda vartuttuakaan.
Oletteko asuntoa vaihtamassa tai rakentamassa taloa?
Mutta nyt poistun sotkemasta tätä ketjua. =)
Vierailija:
kuitenkin, tätä kautta saatte perheeseenne muutamankin lapsen, jotka vuosien varrella tulevat teille läheisiksi. luopumisen suruakin koette, tie on rankka jolle olette lähdössä. teillä molemmilla on kuitenkin suuri sydän, ja se on henkimaailmassa tiedossa. tämä tulee olemaan elämäntehtävänne, näistä lapsista tulee elinikäisiä " lapsianne" jotka eivät teitä unohda vartuttuakaan.
OIH! Mulla nousi ihan karvat pystyyn ihastuksesta! Kiitos!
14
Näetkö saammeko joskus lähivuosina unelmiemme talohankkeen toteutumaan? Entä milloin saan tuntea itseni taas virkeäksi omaksi itsekseni? Tällä hetkellä on todella rankkaa aikaa.
he tahtoisivat tyttärelleen jotain parempaa, joka sinun on vaikeaa hyväksy koska rakastat niin syävsti miestäsi. heidän suhteensa tilanne ei muutu, mutta tulee päivä jolloin ymmärrät vanhempiasi paremmin.
sinulla näen olevan kolme lasta. elämäsi on jotenkin " sumppuraista" tulevat vuodet, vuorotellen harmaata ja auringon pilkahduksia. lastesi takia sinä jaksat, muista tämä.
kun olet tämän harmaamman jakson elämästäsi selvittänyt, olet paljon vahvempi ja viisaampi. ja ennenkaikkea onnellisempi. jos et mitään muuta muista, niin muistathan tämän lauseen? älä milloinkaan luovuta, koska sinulle onvarattu suuri onni tulevassa. kuin palkkiona kaikesta siitä mitä käyt lävitse.
enkelit kulkevat sinun ja lastesi rinnalla. aina.
Ystävälläni laskettu aika maaliskuussa, ennestään kolme pientä tyttöä, kumpi tulee?
Siskollani laskettu aika huhtikuussa, ennestään koulupoika ja pieni tyttö, kumpi tulee?
Kiitos!
Saammeko enää lapsia? Miten parisuhteemme?
Auttaisitko?
toipumiseesi menee pari vuotta. älä kiirehdi, anna itsellesi aikaa levätä. kaikki muuttuu vielä hyväksi.
Hei, kertoisitko mikä tämä meidän parisuhteentila oikein on kun itse en enään tajua missä mennään ??? Tuleeko ero vai miten tämä jatkuu, onko miehelläni toinen nainen ? Kannattaako jatkaa, miten lapset pysyvätkö terveinä ?
olen pian 24v kahden lapsen opiskeleva äiti. Lapseni on kohta 4v ja toinen on 2v. Mies on minun ikäiseni, hänkin opiskelee. En tiedä olenko onnellinen mieheni kanssa, minulla on ollut pari ihastusta tämän suhteemme aikana joista mies ei tiedä, suutelua pahempaa ei ole käynnyt. Millasta elämää ennustat meille, haluan olla mieheni kanssa, rakastan häntä ja lapsia vaikka en olekaan kovin onnellinen.
Mitä muuta näkisit parisuhteessani juuri nyt? Entäpä työelämästä? Asunko kotiseudullani aina?
Kumpaa sukupuolta tuleva lapsemme on? la on 19.10.06.
Koska siskoni saa lapsen? Hän pyysi kysymään, koska ei pääse itse kirjoittamaan.
onko se tyttö vai poika? Saadaanko joskus hommattua se talo? Miten muuten avioliittoni tulee pärjäämään???
Onnistuuko meidän parisuhde pitkän yhdessä olon jälkeen? Saammeko lapsia? Milloin?
ne kaikki tunteet joita et halua tuntea, kanavoituvat sitä kautta. siun pitäis pystyä purkamaan tuo suru ja paha olo ulos sanoin, patoutuneet tunteet ja käsittelemättömät asiat purkautuvat noin. sinun pitää mennä lääkäriin ja saada sitä kautta vahvistus ettet ole hengenhädässä. sen jälkeen, vaikka viimeisillä voimillasi hae itsellesi apua. en tarkoita että olisit mieleltäsi sairas, en todellakaan, mutta terapiassa saisit selvitettyä kaiken sen mikä sydäntäsi painaa.
olet enkelten johdatuksessa, edessäsi vain on nyt hieman hankalampia jaksoja. nimenomaan ja ainoastaan sen suhteen että nyt on tullut hetki jolloin menneet täytyy selvittää ja purkaa.
voimia kovasti.
lapsesi ja miehesi rakastavat sinua aidosti ja ovat tukenasi kaikessa.
nykysitä parisuhdettasi en näe ollenkaan, en tiedä miksi. kuitenkin tumma, pitkä ja hoikka mies on se, joka vierelläsi pysyy.
Hyväksytäänkö meidät sijaisperheeksi ja saammeko hoiviimme lapsia? Yhden vai sisaruksia/useampia? Tyttö vai poika?