Kysymys on hampurilaisista ja siitä, että hese on parempi kuin mäkki
Kommentit (15)
Mä olen eri mieltä. Olen pari kertaa elämäni aikana käynyt hesessä. En uskalla enää mennä, kun ruoka on ollut aina pahaa. Se tursuava majoneesi ja rutikuivat salaatit.. Pthyi.
^ Mä just tykkään siitä, että majoneesi valuu liki rinnuksille.
^^ Joskus sanoinkin, että viskaa vaan sörsselit suoraan tuohon paidalle.
Tänään kävin hesessä pitkästä aikaa ja tuli taas muistutus siitä miksen siellä käy. Hampurilaiset on kuivia ja mauttomia, ranskiksetkin on pahempia kuin mäkissä. Ja ne hinnat...ihan järjettömän kallista kun vertaa mäkkiin!
Josko tehtäis sokkotesti ja katsotaan. Olen aivan varma voittajasta. ;)
Hesen ruokaa olen oksentanut enemmän.
Hesen hampparit ui majoneesissa. Ei kuivia siis nähneetkään.
Mäkki on parempi, käyttävät enempi maustetta. Paras mieleeni on ruotsalainen max burger. Uskomattoman hyvät ruuat verrattuna suomen paikkoihin
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:58"]
Tänään kävin hesessä pitkästä aikaa ja tuli taas muistutus siitä miksen siellä käy. Hampurilaiset on kuivia ja mauttomia, ranskiksetkin on pahempia kuin mäkissä. Ja ne hinnat...ihan järjettömän kallista kun vertaa mäkkiin!
[/quote]
Hesestä jaetaan kuponkeja, joilla saa aterioita halvalla ja hesen "euron juusto" maksaa 2 euroa (tavallinen hampurilainen). Hesessä käyn usein sen takia, että tavalliseen hampurilaisateriaan kuuluu pieni juoma. En koskaan juo isoa kuitenkaan kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Hesestä jaetaan kuponkeja, joilla saa aterioita halvalla ja hesen "euron juusto" maksaa 2 euroa (tavallinen hampurilainen). Hesessä käyn usein sen takia, että tavalliseen hampurilaisateriaan kuuluu pieni juoma. En koskaan juo isoa kuitenkaan kokonaan.
[/quote] Joo niillä kupongeilla voi saada just ja just mäkkärin hintatasoon ruuat. Mieluummin mäkkiin, ei tarvii pelleillä kuponkien kanssa. Ja parempaa ruokaa.
Jenkkien on ihan turha huudella, että heillä ois paremmat hampurilaiset, koska niin ei ole enää(n).
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:14"]Jenkkien on ihan turha huudella, että heillä ois paremmat hampurilaiset, koska niin ei ole enää(n).
[/quote]
Kuka mistäkin tykkää.
Saan Hesen ruuista aina ripulin, paitsi jos tilaan ne ilman majoa. Joten, mäkkäri on mun valinta.
Se ottaa niin koville ja luonnon päälle myöntää miten asia oikeasti on.