Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heräät aamulla 7- luokkalaisena.

Vierailija
17.08.2014 |

Ja äitisi vie sinut kouluun. Miten toimit koulussa ja koulun jälkeen. Nykyiset tietosi säilyvät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsaan koko päivän. Todennänöisesti lähden kalaan.

Vierailija
2/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimin aikoinaan vai miten toimisin nyt?

Aikoinaan menin kouluun ja välttelin kiusaajia. Pelkäsin joka tunti opettajan alkavan puhua aiheesta josta kiusattiin.

koulun jälkeen menin tietokoneelle jos isä antoi laittaa netin päälle ja juttelin netti poikaystäväni kanssa, joka osottautui huomattavasti nuoremmaksi ja hävettää vieläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisin tehnyt läksyt, viittaisin ja kuuntelisin tunnilla, välitunnilla juttelisin kivojen kavereiden kanssa, toivoisin, että ruokana olisi jotain lemppariani.

Vierailija
4/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aktiivinen tunneilla, tekisin intopiukeena läksyt ja käskisin luokan naureskelevien poikien pitää turpansa kiinni

Terkuin aikuslukiossa kouluintonsa löytänyt entinen lintsari

Vierailija
5/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveeraisin ihan eri tyyppien kanssa kuin silloin. Pitäisin huolta ettei yhtä luokkamme tyttöä olisi kiusattu. Toisaalta jos kovin paljon menisi asioita muuttelemaan, nykyhetki voisi muuttua joksikin ihan toiseksi. En uskaltaisi ottaa riskiä koska pidän nykytilanteesta varsin paljon.

Vierailija
6/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei vienyt minua kouluun kuin ekan luokan ensimmäisenä päivänä. Katsos 13-vuotias osaa kävellä jo itse. Mutta jatkaakseni kysymykseesi...

Sanoisin luokkakavereilleni, että mun paino ei kuulu teille paskan vertaa ja jos on jotain sanottavaa mun olemattomista rinnoista niin sanokaa se päin naamaa, kiitos.

Vierailija
7/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelisin yhtä kovasti, mutta pitäisin kiusaamisesta suurempaa meteliä. Menisin parempaan kouluun. Harrastaisin musiikkia ja piirtämistä enemmän. En itkisi ja suunnittelisi itsemurhaa joka päivä.

Vierailija
8/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en koskaan herää tällaiseen järkytykseen...

Vierailija
9/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin istumaan sen söpön pojan viereen, jonka ihastus selvisi minulle vasta vuosia myöhemmin. :)

Vierailija
10/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kouluun, koska siellä odottaisi ne kiusaajat. Ei enää toista kertaa niitä kolmea vuotta, kiitos!

Vierailija
11/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehtisin koko päivän finniongelmia ja miettisin mistä nyt saan perjantaina kaljaa. 

Vierailija
12/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan aika outo tunne joutua 8 vuotta nuoremman veljeni kanssa samalle luokalle. Oon aina ollut veljelle se kiva isosisko ja tuki ja turva, etenkin silloin kun se oli pieni ja nyt olen se, joka kertoo kaikki elämänviisaudet ja antaa neuvoja tyttöasioissa, joten olisi aika jännää/creepyä nähdä, miten pikkuveljen asenne minua kohtaan muuttuisi, jos olisimme yhtäkkiä samanikäisiä.

Vierailija
13/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin peruskoulu tosi hyvällä todistuksella loppuun ja sitten lukioon. Siellä sitten käyttäisin kaiken oppimani ja panisin niin paljon teinipillua, että kullikin vetäisi jo lakkoon.

Vierailija
14/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sillai "tää ei vaan voi olla totta!", koska just keväällä pääsin yläasteelta pois :'D Se helvetti on vihdoin ohitse, ei enää kiusaajia, ei enää sitä jatkuvaa ahdistusta, olen vapaa.

Jos oikeasti heräsin seiskaluokkalaisena, niin kävelisin varmaan suosiolla suljetulle osastolle et "joo moi, tulin takas" :D

t. 15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi