Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mitä on mineeraalimeikit?

Vierailija
10.08.2008 |

Tuli tuosta ketjsuta mieleen, että eikö täällä vielä ole keskusteltu mineraalimeikeistä kun kaikki vaan ostelee meikkivoiteita.. ketjusaa Mitä ostaisit satkulla....

Kokeilin kaverin mineraalimeikkiä meikkipohjaksi enkä edes pysty enää laittamaan haisevaa tukkeuttavaa maskimaista meikkivoidettta... Puhumattakaan, että lopputulos on a todellakin ihanan siisti mineraalimeikeillä :D

Esim LilyLolo merkkisiä voi tilata tosi yksinkertaisesti Enlanista.

Ensin tilaa vain muutamalla eurolla näytevärit joista valitsee omanasa ja sit tilaa varsinaisen meikkipohjustuksen joka maksaa 15 euroa ja joka kestää todella kauan

http://www.lilylolo.co.uk/home.php

Oikeassa reunassa "foundation" on sama kuin pohjustus. Sieltä vain klikkaatte näytevärit :DDD

Anteeksi mainospuhe, mutat mä olen ihan myyty

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosin kokeillut vain Jane Iredalea, Youngbloodia ja sitä Lorealin tuotetta. Mulla on kirjava iho, eivät riitä peittämään, ja kiiltävät mun iholla todella helposti.

Vierailija
2/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttaa ihotyypin normaalimmaksi jos on erittäin kuiva tai rasvainen tms.

Esim http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/

Iho on tosi raikas ja kuulas oikesti kun siirtyy näihin ja finnit ja epäpuhtaudet vähenee selvästi. Yhdellä toisella saitilla on monen rasvainen iho rauhoittunut selvästi ja moni päässyt pintakuivuudesta eroon :)

JA parasta näissä on, eettä mitä kauemmin käyttää niin sitä vähemmän noita tarvitaan. Eli ei tosiaankaan mitän kauheeta purkkiarsenaalia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonmukaisia tuotteita kuitenkin, Phyt´s. Mulla vaan on todellinen ongelmaiho, ei ole edes rasvainen iho, mutta kiiltää hurjasti ja on tosi epätasaisen värinen.

Vierailija
4/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mineraalimeikit ja kookosöljy. Kaikenlaista muutakin on kyllä tullut kokeiltua, mutta huonoin tuloksin.

Vierailija
5/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo linkkinikin on Englantiin josta noita halvalla saa joten omaan pussiin ei mene tämä mainos tällä kertaa T: AP

Kunhan vaan löysin 100x paremaan tuotteenkuin meikkivoide ja halusin,e ttä kaikki kuulee siitä.. jos ei ole jo kuulleet.....

Vierailija
7/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lupaan pitää vinkkisi mielessäni sitten kun iho alkaa ikääntyä.

Vierailija
8/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos oli tosi hyvä, paras kaikkiin muihin verrattuna, mutta.. tosi sottaista sen käyttö! Eli varisee tosi paljon kun levittää sitä kasvoille vaikka napautin aina ylimääräisen puuterin pois. Pari kertaa sotkin paidan kunnes opettelin meikkaamaan yläosattomissa =)

Toinen huono puoli oli jos hikoilee ja on tuo mineraalipuuteri niin kirvelee kasvoihin? Ihan outo juttu, ei ole tosiaan normaali puutereiden kanssa ollut tätä ongelmaa! Eli tämän takia en tule enää käyttämään tätä tuotetta.

Vierailija
9/9 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN nainen näyttää paremmalta kun käyttää meikkivoiteita / mineraalimeikkejä. Se on huuhaata ettei tarvitsisi. Okei, eihän kukaan tarvitse meikkiä siinä mielessä kuin esim. vettä ja ruokaa, mutta tarvita voi käsittää monella tavalla.

Missi- ja mallikisoissakin tytöt ovat aika ankean näköisiä ilman meikkiä, siis varsinaiset kaunottaretkin.

Mutta ihanaa että noita "luonnonkauniita" edelleen hiekkalaatikon laidalta löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän