Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko videopelejä, ja niiden oheismateriaalia, keräävä mies turn-off?

Vierailija
02.08.2021 |

Vai pitäisikö miehen mielummin keräillä jotakin "sivistyneempää" kuten suomalaista lasia…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoelma on vakuutettu ja arvo on noin 8000 euroa. - AP

Vierailija
2/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa.

T. Pelaava N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa.

T. Pelaava N30

Aha! Ei sittenkään kun pitäisi muuttaa yhteen ja tuo kokoelma vie tilaa. Tyyliin 100% tapauksista menee niin, että nainen pakottaa miehen myymään osan kokoelmastaan.

Vierailija
4/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pelaajat on usein fiksuja.

Mutta tietenkin jos menee niin överiksi että häiritsee muuta elämää, ei ole enää hyvä juttu. Ihmisillä on usein väärä käsitys videopeleistä. Monet niistä ovat kehittäviä.

Vierailija
5/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräily ok, mutta jos käyttää kaiken aikansa pelaamiseen niin on turn off.

Vierailija
6/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa.

T. Pelaava N30

Aha! Ei sittenkään kun pitäisi muuttaa yhteen ja tuo kokoelma vie tilaa. Tyyliin 100% tapauksista menee niin, että nainen pakottaa miehen myymään osan kokoelmastaan.

Asun mieluummin yksin.

Vierailija
7/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräily ok, mutta jos käyttää kaiken aikansa pelaamiseen niin on turn off.

Valehtelisin, jos väittäisin etten pelaa, mutta ihan oikeasti, pelaan erittäin vähän. Nykyajan pelit vie liikaa aikaa.

Vierailija
8/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On yleensä positiivinen asia, että ihmisellä on kiinnostuksen kohteita. Minäkin keräilen kaikenlaista.

Vierailija
9/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko sä niitä videopelejä, vai keräätkö vaan? Mua ei muuten haittaa, kaikenlainen tilpehööri ja sälä ei oo niin mun mieleen, mutta jos ne oheisjutut ei oo miljoona pikku-ukkoa jotka kaikki pitää asetella olohuoneeseen riviin niin sit ihan ok. 

Vierailija
10/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki keräileminen on turn-off. Inhoan krääsää, oli se sitten lasia tai kelloja tai vaikka tulitikkuja. En tajua mikä idea on kasata tavaraa.

Vierailija
11/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräileehän naisetkin videopelejä ja jopa retropelejä. Katsokaapa vaikka tubesta kanava "TheGebs24":

https://www.youtube.com/user/TheGebs24

Vierailija
12/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko sä niitä videopelejä, vai keräätkö vaan? Mua ei muuten haittaa, kaikenlainen tilpehööri ja sälä ei oo niin mun mieleen, mutta jos ne oheisjutut ei oo miljoona pikku-ukkoa jotka kaikki pitää asetella olohuoneeseen riviin niin sit ihan ok. 

En, tai oikeastaan hyvin vähän pelaan. Vievät liikaa aikaa modernit pelit. Patsaita löytyy ittesä kokosesta Gokusta just noihi miljoonaan pikkuseen Funko-figuriin.

Vierailija
13/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Pelaaminen on ok, itsekin pelaan, mutta turha franchise-krääsä olis vaan totaalinen turn off. Sama koskisi pehmokokoelmaa, tölkkikokoelmaa, muumimukikokoelmaa… Postimerkit ovat harmittomia - ne menevät pieneen tilaan.

Vierailija
14/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla naiselle aikaa vai meneekö suurin osa ajasta pelaamiseen?

Kolmannen kerran, pelaan harvoin. Plus, elämässäni on muutakin sisältöä kuin naisen passaaminen. En todellakaa alkaisi hylkäämään esimerkiksi kavereita, koska nainen tarvitsee aikaani.

Vierailija
15/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, kunhan se pelaaminen ja keräily ei mene överiksi.

T: 32-vuotias nainen joka itsekin pelaa ja jolla itselläkin on esim. Resident Evil-pelisarjaan liittyvää kahvimukia

Vierailija
16/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, tai oikeastaan hyvin vähän pelaan. Vievät liikaa aikaa modernit pelit. Patsaita löytyy ittesä kokosesta Gokusta just noihi miljoonaan pikkuseen Funko-figuriin.

Ok, sitten olis mulle enemmän turn off. Pelaaminen on ok, itsekin pelaan. Muovikaman kerääminen vaan keräilyn vuoksi ei oikein viehätä.

Vierailija
17/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mut yhteiseloa haittaa jos kaikki rahat menee noihin ja on sen takia aina ihan veloissa tms. Ja yhdessä asuessa haittaa se että ne vie tilaa, mut en kyllä pakottaisi myymään tietenkään. Pitäis vaan löytää tarpeeksi iso asunto, ja se maksaa enemmän kuin asunto joka kokonsa puolesta riittäisi mikäli ei keräisi mitään. Itse en kerää mitään siis.

Vierailija
18/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätkö plussalle (hankinta-arvo miinus vuosittaiset vakuutusmaksut), jos myyt kokoelmasi 15 vuoden kuluttua? Mitä kokoelmasi sinulle edustaa? T. Utelias

Vierailija
19/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerään Planet of the Apes elokuvien figuureita, en siis tuon rebootin tai 2001 version vaan ensimmäisen 1968 alkaneen elokuvasarjan. Myös jatko-osien.

Sain tyttöystävältä läpsäytyksen kun ostin harvinaisen Cornelius ja Zira space shuttle figuurin ja maksoin siitä 340€. Omaa rahaa se on, en tiedä miten se kehtaa olla tuommoinen.

Naisia oikeasti kyllä haittaa tämmöiset asiat, ne jotka sanoo ettei niitä haittaa ovat joko itsekkin jonkun omituisen fiktiomaailman esineen keräilijöitä tai ovat suhteessa missä mies on sosiaalisilta taidoilta niin vaikuttava että pystyy myymään itsensä jokaiselle naisen kaverille todella mielenkiintoisena "saaliina" riippuen tästä seikasta.

Vierailija
20/32 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, mut yhteiseloa haittaa jos kaikki rahat menee noihin ja on sen takia aina ihan veloissa tms. Ja yhdessä asuessa haittaa se että ne vie tilaa, mut en kyllä pakottaisi myymään tietenkään. Pitäis vaan löytää tarpeeksi iso asunto, ja se maksaa enemmän kuin asunto joka kokonsa puolesta riittäisi mikäli ei keräisi mitään. Itse en kerää mitään siis.

En ole veloissa. Enkä tuhlaa kaikkia rahojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi