Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset auttakaa miten sanoa hien hajusta

Trex
02.08.2021 |

Auttakaa naiset. 4kk tapaillut naista ja oikein ihanaa kaikki mutta hän haisee niin paljon hielle että ajatukset on vain siinä enkä pysty muuhun keskittymään.
Haju tulee heti suihkun jälkeen, jotain suihke dödöö laittaa mutta ei auta.
Muuten on hygienia kunnossa, kainalot vaan haisee koko kämppään.
Voiko tästä sanoa vai sanonko vaan että juttu ei toimi. Kumpi loukkaa vähemmän?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettisesti yhteensopivan ihmisen tuoksu tuntuu miellyttävältä ja epäsopivan epämiellyttävältä. En halua puuttua teidän suhteeseenne millään tavoin, mutta yrittäisikö se luonto jotain viestittää?

Höpö höpö, esimerkiksi stressihiellä tai kainaloiden hiivainfektiolla ei ole mitään tekemistä geneettisen yhteensopivuuden kanssa.

Vierailija
22/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tapailla hyvää ystävääni.

Hän on aivan ihana aurinkoinen ihminen mutta haisee aina hielle.

Minua se ei haittaa koska olemme ystävyksiä emme rakastavaiset.

Kumppanilta en sietäisi mitään hajuhaittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuhkit ilmaa tiuhaan aina hänen lähellään

😖

Vierailija
24/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen ongelma, että hiivat tykkäävät kasvaa ihollani, ja siksi haisen niiden ”kukkiessa” jatkuvasti pistävälle, melkein sipuliselle. En saa hajua pestyä mitenkään pois, vaan jos haju alkaa alkaa myös armoton infektion hoito ja vaatteiden (mm rintsikoiden) desinfiointi.

Tuosta on aivan kauhean hankala sanoa toiselle.

Sokeri ja vehnäjauho pois ruokavaliosta.

Vierailija
25/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisesti yhteensopivan ihmisen tuoksu tuntuu miellyttävältä ja epäsopivan epämiellyttävältä. En halua puuttua teidän suhteeseenne millään tavoin, mutta yrittäisikö se luonto jotain viestittää?

Höpö höpö, esimerkiksi stressihiellä tai kainaloiden hiivainfektiolla ei ole mitään tekemistä geneettisen yhteensopivuuden kanssa.

Lähtökohtaisesti rakas ystäväni, lähtökohtaisesti. Näihin feromoneihin reagoidaan jopa tiedostamatta. On tärkeää saada varmuus siitä, kenen kanssa on järkevää lisääntyä ja kenen ei. Tämä on evoluution pitkän ajan aikaansaamaa eikä lainkaan mielipidekysymys.

Vierailija
26/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin haisenko mä sun mielestä hieltä kun mulla on välillä semmonen ongelma etten haista sitä itse? Siitä nainen saisi aasinsillan kertoa jos hänellä on joku ongelma.

Vierailija
27/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat tuppaa haisemaan hielle

Vierailija
28/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoileviin kaunaloihin ei laiteta dödöä tai deodoranttia vaan antiperspiranttia. Marketeistakin löytyy monilta valmistajilta, esim. tuoksuton Herbina tai Lumene on oikein hyvä, apteekista löytyy myös vaihtoehtoja. Ja se antiperspirantti pitää laittaa vastapestylle iholle. Haju voi pinttyä paitoihin, joten niitä pitäisi uusia usein tai mieluiten pitää aluspaitaa (t-paita), jonka raskii heittää tarvittaessa roskiin.

Vierailija
29/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pitää naisen, kannattaa sanoa. Hän voi myöhemmin harmitella, miksi katosit ja mikä meni pieleen, koska vaistoaa kuitenkin itsesi tavoin, että teillä on mukavaa yhdessä.

Älä töksäytä. Osta lahjaksi jokin tehokas antiperspirantti esim. Stockan, Sokoksen tai muun kempparimyyjän avulla. Ehkä hänellekin kannattaa sanoa, että haluat yllättää puolison, mutta sivumennen, että on epävarma hiestä ja toivoo tehokkaan antiperspirantin. Voit ostaa kylkeen kivan tuoksun tai vartalovoiteen, mikä sopii tuoksun kanssa.

Voit naista kehua ensin, kuinka ihanaa sinulla on hänen kanssaan ja kehua jotain muuta kaunista hänessä - nainen haluaa kuulla ihastukseltaan olevansa kaunis sekä painota, että haluaisit kovasti suhteenne toimivan. Kun haju tulee esille, voit mainita että olet todella miettinyt asiaa pitkään, että kuinka otat asian esille, koska et missään tapauksessa haluaisi loukata häntä asialla ja toivot, että hän ei suuttuisi sinulle asian mainitsemisesta, koska haluat olla hänelle reilu.

Jos nainen suuttuu ja pimahtaa asiasta, olet ainakin itse tehnyt parhaasi. Et voi pelastaa naista häneltä itseltään. Jos kämppä haisee, kannatta pesettää myös ne vaatteet ajan kanssa, mutta sen esille ottaminen onkin vaikeaa.

Kuulostaa vaan aika loukkaavalle, että toinen on oikein hartaasti ja ajan kanssa asiaa pohtinut ja jopa muiden kanssa vieläpä. Varautua kannattaa, että nainen ei halua enää tavata.

Ei kai nyt kukaan mene sanomaan, että funtsin tuossa Stockan kempparimimmin ja vauva av: een mammojen ja parin naisvihaajan kanssa sun hikeä kysellen apua, että mitäs mun katsis tehdä, kun sä haiset. Eikä sitä varmaan edellinen kommentoijakaan ajanut takaa. Pitää ymmärtää, mitä sanoo ja mitä ei sano, kun esittää herkän asian toiselle. Jos toinen osaa ottaa asiat asiana niin kertoo myös paljon ihmisen henkilökohtaisesta kypsyydestä, että hänen kanssaan voi ottaa myöhemmin asiaksi myös muut herkät omatkin henkilökohtaiset asiat esim. ikääntyessä, ettei vaan enää seiso, kun kauhee stressi ja ei saa nukuttua ja ei, se ei johdu susta, oot edelleen hot!

Vierailija
30/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti rakas ystäväni, lähtökohtaisesti. Näihin feromoneihin reagoidaan jopa tiedostamatta. On tärkeää saada varmuus siitä, kenen kanssa on järkevää lisääntyä ja kenen ei. Tämä on evoluution pitkän ajan aikaansaamaa eikä lainkaan mielipidekysymys.

Ei JOPA tiedostomatta vaan nimenomaan ainoastaan tiedostamatta - feromoni ei ole sama asia kuin haju.  Jos ap haistaa pahan hajun, kyseessä ei ole feromoni vaan haju.

Vierailija
31/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileviin kaunaloihin ei laiteta dödöä tai deodoranttia vaan antiperspiranttia. Marketeistakin löytyy monilta valmistajilta, esim. tuoksuton Herbina tai Lumene on oikein hyvä, apteekista löytyy myös vaihtoehtoja. Ja se antiperspirantti pitää laittaa vastapestylle iholle. Haju voi pinttyä paitoihin, joten niitä pitäisi uusia usein tai mieluiten pitää aluspaitaa (t-paita), jonka raskii heittää tarvittaessa roskiin.

Hikirauhasten tukkiminen antiperspirantilla on yhtä järkevää kuin peräsuolensa ja virtsaputkensa tukkiminen tapilla eli ei kovin järkevää. Syystä ne hikirauhaset ovat ihmisellä olemassa.

Vierailija
32/39 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme voi aiheuttaa sen hirveän hikoilun määrän? Tulee mieleen että on joku sairaus ym. kannattaa sitä dödöä suihkuttaa ihan kunnolla niihin kainaloihin ja sellaista joka estää tai ainakin vähentää hikoilua. 

Vierailija
33/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiki ei haise. Se on pa**n hajua. Ehkä se ei osaa peseytyä kunnolla tai käyttää likaisia vaatteita?

Kyllä vaan haisee. Minä käyn joka päivä suihkussa, pesen ainakin kainalot, vaihdan puhtaat alusvaatteet ja paidan päivittäin. Ei auta, kohta on taas kainalot märkänä.

https://www.terve.fi/artikkelit/tiesitko-ettei-hiki-haise-lue-10-faktaa

Vierailija
34/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa, olen pahoillani, Varsinkin jos haluat jatkaa suhdetta, niin kyllä se naisella jää alitajuntaan.

Ihmisen ominaishaju , onko se puoleensavetävä vai ei, on primitiivisellä tasolla hyvä ohjenuora kumppanin valinnassa.

Oikean ja sopivan kumppanin ominaishaju tuntuu miellyttävän vaikkei olisi siis mitään hajustetta.

Sinulla on siis epäsopiva kumppani, kun kainalot "haisee" nenääsi jopa suihkun jälkeen.

Vierailija
35/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella samaa, tripledry dödö apteekista auttaa. Itse sanoisin suoraan asiasta. Jos hän ei sitä kestä niin et sen enempää menetä kun sullahan muutne vaihtoehto jättää. Käy ostaas sellainen, suihkutettava jos kerran sellaista tykkää käyttää. Joillakin haisee jo heti suihkun jälkeen tai voi johtua myös neurologisesta häiriöstä.

Vierailija
36/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiset eivät enää osaa luottaa omiin aistihavaintoihinsa, koska ominaishajut peitetään erilaisin hajustein.

Kuitenkin ihmisen ominaistuoksun perusteella voi tunnistaa itselleen geneettisesti sopivan tai epäsopivan kumppanin.

Vierailija
37/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko haju vaan pinttynyt paitojen kankaaseen. Mulla oli nuorempana näin. Alkoivat heti haista hielle, kun vähän hikosi. Olin kyllä pahanhajuinen :/ 

Vierailija
38/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asia pitäisi kyllä ymmärtää sanomattakin. Kerro että juttu ei toimi.

Vierailija
39/39 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin myös liikahikoilusta, mutta onneksi tiedostan asian itse. Joskus kaverit tai sukulaiset ihmettelevät, kun käyn kaksi, jopa kolme kertaa päivässä suihkussa, mutta minun on pakko. Vaikka käyn illalla suihkussa, haisen aamulla herätessäni jälleen hielle.

Vinkkejäni ovat kainaloiden peseminen hieman karhealla pesusienellä sen sijaan, että levittäisi saippuan käsin, liikahikoiluun tarkoitetun deodorantin/antirespirantin ostaminen markettidödön sijaan, luonnonmateriaalien suosiminen vaatteissa, korkeat pesulämpötilat ja vahvat pyykinpesuaineet sekä vaatteiden vaihtaminen päivittäin.

Ap voisi yrittää selvittää, missä ongelma on, onko kyse enemmän vaatteiden vaihtovälistä ja pyykinpesutottumuksista vai henkilökohtaisesta hygieniasta ja käytössä olevista tuotteista. Liikahikoilijalle ei riitä tavanomainen hygieniasta huolehtiminen, vaan on nähtävä vähän enemmän vaivaa. Minä esimerkiksi en käytä koskaan kahta päivää samaa paitaa. On ärsyttävää pestä pyykkiä jatkuvasti, mutta jos en halua haista, ei ole vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän