Harmittaa aina kun näkee kasvoilta kauniin naisen joka osoittauttuu yli 175 pitkäksi
Näin miehenä kiinnostun enemmän 155-165 pituisista naisista.. Uskoisin tämän olevan varsin yleistä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan 90-luvulla 177-178cm pitkänä miehenä luulin olevani keskimittainen tavallinen mies. Sitten tuli 2000-luku ja yhä useammat nuoret naiset alkoivat olla samoja pituuksia, mitä ei ennen ollut. Ihan kuin jokin äkkihyppäys olisi tapahtunut naisten evoluutiossa...
Paska puhetta, olen 181cm ja helvetin harvassa on naiset mitkä olisivat edes lähelle saman pituisia kuin minä.
Minä olen seurustellut pitkien, lyhyiden ja siltä väliltä olevien naisten kanssa. Pituus on kyllä viimeinen asia mitä naisissa ajattelee noin niin kuin parinvalinnan kannalta. Jos on pitkä niin sitten on. Jos on lyhyt niin sitten on. Kyllä niitä hyvä puolia löytyy molemmista. Esimerkkinä vaikka pitkillä naisilla pitkät sääret.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on lyhyet naiset pyytäneet apua kaupassa saadakseen jotakin ylähyllyltä. Ihan mukavaa olla pitkä.
T. Pitkä nainen
Mieluummin kysyn naispuoliselta henkilöltä kuin mieheltä apua.. miehet luulee heti, että avunpyyntö = pillutarjous
Vierailija kirjoitti:
Moni minua lyhyempi mies on ollut pituudestani innoissaan. Halunneet vieläpä, että pidän korkkareita ja dominoin heitä. Huhhuh. Yksi kutsui minua jopa succubukseksi. Silloin liukenin paikalta.
N 179cm
Miehillä tuntuu olevan yleistä jokin pituusfetissi. Suuntaan tai toiseen. Minua koitti iskeä mies joka lopulta vertasi minua lapseen. Silloin liukenin paikalta.
Usein pitkät naiset eivät ole vartaloltaan sopusuhtaisia.
aloitus on lyhyen naisen, jolta pitkä nainen vienyt miehen..sama tyyppi jaksaa aloitella jatkuvasti ketjuja tästä pituusasiasta.
Onhan se vahva turn-off, jos naisen kengänkoko alkaa 4:lla.
176 cm ja hoikka. Kyllä olisi vientiä ollut, mutta oma mies nappasi. Säärimiehiä ja aina ollut pitkien kirahvien perään🤣
Vierailija kirjoitti:
aloitus on lyhyen naisen, jolta pitkä nainen vienyt miehen..sama tyyppi jaksaa aloitella jatkuvasti ketjuja tästä pituusasiasta.
Höpö höpö. Aloitus on tehty sitä varten, että ihmisillä heräisi vastareaktio. Näkeehän sen kommenteista, että aloituksen oikea tarkoitus on päästä haukkumaan lyhyet naiset ja saada aikaan vastakkainasettelua. Oli miten oli, niin typerää haukkua muiden pituutta. Eikä sinunkaan kommentti kauhean fiksu ole. Jokainen on hyvä sen pituisena kuin on.
Pitkä mies kirjoitti:
Harva mies haluaa itseään pidemmän naisen. Minäkin pidän taskuvenuksista.
Jotkut miehet on tuommoisia herkempiä mimosankukkia, että niillä ei itsetunto kestä pidempää naista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vahva turn-off, jos naisen kengänkoko alkaa 4:lla.
t. Jonne 14 vee
Ap, olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti et jää yksin. Ne pitkät naiset eivät jää ;)
Niin no, miehet eivät ymmärrä naisten pituudesta tai painosta yhtään mitään. Sen huomaa hyvin deitti-ilmoituksista. Monen unelmien nainen saattaa olla esim. 165-170 cm pitkä ja painaa 50-52 kg. Näitä toiveita on tullut jo usea vastaan. Itse olen 172 cm pitkä ja tosi usein mun pituus ja paino arvioidaan väärin.
Siis maahisena kiinnostut toisista maahisista?
Mikä uutinen se nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh onneksi olen kasvoilta tavallinen ja 153cm pitkä niin kenellekään ei tule paha mieli.
Lyhyet ei voi syödä paljon ettei tule ylipainoa.
Lyhyiden ei tarvitse syödä niin paljon. Tulee halvemmaksi. Helposti oon pysynyt hoikkana.
Olen 163cm, hoikka ja siro, mutta en huolisi ap:ta ikinä.
Ok. Varmaan aika harvinaisia tuon pituiset naiset mistä puhut ap kun niitä ei näy ikinä missään? Siis kirjaimellisesti ei näy. Missähän ne on?
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm, hoikka ja siro, mutta en huolisi ap:ta ikinä.
Miksi et?
Buffetlounaat