Hävettää olla neitsyt :(
Olen "jo" 17 vuotta. En ole halannut poikaa, pussannut tai edes viettänyt vapaa-aikaani poikien kanssa. Päiväkodissakin pojat "syrjivät" minua pusunatassa ym. Mielestäni olen ihan ok näköinen. En lihava tai mitään. Inhottaa vaan, kun koulussakin jos muut toimii "automaattisesti" poikien ym kanssa mulle se on hirveän vaikeaa.
Kommentit (15)
Ongelmasi korjaantuu automaattisesti kun täytät 18v ja menet baariin.
Äh...itsekkin osasin olla luontevasti miesten seurassa vasta kakskymppisenä. Kyllä se joku prinssi siellä vartoo,kun näkee sinut ujon siellä itseään tyrkyttävien takana.
Olin 20-vuotiaana neitsyt eikä hävettänyt yhtään.
Mun miehellä oli poikuus tallella vielä 29veenä, ei ollut myöskään suudellut ketään mua ennen. Kelpo miehen sain, tuolla se laittaa perheelleen ruokaa 17 vuotta myöhemmin.
Musta tuntu ihan samalta sun ikäisenä! Ei pelkästään se, etten ollut edes pussannut ketään vaan myös se etten osannu olla luontevasti poikien seurassa, tuntui kamalan nololta ja lapselliselta. Mutta vähän ennen 19-vuotissynttäriä tapasin mukavan pojan, koin sen ensisuudelman, aloin seurustella, menetin neitsyyteni ja lopulta muutin yhteen. Nyt 8 vuotta myöhemmin asutaan yhteisessä omistusasunnossa ja talvella syntyy esikoinen. Eli aika hyvin mullakin sitten lopulta meni miesrintamalla :) Tsemppiä sulle! Älä ota turhaan paineita!
Itse olin kanssa 17 vuotiaaseen asti täysin kokematon ja ihmettelin miten ihmeessä kaikki onnistuvat säätämään poikien kanssa, kun minulla ei ollut koskaan ollut edes mitään "juttua" poikien kanssa. Olen ihan normaalin näköinen ja oloinen. Olin lähes varma, että huono onneni jatkuu koko elämäni. Sitten yks kaks kaverini kirjaimellisesti toi kotiini oman serkkunsa, kenen kanssa olimme jo kuukauden päästä yhdessä ja onnellisia ollaan edelleen. Älä huoli. Olen varma, että sinullekin tapahtuu jokin ihana ja yllättävä kohtaaminen silloin kun osaat sitä vähiten odottaa :)
Mä taas oon ollu koko ikäni vaan poikien kanssa :) en oikei osaa olla tyttöjen kans :D
T: Girl 14 yo
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:26"]
Itse olin kanssa 17 vuotiaaseen asti täysin kokematon ja ihmettelin miten ihmeessä kaikki onnistuvat säätämään poikien kanssa, kun minulla ei ollut koskaan ollut edes mitään "juttua" poikien kanssa. Olen ihan normaalin näköinen ja oloinen. Olin lähes varma, että huono onneni jatkuu koko elämäni. Sitten yks kaks kaverini kirjaimellisesti toi kotiini oman serkkunsa, kenen kanssa olimme jo kuukauden päästä yhdessä ja onnellisia ollaan edelleen. Älä huoli. Olen varma, että sinullekin tapahtuu jokin ihana ja yllättävä kohtaaminen silloin kun osaat sitä vähiten odottaa :)
[/quote]
Hmm.
-Mies 29v-
Hei lol, suurin osa on vielä neitsyitä sun ikäsenä. Mutta kun kaikki luulee, että kukaan ei ole neitsyt, tietty sit valehdellaan!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Hmm.
-Mies 29v-
[/quote]
:D Eikö sun ympärillä jo pyöri yksi teini?
No ei siinä mitään hävettävää olisi vaikka olisit 30v ja neitsyt mitä väliä sillä on :) kukin valitkoon itse milloin on valmis neitsyytensä menettämään
Itse ainakin valehtelin aikoinani menettäneeni neitsyyteni 17-vuotiaana, vaikka oikeasti se meni 23-vuotiaana. Olin (ja olen) nätti ja hoikka, mutta en vain löytänyt sopivaa miestä pieneltä paikkakunnalta, jossa asuin. En todellakaan sure, että menetin neitsyyteni oikeasti vasta vanhempana, päin vastoin. Nuorena en kuitenkaan asiaa olisi kehdannut tunnustaa ja uskon monien muidenkin valehtelevan asiasta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:27"]
Mä taas oon ollu koko ikäni vaan poikien kanssa :) en oikei osaa olla tyttöjen kans :D
T: Girl 14 yo
[/quote]
Kivat sulle. Mä taas oon ollu aina se, joka on yksin tai tyttöporukassa ja ne luokan pojat on kiinnostuneita niistä muista tytöistä, eikä musta. Ei oo serkkujakaan tai muita sukulaisia jotka olis miespuolisia ja läheisiä mulle. Ap
Siinä ei ole mitään hävettävää. Itse olen porukkani ainoa neitsyyden menettänyt, ja sekin meni jo parin vuoden seurustelun jälkeen. Ei kaikessa tarvitse pitää kiirettä, eikä hätiköidä.
n17