Stormberg of Norway
Onko kenelläkään kokemuksia Stormberg of Norway haalareista. Esimerkiksi ominaisuuksien mukaan Tikkedalin pitäisi olla vedenpitävä ja hyvä laatuinen, mutta haluaisin mielellään kuulla niiltä, jotka on kyseisen merkin pukuja kokeilleet, että ovatko laadultaan sen arvoisia, että kannattaa ostaa...
Kommentit (19)
Kyselin itsekin kokemusten perään palstalla jokin aika sitten, muttei kukaan kommentoinut. Pitänee vaan uskaltautua tilaamaan ja kokeilemaan.
Tilasin sadetakin. En ole päässyt testaamaan, kun tulikin vielä kesä, mutta vaikuttaa ihan hyvältä.
Olen tilannut nyt elo-syyskuun aikana yli 500 eurolla tuolta Stormbergiltä. Melkein kaiken olen tilannut tarjoushinnoilla, ja ainakin niissä hinnoissa hinta-laatu-suhde on hyvinkin kohillaan. Esim. villaiset alusasut ovat aivan loistavia, lasten merinovillaalusvaatteet ovat laatuun nähden tosi halpoja jopa normaalihinnoilla. Nyt viimeksi tilasin Kullen-haalarin, koko oli 7 joka mittataulukon mukaan vastaisi kokoa 122, mutta mun 125-kokoiselle pojalle on kyllä tosi iso, väittäisin että on kokoa 130. Nyt ajattelinkin selvittää, että voisiko olla väärä kokolappu sattunut tuohon... Muutoin on ollut koot kohillaan, esim lasten fleeseasu, koko 8, menee tuolle samalle pojalle ihan mukavasti, vaikka täyttää siis kohta vasta 7. Ja villa-alusasun tilasin kokoa 7 ja on just hyvä nyt. Itselleni yleensä xl on melko sopiva, joskus jopa vähän nafti, mutta kaikki itselleni tilatut tuotteet ovat kokoa xl ja ovat just hyviä. itselleni olen tilannut kolme eri alusasua, urheiluvaatteita, kuorihousut, väliasun, pari pipoa, huivikaulureita. Myös 2 euron juomapulloja meillä on jo monta :) Todellakin suosittelen, ja etenkin silloin kun sattuu tarjouskampanjat kohilleen, siellä on yleensä aina heti -50 % alea, jos on jokin kampanja.
Juu..itse olen ollu myös tyytyväinen stormbergin tuotteisiin...ostin pitkän fleecetakin ja ulkoilutakin pitkän lightweightin...lämpimiä, koot kohillaan. Ei moitteita laadussa.
Suosittelen
Mä tilasin alkusyksystä semmoisen pitkän kevytuntuvatakin ja oon tykännyt tosi paljon! Kiva leikkaus ja hyvä laatu. Ainut vaan, että untuvatakille tyypillisesti höhtyvää lähtee saumoista vähän.
Tilasin viime syksynä tuotteita kahdesti. Tykkäsin vaatteista ( ovat jatkuvalla käytöllä ollut) ja hyvin kestää pesuakin. Kohta uutta tilausta tekemään :)
Onko kokemusta Stormbergin retkeilyhousuista, miten hengittää? Lähdetään elokuussa Lappiin jolloin voi olla melko kuuma, mutta räkän takia lahkeet olisi tarpeen. Mahd. hengittävät ja kevyet housut siis hakusessa.
Nosto. Onko kenelläkään kokemusta stormbergin vaatteista? Hyviä tarjouksia näyttää olevan mutta laatu epäilyttää..
Minulla on yksi pipo Strombergiltä. Hyvälaatuinen mutta aika naftin kokoinen (pipo kokoa M, päänympärykseni 57 cm. Muilla merkeillä M-kokoinen pipo on päähäni ihan sopiva).
Minä ostin lapsenlapselleni toppatakin. Takin piti olla lämmin, tuulta ja kosteutta pitävä. Tulikin tosi ohut takki, jota ehkä juri ja juuri kevyttopaksi voisi kutsua. Olin pettynyt, koska hintakin oli kokonaan keinokuituiseksi korkea ( 89,- ). Firman nimi "myrskyvuori" viittaa ymmärrykseen kylmistä olosuhteista, mutta ensimmäinen tavoite tuntuu olevan myyntivolyymi: kasvavalle lapsellekin pitäisi ostaa monta takkia.
Lasten haalarit ovat reilua kokoa ja aika leveä mitoitus. Laatu vaikuttaa ihan hyvältä,vielä käytetty vähän
joku kusimulkku taas vastailee vuosia vanhoihin ketjuihin. Luuletko, että ap on enää paikalla?
Voi olla että ei ole, mutta joku muu kusimulkku voi googlettaa samasta aiheesta ja saa tiedon.
Juuri kyseisestä haalarista ei ole kokemuksia, mutta itse olen ostanut paljon Stormbergim vaatteita, ulkoiluhousuja, hanskoja, alusvaatteita, t-paitoja ja takkeja. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa niistä. Välillä olen löytänyt tosi hyviä tarjouksia, joten hinta-laatusuhde on ollut enemmän kuin hyvin kohdallaan, ja vaatteet ovat kestäneet käytössä monta vuotta. Niinkuin joku aikasemmin tässä totesi, kannattaa ottaa huomioon, että koot ovat aika pieniä.
En tilaa enää ikinä. Palautusrahoja piti odottaa luvattoman monta viikkoa.
Minulla on myös ongelmana saada palautusrahoja takaisin. Tilasin liian ison haalarin ja halusin vaihtaa sen pienempään. Strömbergin systeemi on, että alkuperäinen tuote palautetaan heille, jonka jälkeen voi tilata pienemmän haalarin. Olen nyt odottanut palautussummaa jo kolme viikkoa. Asiakaspalvelusta vahvistivat 23.8, että ovat vastaanottaneet haalarin ja aikovat palauttaa rahat mahd. pian minulle. Nyt on 10.9 enkä ole vielä saanut rahojani takaisin.
jokos tuli?
onko m-koko miesten untuvatakissa suomikokoa vastaava? onko untuvatakeista tuolta kokemusta?
Vältelkää kyseistä latoa viimeseen asti. Vaatteet ovat sekundaa ja palautus kohtuuttoman vaikeaa ja maksaa (liekkö tarkoituksella että jätettäiai palauttamatta?).
Palautusrahoja olen odottanut nyt 6viikkoa eikä kuulu.
Asiakaspalvelu lähettää vaan retkeilyterveisiä, muuta eivät asiaan vastaa.
Tarjouksia näyttää tosiaan olevan ja kovasti kiinnostaisi testata, että minkälainen laatu tuotteissa on... Eikö kellään tosiaan kokemusta/tietoa?