Pisin seksitön kausi sen jälkeen kun olette aloittaneet seksielämänne?
Minulla hieman yli kaksi viikkoa. Neitsyyden menettämisestä kuitenkin jo kahdeksan vuotta ja olen tässä välissä ollut pitkiäkin aikoja sinkkuna.
Ikänne myös? Minulla 24v
Kommentit (31)
Nyt tulee 1,5 v täyteen. Olen eronnut, ei kiinnosta yhden illan jutut. Olen 31 v.
2 vuotta pisin aika. Ennen sain pillua ainakin pari kertaa kuussa. Nyt on tahti harventunut ehkä kerran vuodessa. En jaksa edes yrittää enää. En oo edes läski, enkä ruma. Ei vaan onnaa enää, koska naiset odottavat, että miten pitää aina tehdä aloite. Olenkin ajatellut ruveta kyselemään pesää joka toiselta vastaantulijalta. Luulis joskus onnistuvan.
2 vuotta pisin aika. Ennen sain pillua ainakin pari kertaa kuussa. Nyt on tahti harventunut ehkä kerran vuodessa. En jaksa edes yrittää enää. En oo edes läski, enkä ruma. Ei vaan onnaa enää, koska naiset odottavat, että miten pitää aina tehdä aloite. Olenkin ajatellut ruveta kyselemään pesää joka toiselta vastaantulijalta. Luulis joskus onnistuvan.
N. kaksi vuotta. Mies sairasti, kuoli ja olin vuoden suruajalla.
Neitsyys meni 17-vuotiaana, 19-vuotiaana erosin silloisesta poikaystävästä ja reilu vuosi meni ennen kuin tutustuin nykyiseen. Siinä välissä ei ollut ketään joten 15 kk ilman. Nyt 25 vuotta ikää ja kyllä suhteessakin joskus on mennyt 2 viikkoa ilman yhdyntää. Sitten mun ulkomaillaolon vuoksi on ollut meillä myös 5 viikon tauko pisimmillään. Mulla ainakin, toivottavasti myös miehellä, HEH (vähän av-huumoria loppuun).
Neitsyys meni 17-vuotiaana, 19-vuotiaana erosin silloisesta poikaystävästä ja reilu vuosi meni ennen kuin tutustuin nykyiseen. Siinä välissä ei ollut ketään joten 15 kk ilman. Nyt 25 vuotta ikää ja kyllä suhteessakin joskus on mennyt 2 viikkoa ilman yhdyntää. Sitten mun ulkomaillaolon vuoksi on ollut meillä myös 5 viikon tauko pisimmillään. Mulla ainakin, toivottavasti myös miehellä, HEH (vähän av-huumoria loppuun).
Ehkä 2 viikkoa? Neitsyys meni aivan liian aikaisin. Ekat orgasmit vasta 17 vuotiaana, eli 18 vuotta tyydyttävää seksielämää takana. Ja 23 vuotta seksiä. Synnytysten jälkeen on olleet nuo pisimmät tauot.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:07"]
3 vuotta.
Olen 24v. Kun raskaustesti plussasi, jätkä lähti käveleen. Raskaana tai pienen lapsen yh äitinä ei käynyt mielessäkään etsiä mitään yhden illan juttuja, enkä henkisesti ollut valmis vakavempaan niin suuren pettymyksen jälkeen.
[/quote]
Samantapainen tilanne ja 1,5 vuotta. Ikää nyt 28 ja neitsyyden menetin 15-vuotiaana
Neitsyys meni 21 vuotiaana ja nyt olen ollut ilman 10 vuotta. Ikää hieman alle 50vuotta.
Reilu 6 vuotta. Neitsyyden menetin 21-vuotiaana eli 11 vuotta sitten. Miehen kanssa seurustelin sen 5 vuotta kunnes tuli ero. Sen jälkeen en ole seksiä harrastanut enkä seurustellut. En harrasta irtosuhteita.
N32
7 vuotta tuli kesäkuussa täyteen. Sitä ennen oli 2,5 vuotta ilman. Neitsyys meni 14-vuotiaana.
n37