Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisin seksitön kausi sen jälkeen kun olette aloittaneet seksielämänne?

Vierailija
17.08.2014 |

Minulla hieman yli kaksi viikkoa. Neitsyyden menettämisestä kuitenkin jo kahdeksan vuotta ja olen tässä välissä ollut pitkiäkin aikoja sinkkuna.

Ikänne myös? Minulla 24v

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta tuli kesäkuussa täyteen. Sitä ennen oli 2,5 vuotta ilman. Neitsyys meni 14-vuotiaana.

n37

Vierailija
22/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee 1,5 v täyteen. Olen eronnut, ei kiinnosta yhden illan jutut. Olen 31 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta pisin aika. Ennen sain pillua ainakin pari kertaa kuussa. Nyt on tahti harventunut ehkä kerran vuodessa. En jaksa edes yrittää enää. En oo edes läski, enkä ruma. Ei vaan onnaa enää, koska naiset odottavat, että miten pitää aina tehdä aloite. Olenkin ajatellut ruveta kyselemään pesää joka toiselta vastaantulijalta. Luulis joskus onnistuvan.

Vierailija
24/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta pisin aika. Ennen sain pillua ainakin pari kertaa kuussa. Nyt on tahti harventunut ehkä kerran vuodessa. En jaksa edes yrittää enää. En oo edes läski, enkä ruma. Ei vaan onnaa enää, koska naiset odottavat, että miten pitää aina tehdä aloite. Olenkin ajatellut ruveta kyselemään pesää joka toiselta vastaantulijalta. Luulis joskus onnistuvan.

Vierailija
25/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kaksi vuotta. Mies sairasti, kuoli ja olin vuoden suruajalla.

Vierailija
26/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 17-vuotiaana, 19-vuotiaana erosin silloisesta poikaystävästä ja reilu vuosi meni ennen kuin tutustuin nykyiseen. Siinä välissä ei ollut ketään joten 15 kk ilman. Nyt 25 vuotta ikää ja kyllä suhteessakin joskus on mennyt 2 viikkoa ilman yhdyntää. Sitten mun ulkomaillaolon vuoksi on ollut meillä myös 5 viikon tauko pisimmillään. Mulla ainakin, toivottavasti myös miehellä, HEH (vähän av-huumoria loppuun).

Vierailija
27/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 17-vuotiaana, 19-vuotiaana erosin silloisesta poikaystävästä ja reilu vuosi meni ennen kuin tutustuin nykyiseen. Siinä välissä ei ollut ketään joten 15 kk ilman. Nyt 25 vuotta ikää ja kyllä suhteessakin joskus on mennyt 2 viikkoa ilman yhdyntää. Sitten mun ulkomaillaolon vuoksi on ollut meillä myös 5 viikon tauko pisimmillään. Mulla ainakin, toivottavasti myös miehellä, HEH (vähän av-huumoria loppuun).

Vierailija
28/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 viikkoa? Neitsyys meni aivan liian aikaisin. Ekat orgasmit vasta 17 vuotiaana, eli 18 vuotta tyydyttävää seksielämää takana. Ja 23 vuotta seksiä. Synnytysten jälkeen on olleet nuo pisimmät tauot.

Vierailija
29/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:07"]

3 vuotta.

Olen 24v. Kun raskaustesti plussasi, jätkä lähti käveleen. Raskaana tai pienen lapsen yh äitinä ei käynyt mielessäkään etsiä mitään yhden illan juttuja, enkä henkisesti ollut valmis vakavempaan niin suuren pettymyksen jälkeen.

[/quote]

Samantapainen tilanne ja 1,5 vuotta. Ikää nyt 28 ja neitsyyden menetin 15-vuotiaana

Vierailija
30/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 21 vuotiaana ja nyt olen ollut ilman 10 vuotta. Ikää hieman alle 50vuotta.

Vierailija
31/31 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 6 vuotta. Neitsyyden menetin 21-vuotiaana eli 11 vuotta sitten. Miehen kanssa seurustelin sen 5 vuotta kunnes tuli ero. Sen jälkeen en ole seksiä harrastanut enkä seurustellut. En harrasta irtosuhteita.

N32