En kestä selvinpäin
Ahdistaa niin paljon ja paha olla että pakko alkaa juomaan että kestän, vaikka olin päättänyt että huomisen työpäivän takia olen juomatta. En tiedä sit olisko parempi syödä lääkkeitä tähän mutta niitä ei ole enkä aio mennä lääkäriin itkemään elämäni paskamaisuutta. Muita?
Kommentit (14)
Minullakin oli tuota ennen. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]AA?
[/quote]
Ongelmani ei ole alko vaan paha olo jota pitää turruttaa jotenkin. Alko on helpoiten saatavilla, mutta ei siihen mitään himoa muuten ole.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]AA?
[/quote]
Ongelmani ei ole alko vaan paha olo jota pitää turruttaa jotenkin. Alko on helpoiten saatavilla, mutta ei siihen mitään himoa muuten ole.
[/quote]
Parantaako se alko sun oloa jotenkin? Itsellä ainakin pahentaa niin paljon etten koskaan ota jos on paha olla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]AA?
[/quote]
[/quote]
Ei juoppojenkaan ongelma ole alkoli, vaan on olemassa syitä miksi pitää tarttua pulloon.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]AA?
[/quote]
[/quote]
Ei juoppojenkaan ongelma ole alkoli, vaan on olemassa syitä miksi pitää tarttua pulloon.
[/quote]
Mieluiten ottaisin vaikka bentsoja koska alkosta tulee krapula. Niitä nyt ei vaan päivystyksessä edes määrätä. Olen yrittänyt päästä eroon ahdistavista asioista ja parantaa oloani esim terapian avulla mutta ei ole auttanut. En uskalla itsemurhaakaan tehdä niin mitäs luulet että jää jäljelle?
Alkoholi auttaa niin hetkellisesti (keskimäärin 30min-3h) ettei se ole kestävä ratkaisu. Sen lisäksi sotkee aivojen välittäjäaineet ja aiheuttaa ahdistusta ja masennusta pitkään jälkeenpäin. Menisin lääkäriin, ahdistukseen on olemassa lääkkeitä. alkoholi on todella huono ahdistuksen hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:50"]Alkoholi auttaa niin hetkellisesti (keskimäärin 30min-3h) ettei se ole kestävä ratkaisu. Sen lisäksi sotkee aivojen välittäjäaineet ja aiheuttaa ahdistusta ja masennusta pitkään jälkeenpäin. Menisin lääkäriin, ahdistukseen on olemassa lääkkeitä. alkoholi on todella huono ahdistuksen hoitoon.
[/quote]
Lääkketkin vaikuttaa muutaman tunnin kerrallaan ja onko bentsokoukusta sitten helpompi irtautua kuin alkoholista..
Ahdistukseen on olemassa muitakin lääkkeitä kuin bentsot. Alkoholistille ei edes bentsoja määrätä..
vastaus ei löydy lasin pohjalta....
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:56"]Ahdistukseen on olemassa muitakin lääkkeitä kuin bentsot. Alkoholistille ei edes bentsoja määrätä..
[/quote]
Kuten esimerkiksi? Mielialalääkkeet jo käytössä.
Oletko kokeillut terapiaa? Sorry, olen itse alkoholisti ja kuullostat vain ja ainoastaan seliseli juopolta. Hyvää pyhää vaan sullekin. Tsup tsup, ei jaksa enää sulle mitään yrittää edes neuvoa kun sun ikenet huutaa viinaa. mikään ei ole pahempaa kun selittävä, uhriutuva juoppo, ota vastuu itsestäsi!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:06"]Oletko kokeillut terapiaa? Sorry, olen itse alkoholisti ja kuullostat vain ja ainoastaan seliseli juopolta. Hyvää pyhää vaan sullekin. Tsup tsup, ei jaksa enää sulle mitään yrittää edes neuvoa kun sun ikenet huutaa viinaa. mikään ei ole pahempaa kun selittävä, uhriutuva juoppo, ota vastuu itsestäsi!
[/quote]
Terapiassa traumaperäisen stressihäiriön takia mutta kutsu mua toki juopoksikin. Se ja sama mulle.
AA?