Meillä on kasvissyöjätyttö kylässä, voinko
laittaa ruokaan lihaliemikuution kun kasvisliemikuutiot onkin loppu?
Kommentit (32)
ET voi. Ei ruokaan ylipäätään ole pakko tunkea mitään kuutioita. Jätä kokonaan pois ja lisää muita mausteita.
Minä en laita liha- tai kasviskuutioita ruokiin, jotenkin ne saa kaikki ruuat maistumaan samalta. Ja me lisäaineet arveluttaa myös...
Yrttejä tai "oikeita" mausteita peliin niin saat ruuan omat maut esiin.
Onks lihaliemikuutioissa oikeesti lihaa?!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:50"]
[/quote]
Ei niissä mitään lihaa ole, lisäaineita ja aromeita.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:50"]Onks lihaliemikuutioissa oikeesti lihaa?!
[/quote]
tuskin, mutta pilaa tehokkaasti kasvisruuan maun. Mieluummin ilman mitään kuutioita.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Ja pirusti E-koodeja:(
Kyllä mä oon aikuiskasvissyöjille antanu soijarouheen nimissä jauhelihaa. Hyvin on uponnu eikä oo ollu seuraavilla kerroilla mitään epäilystä.
Älä laita, sehän saattaa maistaa sen siitä ja ei syö koko ruokaa sitten.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:42"]
ET voi. Ei ruokaan ylipäätään ole pakko tunkea mitään kuutioita. Jätä kokonaan pois ja lisää muita mausteita.
[/quote]
Nää kuutiot tuntuu olevan vähän jokaisen käytössä. En kyllä ymmärrä miksi. Onko ihmiset tosiaan niin avuttomia ruoanvalmistuksessa, että syödään mitä tahansa sontaa kunhan on superhelppoa?
Liemikuutioiden maku on jotenkin niin hallitsevan paha. En käytä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:40"]laittaa ruokaan lihaliemikuution kun kasvisliemikuutiot onkin loppu?
[/quote]
Sen lihan maistaa heti, joten ei voi laittaa
Jos ei ruoka kelpaa sellaisena kuin se kylässä on, olkoon sitten ilman ruokaa kokonaan. Ei kasvissyöjän takia tarvitse päivälle jo aikaisemmin suunniteltua ruokaa muuttaa. Ei kasvissyöjä sitä päätä, vaan kyläpaikka.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minulla on ainakin kuutioita, joissa ei ole E-koodeja lainkaan. Löytyi cittarista.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:55"]
Kyllä mä oon aikuiskasvissyöjille antanu soijarouheen nimissä jauhelihaa. Hyvin on uponnu eikä oo ollu seuraavilla kerroilla mitään epäilystä.
[/quote]
älä puhu paskaa, soijan ja jauhelihan erottaa toisistaan kuten kiven ja paperin. Toimii molemppin suuntiin, ei soijakaan uppoa jauhelihana ellei ole suu aivan tuohesta tehty.
t. Vegaani
Liemikuutioita käyttää kai lähinnä osaamattomat kotikokkaajat.
Maustaminenhan nyt onkin sellaista rakettitiedettä, ettei siihen liemikuution turruttama tuulipuku-valkoroska-pullamössösukupolvien kieli enää taivu. Teollinen liemikuutio on niin mennyttä sesonkia, joskus 80-luvullako se myi itsensä läpi?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minulla on ainakin kuutioita, joissa ei ole E-koodeja lainkaan. Löytyi cittarista.
[/quote]Niin, poikkeuksena lienee kaikki luomukuutiot. Ne on kyllä jopa ihan ok maultaan. Ei melkein voi puhua ees samassa yhteydessä niistä.
voi. älä mainitse asiasta tytölle