Kumma transuolo
Olen normaalipituinen nainen, kauniit kasvot ja isot kauniit rinnat. Seksikkääksi ja kauniiksi kehuttu usein, ääntäni myös kehuttu, pukeudun kauniisti ja naisellisesti. Olen ihan missinmittainen kaikin puolin ollut ja nyt lasten jälkeen jonkin verran ylikiloja. Ihokarvani ovat hyvin hennot eikä ikinä ole parta kasvanut. Jalat ja kädet pitkät ja sirot. En muistuta käytökseltäni tai ulkonäöltäni miestä mitenkään. En vaan pääse ikinä kummasta ajatuksesta aina toisinaan, että näytän transvestiitilta ja mietin kuinka monesti naisilla on tuollaisia ajatuksia? Minua ei ole ikinä luultu mieheksi tai haukuttu rumaksi tai miesmäiseksi enkä tunne vetoa naisiin. Onko keneelläkään joskus samanlaisia ikäviä ajatuksia itsestä eli vähän samaan tapaan kun joku välillä ajattele itsestään, että on ruma niin minä ajattelen silloin, että näytän transvestiitilta. Mistä tuo johtuu? En tunne ketään transvestiittia.
Kommentit (5)
Olet tukahduttanut miehisen puolen psyykestäsi ja nyt se pyrkii väkivalloin esiin.
Minulla on sellainen olo useinkin. Toisaalta, "we are born naked, and the rest is drag" (RuPaul).
Pippelitytyt:
>omaavat miesten libidon joten haluavat aina seksiä
>rakastavat ottaa suihin ja palvovat kyrpääsi
>nielevät
>aina anaalia
>ovat uskollisia ja lojaaleita
>ovat ujoja ja alistuvaisia
>asettavat sinun nautinnon etualalle
>ei tarvitse käyttää kortsuja tai huolehtia raskaudesta
>ei pimppiä ja sen tuomia negatiivisia sivuvaikutuksia kuten: menkat, pimppiraget, epärationaaliset aivot jne
Pillunkantotelineet(biologinen nainen):
<"en oo just nyt sillä tuulella"
Jos saisi kuvan niistä rinnoista, voisimme kommentoida transsumaisuuttasi?
Mutta, olet siis hetero, parisuhteessa?
up