Voiko viimeisillään raskaana mennä piirustuskurssille?
Kurssi alkaisi 5 vkoa ennen laskettua aikaa. Puolitoista tuntia kerrallaan. Miten ihmiset mahtaa suhtautua, jos neljällä vialla kerralla ottaisin vauvan mukaan?
Kommentit (8)
Eiku kerro sä mielumin miksi ei voisi?
Vauvan synnyttyä jäisin pois. Mä piirrän ja maalaan paljon ja mulla on 5 vuotias pikkusisko. Hänen ollessaan vauva mulla keskeytyi homma aina, kun hän alkoi itkeä. Ei voinut keskittyä ja se läpitunkeva itku raastoi hermoja. Eli EI vauvoja piirustuskursseille kiitos.
Et voi viedä vauvaa mukaan. Ähinäkin häiritsee.
Voit toki käydä siellä ennen vauvan syntymää, mutta vaikka itse jaksaisitkin heti synnytyksen jälkeen,niin vauvaa ei ole tarkoitus kuskailla julkisilla paikoilla ensimmäisinä viikkoina. Säilyy flunssakauden basilleilta.
Enkä veisi minkäänikäistä lasta piirustuskurssille, joka on tarkoitettu aikuisille. Muillekin on annettava työrauha, sillä he ovat kurssimaksunsa maksaneet.
Ihmiset haluaa keskittyä kurssilla piirtämiseen, ei vauvashow kiinnosta.
no joo et kyllä voi sitä sinne mukaan ottaa.
Ehdit menemään piirustuskurssille myöhemmin. Toiset vauvat voivat syntyä pari viikkoa ennen laskettua aikaa tai sitten raskauden loppu voi olla vaikea eli mitä järkeä maksaa koko kurssista, jos pääsetkin vain kahdelle tunnille osallistumaan. Pienen vastasyntyneen vauvan kanssa et voi mennä tunneille, häiritset muita, etkä pysty itse keskittymään, jos vauva itkee tms.
Voiko?