Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko viimeisillään raskaana mennä piirustuskurssille?

Vierailija
17.08.2014 |

Kurssi alkaisi 5 vkoa ennen laskettua aikaa. Puolitoista tuntia kerrallaan. Miten ihmiset mahtaa suhtautua, jos neljällä vialla kerralla ottaisin vauvan mukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko?

Vierailija
2/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kerro sä mielumin miksi ei voisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan synnyttyä jäisin pois. Mä piirrän ja maalaan paljon ja mulla on 5 vuotias pikkusisko. Hänen ollessaan vauva mulla keskeytyi homma aina, kun hän alkoi itkeä. Ei voinut keskittyä ja se läpitunkeva itku raastoi hermoja. Eli EI vauvoja piirustuskursseille kiitos.

Vierailija
4/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi viedä vauvaa mukaan. Ähinäkin häiritsee.

Vierailija
5/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki käydä siellä ennen vauvan syntymää, mutta vaikka itse jaksaisitkin heti synnytyksen jälkeen,niin vauvaa ei ole tarkoitus kuskailla julkisilla paikoilla ensimmäisinä viikkoina. Säilyy flunssakauden basilleilta.

Enkä veisi minkäänikäistä lasta piirustuskurssille, joka on tarkoitettu aikuisille. Muillekin on annettava työrauha, sillä he ovat kurssimaksunsa maksaneet.

Vierailija
6/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa keskittyä kurssilla piirtämiseen, ei vauvashow kiinnosta.

Vierailija
7/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo et kyllä voi sitä sinne mukaan ottaa.

Vierailija
8/8 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit menemään piirustuskurssille myöhemmin. Toiset vauvat voivat syntyä pari viikkoa ennen laskettua aikaa tai sitten raskauden loppu voi olla vaikea eli mitä järkeä maksaa koko kurssista, jos pääsetkin vain kahdelle tunnille osallistumaan. Pienen vastasyntyneen vauvan kanssa et voi mennä tunneille, häiritset muita, etkä pysty itse keskittymään, jos vauva itkee tms.