Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistaminen

Vierailija
02.08.2021 |

Heittäkää kaikkia ajatuksia ja ideoita miten alistaa toista seksissä? Te, jotka kaipaatte alistamista, mitä tarkoitatte sillä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiska ja jäädä ilman orkkua seksissä

Vierailija
2/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!Te, jotka kaipaatte alistamista, mitä tarkoitatte sillä?"

Tarkoitan itse sitä, että partneri päättää kaikesta ja tekee, mitä ja miten mielii ja käskyttää minua. Hän on pomo, minä tottelen. Hyvin vahvat roolit: partneri äärimmäisen itsevarma ja minä häntä palvova. Kaikki mitä teemme, tähtää partnerin nautintoon, ja vain sitä kautta myös minun nautintooni. Roolileikkejä noihin rooleihin sopivina on meillä paljon, esim. opettaja ja opiskelija, vanhempi+kokenut ja neitsyt, yms. Myös väkisinmakaamisleikkejä harrastetaan. Minä saan nautintoa siitä, että menetän kontrollin täysin ja toinen ottaa sen täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole nyt mitään dissaamista asianharrastajia kohtaan, mutta henkilökohtaisesti koko kuvio on minulle täysin ufo. Ymmärrän kyllä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja pyrkimyksiä mielestäni melko laajasti, mutta nuo alistumisen ja dominoinnin roolit eivät jotenkin niinkuin millään pysty sytyttämään mitään kipinää meikäläisen seksuaalisissa hermopäätteissä.

Oikeastaan itsestäkin melkeinpä vähän outoa, etten saa tuosta enempää kiinni kuin kissa kirkkoslaavista. Tulin tavallaan nyt edes ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta, joten siitä tämä vähän aiheen ohi menevä kontribuutio. Kiitos, anteeks ja jatkakaa!

Vierailija
4/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi toki rajoittaa pelkkään seksiinkin, eli ei ole pakko päättää kaikesta. Alistuva osapuoli saa nautintoa kun ei tarvitse kuin totella ja alistava vastaavasti toisen kontrolloinnista. Ku ei tarvitse kontrolloida itse, voi heittäytyä täysin nautinnoille ja luottaa siihen että toinen tietää mikä tuottaa sitä. Tavallaan voi myös päästä sellaisiin tiloihin, joissa ei enää ole muuta kuin se tekeminen itsessään läsnä, kaikki muu ajattelu väistyy silloin ja voi kokea ihan tosi surrealistisia kokemuksia. Kontrollia pitävän täytyy tietenkin pitää sitä kontrollia toisenkin puolesta, jotta tämä voi käydä siellä tiloissaan turvallisesti. Enemmänkin se on vastuunottoa toisen hyvinvoinnista suhteellisen rajujenkin kokemusten aikana. Se taas on kontrollia pitävälle erityisen nautinnollista. Mutta niin alistuminen, kuin alistuvan kontrollointikin on sellainen juttu, jota pitää ihan tosi aidosti haluta. Rajat siitä mitä voi tehdä ja miten pitkälle missäkin voi mennä, pitää olla sovittu ja kun kyse on luottamuksesta, toinen luottaa turvallisuutensa täysin toisen käsiin, tällaisen parin pitää luottaa toisiinsa todella hyvin. Sen lisäksi pitää olla turvasanat ja turvaeleet käytössä, niin että loppupeleissä alistujaon se joka päättää milloin mikäkin tekeminen loppuu ja sen turvin pitää loppua ihan mikä vain ja tarjottava alistuneelle kaikki tuki tilanteesta palautumiseen, jotta homma pysyy turvallisena ja kokemus molemmille hyän puolella. Ennen kuin alatte leikkimään alistusleikkejä, lukekaa aiheesta oikeasti. Jokainen pari itse määrittelee, mikä on se oma tapa alistumiseen ja dominointiin, BDSM on tosi iso kokonaisuus, johon voi sisältyä erilaisia juttuja ja niiden sisällä on lukemattomia eri tasoja siitä miten syvälle mitäkin asiaa halutaan kokeilla. Paradoksaalista on se, että alistuneella on aina oltava lopullinen valta sessioissa. Se kun sa subinsa nauttimaan jostain kokemuksesta jonka on itse päättänyt tarjota ja se nautinto on hyvinkin vahvaa ja syvää, se on mannaa dominoivalle osapuolelle, riippumatta siitä miten rajusta jutusta on kyse. Kesymmistä jutuista yhdesä kokeillen on helpointa aloittaa, vaikkapa jollain kravatilla sitoo parinsa kädet ja rakastelee tätä, pitää kontrollia niin sanotusti vain sillä. Seurauksena voi olla hyvinkin voimakas kokemus subin roolia kokeilevalle.

Vierailija
5/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äärimmäisen dominoiva nainen, parisuhteessa äärimmäisen alistuvan miehen kanssa. Meillä on hyvin vahvat roolit seksissä (jotka eivät kylläkään ulotu muuhun elämäämme). Hän on seksissä täysin passiivinen, eikä hänellä ole lupaa koskea minuun tai esimerkiksi vastata suudelmiini. Hän on objekti, ja minä aktiivinen toimija. Minä teen ja hän vastaanottaa. Jos hän tekee jotakin, siitä seuraa rangaistus (ja hän tietää sen, ja tekeekin joskus tahallaan). Rangaistus on sitominen, eli estän häntä tekemästä. Suukapulalla estän puhumisen, mutta käytän sitä harvoin, koska haluan suudella häntä. Nämä leikkisessiot kestävät aina kauan. En satuta koskaan, vaan teen hänelle asioita, joita "normaalisti" tehdään molemmin puolin. Otan esim. suihin. Suutelen. Koskettelen, hyväilen.

Tämä menee meillä niinkin pitkälle, että hän ei saa tehdä varsinaisia aloitteita seksiin. Ei esimerkiksi tulla luokseni ja suudella tai koskettaa. Jos hän haluaa (ja haluaakin usein) seksiä, niin meillä on symboli, jonka hän laittaa sellaiseen paikkaan, josta tiedän sitä katseella hakea. Siitä alkaa alistuminen ja passiivisuus, ja se, että minä päätän ja vien. Minä myös päätän, milloin me harrastamme seksiä, mutta koska kemia toimii niin hyvin, niin haluan todella usein. Pidän huolen, että hänkin laukeaa jokaisessa sessiossa ainakin kerran. Seksi itsessään muistuttaa lähinnä varmaan tantraa, mutta niin, että minä vain teen ja hän vain on. Puheyhteys on auki seksin ulkopuolella, eli jos hän haluaisi muuttaa seksissämme jotakin, kuuntelisin hänen toiveitaan. Toistaiseksi on tullut vain kiitosta. Hänelle "se juttu" tuntuu olevan se, että hän saa vain olla, käytännössä täysin liikkumatta, ja vain vastaanottaa nautintoa. Minulle taas nautintoa tuottaa se, että hän on täysin minun hallinnassani.

Voin kertoa, että tällaiseen suhteeseen pääseminen oli pitkän etsimisen takana. Lopulta löysimme toisemme netissä. Minulle sopii vain noin täydellisesti alistuva mies, ja hän on sanonut, että etsi minun kaltaistani naista kauan. Itse löysin aiemmin vain naisista riittävän alistuvia partnereita, mutta olen enemmän miehiin päin, niin jokin siitä jäi aina puuttumaan.

Vierailija
6/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole nyt mitään dissaamista asianharrastajia kohtaan, mutta henkilökohtaisesti koko kuvio on minulle täysin ufo. Ymmärrän kyllä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja pyrkimyksiä mielestäni melko laajasti, mutta nuo alistumisen ja dominoinnin roolit eivät jotenkin niinkuin millään pysty sytyttämään mitään kipinää meikäläisen seksuaalisissa hermopäätteissä.

Oikeastaan itsestäkin melkeinpä vähän outoa, etten saa tuosta enempää kiinni kuin kissa kirkkoslaavista. Tulin tavallaan nyt edes ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta, joten siitä tämä vähän aiheen ohi menevä kontribuutio. Kiitos, anteeks ja jatkakaa!

Tämä on kyllä ymmärrettävää. Joskus aikanaan kun noista dominajutuista ruvettiin kohkaamaan... 90-luvun laman aikaanhan seksiteollisuus tunki keskustaan ja munkin naapurissa oli Veronican studio...mietin silloin että jos joku mamma tulisi heiluttamaan ruoskaa niin nauraisin itseni kippuraan.

Vasta paljon myöhemmin tajusin että minulla itselläni oli aika paljon sellaista kurinpalautusfantasiaa, jossa nainen joutuu häpeään, alistetuksi, tai polvelle ja housut kinttuun ja avokasta pyllylle ja muihinkin pehmeisiin paikkoihin...häpesin tätä intohimoani vähän, mutta sitten tutustuin täysin hyvällä itsetunnolla varustettuun, rohkeaan ja itsenäiseen tyttöön joka vaan parhaiten syttyi ollessaan subina, tai saadessaan piiskaa tai tullessaan haukutuksi ja häväistyksi. Näitä on monta.

On vielä todettava että nämä roolileikit jäävät niille varattuihin hetkiin. Melkein sanoisin että ihmisestä ei näy päällepäin kumpaa se on.

Vierailija
7/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haluaisin miehen alistavan minua. Esimerkiksi. Mies seisoo ja käskee minun polvistua eteensä ja ottamaan suihin, liikuttelee käsillä päätäni. Mies painaa minua kaulasta seinää vasten hieman ns kuristaen tai työntää minut seinää vasten kasvoni seinää vasten ja ottaa kovaa. Mies käskee minut kontilleen ja lyö avokämmenellä niin kovaa pakaroille että jää käden jäljet ja lähes itken, komentaa että olen käyttäytynyt huonosti enkä saa tehdä niin vaan minun pitää aina totella ja kunnioittaa miestä ja siksi rankaisee minua, ottaa kovaa doggy stylessa tai kakkoseen ja vetää tukasta.

Vierailija
8/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse äärimmäisen dominoiva nainen, parisuhteessa äärimmäisen alistuvan miehen kanssa. Meillä on hyvin vahvat roolit seksissä (jotka eivät kylläkään ulotu muuhun elämäämme). Hän on seksissä täysin passiivinen, eikä hänellä ole lupaa koskea minuun tai esimerkiksi vastata suudelmiini. Hän on objekti, ja minä aktiivinen toimija. Minä teen ja hän vastaanottaa. Jos hän tekee jotakin, siitä seuraa rangaistus (ja hän tietää sen, ja tekeekin joskus tahallaan). Rangaistus on sitominen, eli estän häntä tekemästä. Suukapulalla estän puhumisen, mutta käytän sitä harvoin, koska haluan suudella häntä. Nämä leikkisessiot kestävät aina kauan. En satuta koskaan, vaan teen hänelle asioita, joita "normaalisti" tehdään molemmin puolin. Otan esim. suihin. Suutelen. Koskettelen, hyväilen.

Tämä menee meillä niinkin pitkälle, että hän ei saa tehdä varsinaisia aloitteita seksiin. Ei esimerkiksi tulla luokseni ja suudella tai koskettaa. Jos hän haluaa (ja haluaakin usein) seksiä, niin meillä on symboli, jonka hän laittaa sellaiseen paikkaan, josta tiedän sitä katseella hakea. Siitä alkaa alistuminen ja passiivisuus, ja se, että minä päätän ja vien. Minä myös päätän, milloin me harrastamme seksiä, mutta koska kemia toimii niin hyvin, niin haluan todella usein. Pidän huolen, että hänkin laukeaa jokaisessa sessiossa ainakin kerran. Seksi itsessään muistuttaa lähinnä varmaan tantraa, mutta niin, että minä vain teen ja hän vain on. Puheyhteys on auki seksin ulkopuolella, eli jos hän haluaisi muuttaa seksissämme jotakin, kuuntelisin hänen toiveitaan. Toistaiseksi on tullut vain kiitosta. Hänelle "se juttu" tuntuu olevan se, että hän saa vain olla, käytännössä täysin liikkumatta, ja vain vastaanottaa nautintoa. Minulle taas nautintoa tuottaa se, että hän on täysin minun hallinnassani.

Voin kertoa, että tällaiseen suhteeseen pääseminen oli pitkän etsimisen takana. Lopulta löysimme toisemme netissä. Minulle sopii vain noin täydellisesti alistuva mies, ja hän on sanonut, että etsi minun kaltaistani naista kauan. Itse löysin aiemmin vain naisista riittävän alistuvia partnereita, mutta olen enemmän miehiin päin, niin jokin siitä jäi aina puuttumaan.

Vau mikä nainen

Vierailija
9/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kysyt?

Vierailija
10/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen alistuva ja tapoja on monia. Itse seksi tapahtuu useimmiten niin että minut on sidottu, joko sänkyyn, tuoliin tai pöytään niin etten voi mitenkään estellä vibrausta, dildotusta, sormettamista tai nuolemista. Mies päättää milloin ja mitä välineitä käytetään ja kuinka kauan.

Muu yleensä päivisin tapahtuva alistaminen on sitä että "joudun pukeutumaan seksiasuun ja esim. siivoamaan kotona stay-upeissa avorintsikoissa, ilman alushousuja. Välillä on leveä kaulapanta lukittuna kaulaan jolloin en pysty katsomaan alaspäin muuten kuin pyllistämällä, kun luuttuan lattiaa.

Ulos mentäessä saatan joutua laittamaan kauko-ohjattavan vibran sisääni ja mieheni tietty käynnistää sen juuri kun ei pitäisi...esim. bussissa tai kävelyllä kun vastaan tulee muita ihmisiä.

Pahinta mielestäni on (en pidä tästä), jos pallo tai rengas lukitaan pitkäksi aikaa suuhuni. Kuola alkaa valua ja se ei tunnu kivalta kun se valuu pitkin rinnuksia. Muuten pidän kyllä leikeistämme ja ainahan ne päättyvät seksiin ja orgasmeihin, välillä jopa niin moneen että tulee itku.

Vierailija
11/21 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Ap?

Vierailija
12/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo määrää seksissä kaikesta. Olen lukittuna siveysvyöhön. Välillä vaimo nai minua sträpillä. Joskus joudun nuolemaan omat mällit pillusta jos olen saanut vaimolta luvan laueta. Jne. Kyllä on sairaan kiihottavaa.

Vierailija
13/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta huomaa hyvin että ihmiset tarkoittavat alistumisella hyvin eri asioita. Kun käyttää tätä termiä, ei siis voi olettaa että keskustelukumppani mieltää sen samalla tavalla.

Lisää vaan esimerkkejä ja omia näkemyksiä kehiin!

Vierailija
14/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oli mielenkiintoisia tarinoita. En ole koskaan käsittänyt mitä tämä alistuja-alistaja juttu käytännössä menee. Nyt alkaa aueta.

Vierailija
15/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä halusi ehdottomasti että sitä nuollaan tai sormetetaan kun se on sidottu täysin alastomana jalat levälleen "niin että kaikki näkyy".

Se sai todella voimakkaan orgasmin siitä fantasiasta että sitä alistetaan tuottamalla sille väkisin orgasmi sellaisessa "julkisessa" tilanteessa ettei se voi estää kaikkia näkemästä sen nytkähdyksiä ja turvonneen valuvan pillun supisteluja.

Sen piti siis olla aivan avuton kun joku tuottaa sille klitorista nuolemalla tai vibraamalla orkut joiden saamista se ei voinut estää vaikka se kuvitteli mielessään jonkun mahdollisimman nöyryyttävän tilanteen jossa luokka/opiskelukaverit tms. ovat yleisönä katsomassa sen kiemurtelua

Vierailija
16/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään seksissä vaimon ehdoilla. Vaimo päättää milloin seksiä harrastetaan ja mitä tehdään. Käytännössä siis vaimo saa aina kun haluaa ja minä saan silloin kun vaimo niin päättää. Usein vaimo haluaa vain suuseksiä jolloin sillä kerralla minä vain nuolen. En saa laueta läheskään jokaisella kerralla joten olen aina valmis kun vaimo niin haluaa. Kummatkin tykätään tästä leikistä.

Vierailija
17/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau mikä nainen

No mutta, kiitos kiitos, kommentista ja ylänuolista kommentille myös. Harvassa tuntuvat olevan ne, jotka oikeasti ovat tuota mieltä ehkä ihan alun jälkeen. Alkuhuumassa mukavaa, mutta pidemmän päälle ei käy. Aiemmat suhteeni miesten kanssa ovat kaatuneet siihen, että mieskin haluaa välillä panna. Se, että pitää olla ihan paikallaan esimerkiksi polvillaan doggy stylessä ja vain minä liikun, on liikaa (tai liian vähän) monelle. Tai kannatella itseään lähetyssaarnaajassa ihan paikallaan ja antaa minun hoitaa kaiken liikkumisen siinä alla. Jos mies liikkuu yhtään tai on millään tavalla mitään muuta kuin täysin passiivinen, menee koko homma minun silmissäni plörinäksi. Jos partnerini on millään tavalla aktiivinen tai aloitteellinen seksissä, se tappaa minun haluni kokonaan. Jos esimerkiksi ratsastan ja mies nostaa kätensä rinnoilleni, koko homma kaatuu siihen. Minä nostan ne miehen kädet rinnoilleni, jos haluan. Muuten niin ei saa tehdä, kuten ei mitään muutakaan. Minun on helppo ymmärtää, ettei se suurimmalle osalle ole tavoiteltava tai haluttu tilanne.

Yhdeltä eksältä saatu kommentti: "En ole mikään ****n seksinukke." Moni ei halua olla, mutta onneksi löysin yhden, joka haluaa, ja tuntuu rakastavan sitä.

Vierailija
18/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mennään seksissä vaimon ehdoilla. Vaimo päättää milloin seksiä harrastetaan ja mitä tehdään. Käytännössä siis vaimo saa aina kun haluaa ja minä saan silloin kun vaimo niin päättää. Usein vaimo haluaa vain suuseksiä jolloin sillä kerralla minä vain nuolen. En saa laueta läheskään jokaisella kerralla joten olen aina valmis kun vaimo niin haluaa. Kummatkin tykätään tästä leikistä.

Meillä aika sama meno, minä vielä paljon siveysvyössä ja piiskaakin tulee.

Usein vaimo nuolettaa heti kun tulee töistä.

Vierailija
19/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä alistamista lainkaan, sillä avaimo haluaa että häntä vibrataan, sekä dildotetaan kunnolla ennenkuin naidaan ja minä tietty haluan tehdä noita kaikkia hänelle. Välillä hän haluaa että jalat ja kädet kiinnitetään, mutta siitähän hän vain kiihottuu entistä enemmän. Tässä ehkä minä olen se enemmän alistettu vai mitä mieltä olette?

Viimeisin hankintamme on Sybian (jumalattoman kallis) vibraus satula, jossa saa kyllä sellaista kyytiä että oksat pois. 10min ratsastamisen jälkeen vaimo on hiestä ja nesteistä märkänä (useimmiten squirttaa) jolloin todellakin pääsen vain "jälkiliukkaille".

Vierailija
20/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau mikä nainen

No mutta, kiitos kiitos, kommentista ja ylänuolista kommentille myös. Harvassa tuntuvat olevan ne, jotka oikeasti ovat tuota mieltä ehkä ihan alun jälkeen. Alkuhuumassa mukavaa, mutta pidemmän päälle ei käy. Aiemmat suhteeni miesten kanssa ovat kaatuneet siihen, että mieskin haluaa välillä panna. Se, että pitää olla ihan paikallaan esimerkiksi polvillaan doggy stylessä ja vain minä liikun, on liikaa (tai liian vähän) monelle. Tai kannatella itseään lähetyssaarnaajassa ihan paikallaan ja antaa minun hoitaa kaiken liikkumisen siinä alla. Jos mies liikkuu yhtään tai on millään tavalla mitään muuta kuin täysin passiivinen, menee koko homma minun silmissäni plörinäksi. Jos partnerini on millään tavalla aktiivinen tai aloitteellinen seksissä, se tappaa minun haluni kokonaan. Jos esimerkiksi ratsastan ja mies nostaa kätensä rinnoilleni, koko homma kaatuu siihen. Minä nostan ne miehen kädet rinnoilleni, jos haluan. Muuten niin ei saa tehdä, kuten ei mitään muutakaan. Minun on helppo ymmärtää, ettei se suurimmalle osalle ole tavoiteltava tai haluttu tilanne.

Yhdeltä eksältä saatu kommentti: "En ole mikään ****n seksinukke." Moni ei halua olla, mutta onneksi löysin yhden, joka haluaa, ja tuntuu rakastavan sitä.

No jo on homman kaatuminen herkässä, mutta jokainen tyylillään.