Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alistaminen

Vierailija
02.08.2021 |

Heittäkää kaikkia ajatuksia ja ideoita miten alistaa toista seksissä? Te, jotka kaipaatte alistamista, mitä tarkoitatte sillä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse äärimmäisen dominoiva nainen, parisuhteessa äärimmäisen alistuvan miehen kanssa. Meillä on hyvin vahvat roolit seksissä (jotka eivät kylläkään ulotu muuhun elämäämme). Hän on seksissä täysin passiivinen, eikä hänellä ole lupaa koskea minuun tai esimerkiksi vastata suudelmiini. Hän on objekti, ja minä aktiivinen toimija. Minä teen ja hän vastaanottaa. Jos hän tekee jotakin, siitä seuraa rangaistus (ja hän tietää sen, ja tekeekin joskus tahallaan). Rangaistus on sitominen, eli estän häntä tekemästä. Suukapulalla estän puhumisen, mutta käytän sitä harvoin, koska haluan suudella häntä. Nämä leikkisessiot kestävät aina kauan. En satuta koskaan, vaan teen hänelle asioita, joita "normaalisti" tehdään molemmin puolin. Otan esim. suihin. Suutelen. Koskettelen, hyväilen.

Tämä menee meillä niinkin pitkälle, että hän ei saa tehdä varsinaisia aloitteita seksiin. Ei esimerkiksi tulla luokseni ja suudella tai koskettaa. Jos hän haluaa (ja haluaakin usein) seksiä, niin meillä on symboli, jonka hän laittaa sellaiseen paikkaan, josta tiedän sitä katseella hakea. Siitä alkaa alistuminen ja passiivisuus, ja se, että minä päätän ja vien. Minä myös päätän, milloin me harrastamme seksiä, mutta koska kemia toimii niin hyvin, niin haluan todella usein. Pidän huolen, että hänkin laukeaa jokaisessa sessiossa ainakin kerran. Seksi itsessään muistuttaa lähinnä varmaan tantraa, mutta niin, että minä vain teen ja hän vain on. Puheyhteys on auki seksin ulkopuolella, eli jos hän haluaisi muuttaa seksissämme jotakin, kuuntelisin hänen toiveitaan. Toistaiseksi on tullut vain kiitosta. Hänelle "se juttu" tuntuu olevan se, että hän saa vain olla, käytännössä täysin liikkumatta, ja vain vastaanottaa nautintoa. Minulle taas nautintoa tuottaa se, että hän on täysin minun hallinnassani.

Voin kertoa, että tällaiseen suhteeseen pääseminen oli pitkän etsimisen takana. Lopulta löysimme toisemme netissä. Minulle sopii vain noin täydellisesti alistuva mies, ja hän on sanonut, että etsi minun kaltaistani naista kauan. Itse löysin aiemmin vain naisista riittävän alistuvia partnereita, mutta olen enemmän miehiin päin, niin jokin siitä jäi aina puuttumaan.

Vau mikä nainen

No mutta, kiitos kiitos, kommentista ja ylänuolista kommentille myös. Harvassa tuntuvat olevan ne, jotka oikeasti ovat tuota mieltä ehkä ihan alun jälkeen. Alkuhuumassa mukavaa, mutta pidemmän päälle ei käy. Aiemmat suhteeni miesten kanssa ovat kaatuneet siihen, että mieskin haluaa välillä panna. Se, että pitää olla ihan paikallaan esimerkiksi polvillaan doggy stylessä ja vain minä liikun, on liikaa (tai liian vähän) monelle. Tai kannatella itseään lähetyssaarnaajassa ihan paikallaan ja antaa minun hoitaa kaiken liikkumisen siinä alla. Jos mies liikkuu yhtään tai on millään tavalla mitään muuta kuin täysin passiivinen, menee koko homma minun silmissäni plörinäksi. Jos partnerini on millään tavalla aktiivinen tai aloitteellinen seksissä, se tappaa minun haluni kokonaan. Jos esimerkiksi ratsastan ja mies nostaa kätensä rinnoilleni, koko homma kaatuu siihen. Minä nostan ne miehen kädet rinnoilleni, jos haluan. Muuten niin ei saa tehdä, kuten ei mitään muutakaan. Minun on helppo ymmärtää, ettei se suurimmalle osalle ole tavoiteltava tai haluttu tilanne.

Yhdeltä eksältä saatu kommentti: "En ole mikään ****n seksinukke." Moni ei halua olla, mutta onneksi löysin yhden, joka haluaa, ja tuntuu rakastavan sitä.

No jo on homman kaatuminen herkässä, mutta jokainen tyylillään.

No olipahan taas kommentti 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla