Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä jotain todella ällöttävää "reikäkammoisille"

Vierailija
17.08.2014 |

Muistan että täällä oli joskus keskustelua siitä "tissikuvasta" jossa tississä näytti olevan jotain reikiä/munia. Kun näin tämän niin tuli mieleen, että tämä juttu saattaa aiheuttaa aika pahoja väristyksiä joillekin. Nimittäin kennokonna joka kasvattaa poikasensa selässään ja sieltä selästä poikaset sitten purkautuvat ulos. Muakin inhottaa tosi paljon vaikka sammakot on mun mielestä ihania enkä ainakaan kovi vahvaa reikäkammoa itsessäni tunnista.

http://tieku.fi/luonto/elaimet/video-konnanpoikaset-vaantaytyvat-vapaaksi-emon-selasta

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:16"]

http://www.snopes.com/photos/medical/breastrash.asp

[/quote]

Just toi, yritin löytää itsekin mutten onnistunut :D Onhan tuo aika epämiellyttävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:16"]

http://www.snopes.com/photos/medical/breastrash.asp

[/quote]

Just toi, yritin löytää itsekin mutten onnistunut :D Onhan tuo aika epämiellyttävä.

ap

[/quote]

siis tuohan on hoax

Vierailija
4/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just tykkään kaikista tuollaisita reikäjutuista :D Poikaystävällä on fobia niihin ja niin on lähes kaikilla mun kavereista kans, mutta musta ois ihanaa päästä hipelöimään niitä reikäkohtia :D

Vierailija
5/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa naamaa ja päänahkaa kutittaa kun nään noita kuvia :/ silti aina pitää mennä katsomaan, ihankun uhallaan. Vaikka ällöttääkin.

Vierailija
6/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kuvia valaan nahassa olevista "rahkan" nököisistä jutuista! Taitavat kutsua sitä valasrokoksi? Läheltä näyttää ihan hirveeltä!!! Ihankun pieniä luolastoja :/

Vierailija
7/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitto tuli kunnon oksennusrefleksi, ei todellakaan olisi kannattanut katsoa! niin tyhmä en sentään ollut, että olisin katsonut tuon videon, mutta tuo rintajuttu, hyihyihyihyihyihyihyiHYI!  

Vierailija
8/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä??! 

MITÄ TON NAISEN NÄNNEISSÄ TAPAHTUU???? 

Vierailija
9/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintajuttu on feikki.

Vierailija
10/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se mistä apinalta poistetaa kaulan turvonneista koloista toukkia .... hyiettä!

Vierailija
11/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuo sammakkojuttu oli suorastaan parantavaa materiaalia. Aloin miettiä kuinka paljon ällömmän näköistä on kun ihmislapsi syntyy alakautta - siihen verrattuna sammakko joka "synnyttää" selästään on kevyttä.

Sitä rintajuttua en varmaan halua nähdä, kuulostaa ahdistavalta. Mulle oli riittävästi jo sekin kuva jossa jonkun jalka oli painautunut jotain reikäkuvioista tuolia tms. vasten ja oli täynnä sellaisia palleroita...

Vierailija
12/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"]

Rintajuttu on feikki.

[/quote]

Niin on, jokainenhan tuon nyt näkee.

Vierailija
13/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen samanlainen kuva näkyi kyrvästä. Oli astetta rankempi.

Vierailija
14/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"]

Mitä helvettiä??! 

MITÄ TON NAISEN NÄNNEISSÄ TAPAHTUU???? 

[/quote]

Jos luet sen englannin kielisen jutun, niin heti tyyliin otsikota tajuaa, että se on kuvamanipulaatio. Feikkikuvaan on liitetty keksitty tissiloismatotarina, jolla on peloteltu kaltaisiasi hyväuskoisia ihmisiä.

Vierailija
15/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ällötäänyt, mutta minulla ei ole reikäkammoa. Ajattelin, että onpa luonto keksinyt hyvän tavan suojata sammakonpoikasia, pienillä oli turvallista.

Vierailija
16/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:27"]

Minulla ei ällötäänyt, mutta minulla ei ole reikäkammoa. Ajattelin, että onpa luonto keksinyt hyvän tavan suojata sammakonpoikasia, pienillä oli turvallista.

[/quote]

Mutta sen verran nuo reiät ryppäässä ( ei sammakko) vaikuttaa, että tulee sellainen putsaamis tarve. Eli tekisi mieli vanupuikolla puhdistaa ne.

Vierailija
17/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:19"]

siis tuohan on hoax

[/quote]Was?! Är det really kusetusta?

Vierailija
18/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vielä yhtään mitään, pistäkääpäs Youtuben hakuun "bot fly" ja katsokaa uskallatteko edes valita videota katsottavaksi.

Vierailija
19/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.wikipedia.org/wiki/Trypophobia

T: nimim. trypofoobikkomies, jota koko juttu ällöttää niin saatanan perkeleesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan