Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin vois laittautua nätiksi miehen iloksi?

Vierailija
02.05.2014 |

10-vuotishääpäivä lähestyy ja haluaisin olla mahdollisimman edustava (mutta kuitenkin oma itseni)

Mitä kaikkea vois vähän fiksailla? Paino on ok, normaali. Raskauskilot karistettu. Yleensä tyylini on helppo ja mukava, mutta käytän kyllä meikkiä yms. Ajattelin laitattaa kivat kynnet ja ehkä hieman jotain rusketusta... Hampaita voisi valkaista ja tukalle vois tehdä jotain.

Tietysti vaikea kommentoida, kun ette tiedä lähtötasoa, mutta tuleeko jotain simppeliä ja toimivaa ratkaisua silti mieleen? Kirurgin veitsen alle en ole menossa, vaan jotain suhteellisen pieniä muutoksia tavoittelen.

Millä tavoilla te kaunistaudutte erityisiä hetkiä varten? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei arvosta mitään tekokynsiä tai meikkiä. . olen huomannut, että hän tykkää jos esittelen uusia alusvaatteita. Lisäksi kirkkaanpunainen kynsilakka ja kiharretut hiukset on hänestä kauniita. Pitsi. Kevyt (teko)päivetys. Hiuksia hänen mielestään ei tarvitse leikata ollenkaan, väri on paha koska se on kemikaalia (ihan kuin kynsilakka ei olisi..). Ehkä se viehätys lähtee treenistä (hyvä olo ja mahtuu vaatteisiin) ja kauniista hiuksista. Ja tuoksusta.

Hauskaa hääpäivää!

Vierailija
2/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blowjob

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ne silkkarit on se ainoa ja oikea vaihtoehto. Eikun vaan puukon alle.

Vierailija
5/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies inhoaa kaikkea liian feikkiä kuten ripsi- ja hiuspidennyksiä ja kynsiä. Itse tunnet varmaan parhaiten miehesi, mistä hän tykkää naisessa. Mun miehelle tärkeää on tuoksu ja kauniit alusvaatteet, myös arvostaa jos asu paljastaa tyylikkäästi muodot (olematta siis mitenkään tyrkky) ja jos hiukset on auki. Korkokengätkin on sen mielestä ihanat.

Vierailija
6/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]

Mun mies inhoaa kaikkea liian feikkiä kuten ripsi- ja hiuspidennyksiä ja kynsiä. Itse tunnet varmaan parhaiten miehesi, mistä hän tykkää naisessa. Mun miehelle tärkeää on tuoksu ja kauniit alusvaatteet, myös arvostaa jos asu paljastaa tyylikkäästi muodot (olematta siis mitenkään tyrkky) ja jos hiukset on auki. Korkokengätkin on sen mielestä ihanat.

[/quote]

Mikä nyhverö. Ei se mikään mies ole, jota ei pillu, perse ja tissit kiinnota.

Vierailija
7/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:10"]

Mun mies ei arvosta mitään tekokynsiä tai meikkiä. . olen huomannut, että hän tykkää jos esittelen uusia alusvaatteita. Lisäksi kirkkaanpunainen kynsilakka ja kiharretut hiukset on hänestä kauniita. Pitsi. Kevyt (teko)päivetys. Hiuksia hänen mielestään ei tarvitse leikata ollenkaan, väri on paha koska se on kemikaalia (ihan kuin kynsilakka ei olisi..). Ehkä se viehätys lähtee treenistä (hyvä olo ja mahtuu vaatteisiin) ja kauniista hiuksista. Ja tuoksusta.

Hauskaa hääpäivää!

[/quote]

Kiitos! Vois tosiaan vaatteita uusia.. :) Pitsi kuulostaa hyvältä ja ajattelin tosiaan pitää "värityksen" ihon ja hiusten ym suhteen mahdollisimman lähellä omaa, sellanen pieni joku sävy,/vivahdejuttu.

ap

Vierailija
8/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla laittamassa jotain uutta väriä/raitaa tms. Ja hääpäivänä ammattilaisella meikissä iltaa varten. Uudet seksikkäät alusvaatteet ja vaatteet esim. lllallista varten. Uusi tuoksu. Kauniit kynnet ja luonnollinen kevyt rusketus. Siinähän sitä :)

Vierailija
9/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]

[/quote]

Samaa täällä, eli mies ei tykkää feikistä eikä "muovisesta". Haluaa minut mieluummin saunanraikkaana tai ihan kotivaatteissa ja ilman meikkejä ja kynsilakkoja, hiukset auki. Hyvästä tuoksusta tykkää ja kiihottuu. Ei välitä alusvaatteista, sanoo, että on parempi kokonaan ilman. Meillä myös vastaava  juhlapäivä tulossa, kyselin mitä toivoisi lahjaksi, ja vastaus oli että haleja ja seksiä ja blowjob. Toki :) Meille myös tärkeää hyvä ja rakkaudella itse tehty ruoka.

Vierailija
10/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme neitsyitä täällä! Luonnollista ja kauniit alusvaatteet pah..Kyllä mies kuin mies innostuu jos vaimo laitaa välillä slut-vaihteen päälle, eivät taida kehdata vaan tunnustaa...

yksi kiva ylläri olis myös brasilialainen, etenkin jos et normaalisti ajele ihan paljaaksi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi